commander ricochet Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 (edited) Premiären för detta spel närmar sej och jag är nyfiken på vilka kommer att skaffa detta tämligen direkt eller lite senare(om 3-6 månader) ELLER inte alls! Rösta så får vi se! Edited August 12, 2008 by michael ricochet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Jag valde direkt, men egentligen är det direkt, men beroende på priset. Hoppas för allt i världen att det inte är lika snuskigt dyrt som andra MMORPG-spel... host host (WoW). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Svårt att svara på. Klart att man är nyfiken på det. Men om man ska lägga ner lika mycket pengar som på wow så blir det en annan femma. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Jag valde alternativ 2. Inte säkert att jag skaffar spelet dock. Väntar och ser om det är värt pengarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Valde alternativ två, men kommer troligen att avvakta ett tag. Får se lite hur andra tycker det är, och resentioner av spelet. Sedan är givetvis priset en faktor att väga in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielSchenström Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Jag vill veta mer om hur spelet är innan jag eventuellt slår till då jag måste köpa ny dator för att kunna spela det. Som tur är det väl nåt år bort och nu när det har haft premiärvisning så borde det komma regelbundna uppdateringar, och en beta. Jag sätter väl igång med det på allvar när jag spelat "klart" Final Fantasy XI om STO verkar vara vettigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashked Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Jag står inför valet och kvalet... STO eller Stargate: Worlds... Båda har goda poänger som talar för dem. Jag hoppas på free trials så jag kan testa båda innan jag bestämmer mig. Tyvärr så brukar jag dock tröttna på MMORPG's väldigt fort. Erbjuds inget mer än "grind" så kommer jag inte bry mig öht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 8, 2009 Report Share Posted March 8, 2009 Jag undrar om inte spelet kommer att vara utdaterat när det kommer. Det blir aldrig färdigt och när det väl släpps lär intresset för Star Trek vara på den nya filmen och dess eventuella uppföljare -- inte 2300-talets Trek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schwozh Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Jag kommer att skaffa det direkt ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t80u Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 Jag kommer utan tvekan skaffa det på direkten, visserligen vet jag att jag av tidsmässiga och beroende skäl inte borde spela MMORPGs, men eftersom ajg ändå inte lyckas slita mig från WoW och dessutom nu även börjat med Aion (efter att ha lagt warhammer online, mfl på hyllan) så kan jag lika gärna acceptera beroendet ;) Och Star Trek Online verkar synnerligenynd bara att the old republic (star wars) kommer ungefär samtidigt och troligen kommer loka merparten av de sci-fi intresserade MMO-spelarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Jag vill skaffa spelet, men jag gillar inte månadsavgift.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novatron Posted January 14, 2010 Report Share Posted January 14, 2010 Har förhandsbokat mitt kör open beta just nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts