Gå till innehåll

84 medlemmar har röstat

1. 1.

• Jag har aldrig missat ett enda avsnitt
      17
    • Jag missar IBLAND
      24
    • Jag missar nästan ALLTID pga- nånting
      2
    • Min video grejar allt
      13
    • Det händer......
      17
    • Jag missa ETT avsnitt, det gör väl inget
      10

Rekommenderade inlägg

• Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 år senare...
Postad

Skulle villa ha att man kan rösta igen.. :rolleyes: Missade ju en del avsnitt av VOY men det fixade jag genom att köpa in avsnitten så man fick alla sina avsnitt.. :) Men av ENT har jag hittils inte missat ett ända avsnitt, har alla avsnitt inspelade och det lär nog fortsätta så..

Postad

Jag har tyvärr missat Alla ENT-avsnitt sen "The Andorian Incident" :( Det sänd inte på nån bra tid!! Antingen jobbar jag eller så gör jag nåt annat, det var mkt bättre så den tiden som Voyager sändes. Jag menar hur många jobbade/var nån annanstans kl 22.30 (eller var det 23.30) en söndagskväll... ? :arg:

Postad
Jag har tyvärr missat Alla ENT-avsnitt sen "The Andorian Incident" :( Det sänd inte på nån bra tid!! Antingen jobbar jag eller så gör jag nåt annat, det var mkt bättre så den tiden som Voyager sändes. Jag menar hur många jobbade/var nån annanstans kl 22.30 (eller var det 23.30) en söndagskväll... ?  :arg:

ENT sänds ju på en bra tid. Man drar runt på stan till 5 sen åker man hem och käkar sen så är det ENT. Sen kör man lite dator och lite senare är det Mordkommisionen.

Postad

Missade ibland voyager för att det fick en sån kass sändnings tid, men enterprise har jag sett de flesta avsnitten på tv. Innan jag visste att Enterprise skulle visas på SVT så såg jag dem på datorn. Det är dock roligare att se dem på tv:n

Postad (redigerade)

Aldrig missat ett avsnitt!!!

Nä, nu skämtar jag. Klart att det har hänt, men oftast spelar jag in om jag inte har tid eller upptagen med något viktigt.

En fråga: Har DS9 visat på svensk tv? Jag har aldrig sett serien. Är den bra? Vad handlar den om?

Jag är medveten att frågorna är lite off topic, men ni kan väl då svara privat eller vid DS9 sidan...

Förresten, hoppas att ni har haft en trevlig sommar....

Redigerad av Captain Mariah
Postad

Hmmm Voyager var det dåligt med... Gjorde min VPL en period där, med mycket fältvistelse... Och mottagningen var inte det bästa på alla ställen... (japp... Tv plockades med, som var ombyggd av mig, för att gå på FMs radiobattertier :borg1: ) Men jag håller på att se i kapp mig...

Enterprise missas ALDRIG! Saker planeras efter dessa tider, Tur att man är UmgdomsLEDARE, och får bestämma själv :lol:

• 1 månad senare...
Postad

Det händer att man missar något avsnitt oftast är det för att man tagit fel på dag eller ett videon inte funkar. Någon enstaka gång har man helt glömt det pga att man är helt borta i huvudet. :blink:

• 2 veckor senare...
Postad

Under den tid då Voyager gick på TV, så missade jag bara 1 ½ avsnitt. Och det även när vi bara hade en TV och jag var tvungen att irritera mina föräldrar med att se på Voyager på den :P Dessa avsnitt (Macrocosm och Favourite Son) ifråga har jag förstås sett i efterhand, fast det var bara Macrocosm jag sett senare. Det andra avsnittet såg jag andra hälften av, på teven, och det var ju ändå ett av Voyagers få riktigt dåliga avsnitt så det gjorde ingenting.

Nu senast har jag faktist missat nästan alla Enterprise-avsnitt på TV för jag har helt enkelt glömt bort det/haft annat för mig. Sen hade jag ju redan sett alla avsnitt innan.

Postad
Nu senast har jag faktist missat nästan alla Enterprise-avsnitt på TV för jag har helt enkelt glömt bort det/haft annat för mig. Sen hade jag ju redan sett alla avsnitt innan.

Samma sak här faktiskt, har bara sett ett Enterprise avsnitt på TV och det var The Andorian Incident. Jag hade ju sett alla avsnitt sen tidigare och vill helst slippa den usla svenska textningen.

(Kollar i allmänhet väldigt lite på TV)

Postad
Däremot ser jag gärna alla avsnitt (från TOS > Ent) flera gånger

Kan det anses som normalt?  :huh:

Om det inte anses vara normalt så är ju ingen av oss normala.. :lol: Jag tror de flesta av oss här på forumet ser flera gånger samma avsnitt... :)

Postad
Däremot ser jag gärna alla avsnitt (från TOS > Ent) flera gånger

Kan det anses som normalt?  :huh:

Jag kan se vissa avsnitt om och om igen. Vissa avsnitt har jag sett kanske fem gånger. Trekker brukar ju inte betraktas som normala av icke-trekker men vi är många så man är inte ensam med sina trek-vanor.

• Skapa nytt...