Jump to content

Vilken utomjording gifter du dig helst med?

Sanmare

Recommended Posts

Jag måste säga att det verkar som att Seven of Nine är den mest återkommande när det gäller vem man vill ha som partner (och i andra trådar som hologram). Själv föredrar jag faktiskt utseendemässigt T'Pol över Seven, men sen vet jag ingenting om hur Seven är till sättet då jag inte sett Voyager. T'Pol å andra sidan är ju inte bara en logisk Vulcan, utan även riktigt snygg och cool :D .... Men först kommer självklart Geordi om jag skulle välja en specifik karaktär från Star Trek :lol: (Sen Data, Reed eller Spock)

• 1 month later...

Vi pratar om att vi ska dela livet med en individ. Att bli blåslagen i sängen år efter år är uteslutet för min del så absolut ingen klingon.

Jag gillar snälla, trevliga, sjyssta killar med en stor portion humor och som inte tar sig själva på så stort allvar. Helst vill jag att de ska ha något innanför pannbenet. En trill kanske passar mig? Data är "programmed in multiple techniques" och försöker verkligen vara det bästa han kan så han är ett alternativ.

Hmm.... Founder alltså? Då skulle frugan kunna vara en blondin enda kvällen, japanska nästa och afrokanskt utseende dagen därpå....Kinky :huh: ... Nja, jag vill allt veta hur min fru ser ut.

Ingen dum idé! T??nk att kunna få precis vad man ville ha när man ville ha det. Me like! Fast vad skulle en founder känna för värde i en kroppslig? J.

• 3 weeks later...
Jag skulle nog vilja gifta mig med en Cardassian. Jag gillar rasen och deras sätt att flirta på :lol:

Skulle aldrig kunna göra det med en Ferengi, bara tanken får mig att rysa.

I och för sig så skulle nog en het natt med Spock vara värd att vänta på i 7 år ...