johannalaforge Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Jag måste säga att det verkar som att Seven of Nine är den mest återkommande när det gäller vem man vill ha som partner (och i andra trådar som hologram). Själv föredrar jag faktiskt utseendemässigt T'Pol över Seven, men sen vet jag ingenting om hur Seven är till sättet då jag inte sett Voyager. T'Pol å andra sidan är ju inte bara en logisk Vulcan, utan även riktigt snygg och cool .... Men först kommer självklart Geordi om jag skulle välja en specifik karaktär från Star Trek :lol: (Sen Data, Reed eller Spock) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Jag skulle nog välja Ezri Dax, för hon är så hiiimla söt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Jag skulle nog också välja Ezri Dax eller Leeta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Jag skulle nog också välja Ezri Dax eller Leeta. JAAA! Hur kunde jag glömma Leeta!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 Håller med johanna en snygg och vettig cardassian får det nog bli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 (edited) Håller med johanna en snygg och vettig cardassian får det nog bli. "En snygg och vettig cardassian"? Är inte det en oxymoron? Edited September 6, 2008 by DrBryce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Jag kanske har tur och hittar en ;) Jag har ju lyckats hitta en snygg och vettig make. I detta vi kallar våran verklighet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McTwiggy Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Måste man välja en utomjording ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Måste man välja en utomjording ? Nej... Välj vem du vill! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Mja men tråden heter ju "Vilken utomjording gifter du dej helst med?" Så då är det väl den frågestälningen som görs här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Fast det vore intressant att höra vem som var den tilltänkta människan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Fett att man ska gifta sig med en weyoun! En betaziod måste vara jobbigt, man vill väl ha lite tankar ifred. En trill vore nog väldigt intressant därimot! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McTwiggy Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Fast det vore intressant att höra vem som var den tilltänkta människan! scott bakula Han är bara sååå snygg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Fast det vore intressant att höra vem som var den tilltänkta människan! scott bakula Han är bara sååå snygg Där ser man. Tycker du inte Robson Green är ganska lik Scott Bakula? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McTwiggy Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 (edited) jo, Robson Green är också snygg -speciellt nu på äldre dar ;) Edited September 15, 2008 by McTwiggy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 jo, Robson Green är också snygg -speciellt nu på äldre dar ;) Hihi! Ser man på, vad man kan gissa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Vi pratar om att vi ska dela livet med en individ. Att bli blåslagen i sängen år efter år är uteslutet för min del så absolut ingen klingon. Jag gillar snälla, trevliga, sjyssta killar med en stor portion humor och som inte tar sig själva på så stort allvar. Helst vill jag att de ska ha något innanför pannbenet. En trill kanske passar mig? Data är "programmed in multiple techniques" och försöker verkligen vara det bästa han kan så han är ett alternativ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
logarithm Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 En android! Mwahaha. Robotar är mitt liv. Fast jag skulle nog föredra en ganska primitiv android då jag tycker ljudet av mekanik som rör sig är helt UNDERBART! Hehe. Men ja, specifict vore inte Data så hilma fel. :oskyldig: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starblind Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 Jag är visserligen redan upptagen men får man fantisera så varför inte en grundare (DS9). Dom kan ju förvandla sig till vart som helst plus att dom aldrig verkar åldras... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Hmm.... Founder alltså? Då skulle frugan kunna vara en blondin enda kvällen, japanska nästa och afrokanskt utseende dagen därpå....Kinky ... Nja, jag vill allt veta hur min fru ser ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Förmodligen en art som inte är så olik oss i utseende. I Star Trek har ju Jadzia Dax och Kes varit favoriter. Så en Trill kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Hmm.... Founder alltså? Då skulle frugan kunna vara en blondin enda kvällen, japanska nästa och afrokanskt utseende dagen därpå....Kinky ... Nja, jag vill allt veta hur min fru ser ut. Ingen dum idé! T??nk att kunna få precis vad man ville ha när man ville ha det. Me like! Fast vad skulle en founder känna för värde i en kroppslig? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Jag är visserligen redan upptagen men får man fantisera så varför inte en grundare (DS9). Dom kan ju förvandla sig till vart som helst plus att dom aldrig verkar åldras... kanske en founder skulle kunna bevisa huruvida storleken har betydelse eller ej :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 (edited) Intresant tanke. Det skulle kunna reda ut frågan en gång för alla. :rodna: Men vart är denna tråden på väg egentligen. :P Edited November 18, 2008 by Unkas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karla Posted December 4, 2008 Report Share Posted December 4, 2008 Jag skulle nog vilja gifta mig med en Cardassian. Jag gillar rasen och deras sätt att flirta på :lol: Skulle aldrig kunna göra det med en Ferengi, bara tanken får mig att rysa. I och för sig så skulle nog en het natt med Spock vara värd att vänta på i 7 år ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts