johannalaforge Postad 26 Augusti, 2008 Rapport Postad 26 Augusti, 2008 Jag måste säga att det verkar som att Seven of Nine är den mest återkommande när det gäller vem man vill ha som partner (och i andra trådar som hologram). Själv föredrar jag faktiskt utseendemässigt T'Pol över Seven, men sen vet jag ingenting om hur Seven är till sättet då jag inte sett Voyager. T'Pol å andra sidan är ju inte bara en logisk Vulcan, utan även riktigt snygg och cool .... Men först kommer självklart Geordi om jag skulle välja en specifik karaktär från Star Trek :lol: (Sen Data, Reed eller Spock) Citera
DrBryce Postad 29 Augusti, 2008 Rapport Postad 29 Augusti, 2008 Jag skulle nog välja Ezri Dax, för hon är så hiiimla söt! Citera
Fleetadmiral Postad 3 September, 2008 Rapport Postad 3 September, 2008 Jag skulle nog också välja Ezri Dax eller Leeta. Citera
DrBryce Postad 3 September, 2008 Rapport Postad 3 September, 2008 Jag skulle nog också välja Ezri Dax eller Leeta. JAAA! Hur kunde jag glömma Leeta!!! Citera
alex Postad 5 September, 2008 Rapport Postad 5 September, 2008 Håller med johanna en snygg och vettig cardassian får det nog bli. Citera
DrBryce Postad 6 September, 2008 Rapport Postad 6 September, 2008 (redigerade) Håller med johanna en snygg och vettig cardassian får det nog bli. "En snygg och vettig cardassian"? Är inte det en oxymoron? Redigerad 6 September, 2008 av DrBryce Citera
alex Postad 6 September, 2008 Rapport Postad 6 September, 2008 Jag kanske har tur och hittar en ;) Jag har ju lyckats hitta en snygg och vettig make. I detta vi kallar våran verklighet Citera
McTwiggy Postad 6 September, 2008 Rapport Postad 6 September, 2008 Måste man välja en utomjording ? Citera
DrBryce Postad 6 September, 2008 Rapport Postad 6 September, 2008 Måste man välja en utomjording ? Nej... Välj vem du vill! Citera
commander ricochet Postad 6 September, 2008 Rapport Postad 6 September, 2008 Mja men tråden heter ju "Vilken utomjording gifter du dej helst med?" Så då är det väl den frågestälningen som görs här. Citera
DrBryce Postad 6 September, 2008 Rapport Postad 6 September, 2008 Fast det vore intressant att höra vem som var den tilltänkta människan! Citera
Borgmi Postad 10 September, 2008 Rapport Postad 10 September, 2008 Fett att man ska gifta sig med en weyoun! En betaziod måste vara jobbigt, man vill väl ha lite tankar ifred. En trill vore nog väldigt intressant därimot! Citera
McTwiggy Postad 11 September, 2008 Rapport Postad 11 September, 2008 Fast det vore intressant att höra vem som var den tilltänkta människan! scott bakula Han är bara sååå snygg Citera
DrBryce Postad 11 September, 2008 Rapport Postad 11 September, 2008 Fast det vore intressant att höra vem som var den tilltänkta människan! scott bakula Han är bara sååå snygg Där ser man. Tycker du inte Robson Green är ganska lik Scott Bakula? Citera
McTwiggy Postad 15 September, 2008 Rapport Postad 15 September, 2008 (redigerade) jo, Robson Green är också snygg -speciellt nu på äldre dar ;) Redigerad 15 September, 2008 av McTwiggy Citera
DrBryce Postad 16 September, 2008 Rapport Postad 16 September, 2008 jo, Robson Green är också snygg -speciellt nu på äldre dar ;) Hihi! Ser man på, vad man kan gissa! Citera
RoLaren Postad 12 November, 2008 Rapport Postad 12 November, 2008 Vi pratar om att vi ska dela livet med en individ. Att bli blåslagen i sängen år efter år är uteslutet för min del så absolut ingen klingon. Jag gillar snälla, trevliga, sjyssta killar med en stor portion humor och som inte tar sig själva på så stort allvar. Helst vill jag att de ska ha något innanför pannbenet. En trill kanske passar mig? Data är "programmed in multiple techniques" och försöker verkligen vara det bästa han kan så han är ett alternativ. Citera
logarithm Postad 12 November, 2008 Rapport Postad 12 November, 2008 En android! Mwahaha. Robotar är mitt liv. Fast jag skulle nog föredra en ganska primitiv android då jag tycker ljudet av mekanik som rör sig är helt UNDERBART! Hehe. Men ja, specifict vore inte Data så hilma fel. :oskyldig: Citera
Starblind Postad 15 November, 2008 Rapport Postad 15 November, 2008 Jag är visserligen redan upptagen men får man fantisera så varför inte en grundare (DS9). Dom kan ju förvandla sig till vart som helst plus att dom aldrig verkar åldras... Citera
Unkas Postad 16 November, 2008 Rapport Postad 16 November, 2008 Hmm.... Founder alltså? Då skulle frugan kunna vara en blondin enda kvällen, japanska nästa och afrokanskt utseende dagen därpå....Kinky ... Nja, jag vill allt veta hur min fru ser ut. Citera
Tom_Hell Postad 16 November, 2008 Rapport Postad 16 November, 2008 Förmodligen en art som inte är så olik oss i utseende. I Star Trek har ju Jadzia Dax och Kes varit favoriter. Så en Trill kanske? Citera
Supreme Commander JAF Postad 16 November, 2008 Rapport Postad 16 November, 2008 Hmm.... Founder alltså? Då skulle frugan kunna vara en blondin enda kvällen, japanska nästa och afrokanskt utseende dagen därpå....Kinky ... Nja, jag vill allt veta hur min fru ser ut. Ingen dum idé! T??nk att kunna få precis vad man ville ha när man ville ha det. Me like! Fast vad skulle en founder känna för värde i en kroppslig? J. Citera
RoLaren Postad 16 November, 2008 Rapport Postad 16 November, 2008 Jag är visserligen redan upptagen men får man fantisera så varför inte en grundare (DS9). Dom kan ju förvandla sig till vart som helst plus att dom aldrig verkar åldras... kanske en founder skulle kunna bevisa huruvida storleken har betydelse eller ej :P Citera
Unkas Postad 18 November, 2008 Rapport Postad 18 November, 2008 (redigerade) Intresant tanke. Det skulle kunna reda ut frågan en gång för alla. :rodna: Men vart är denna tråden på väg egentligen. :P Redigerad 18 November, 2008 av Unkas Citera
Karla Postad 4 December, 2008 Rapport Postad 4 December, 2008 Jag skulle nog vilja gifta mig med en Cardassian. Jag gillar rasen och deras sätt att flirta på :lol: Skulle aldrig kunna göra det med en Ferengi, bara tanken får mig att rysa. I och för sig så skulle nog en het natt med Spock vara värd att vänta på i 7 år ... Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.