Jump to content

Smygpremiär av Star Trek på torsdag

Nyhet

Recommended Posts

Star Trek har smygpremiär redan på torsdag. I Göteborg blir det klockan 21:15, i Stockholm redan klockan 20:45 (om man väljer biografen Heron och i Malmö klockan 21:00. Det är okänt i nuläget om det blir smygpremiär även på andra orter, då dessa biljetter släpps på onsdag. Så nu är bara frågan - för oss som köpt biljetter till två visningar på fredag, skall vi satsa på en visning till? :)

Bokning sker hos SF Bio och det finns dessutom fortfarande biljetter kvar till fredagens premiär.

[ Till originalnyheten ]

Det är tråkigt att de först säljer biljetter till vissa datum och sedan släpper en bunt ytterligare till ett tidigare datum. Nu skulle jag visserligen inte kunna komma in till Göteborg på torsdagskvällen, men ändå..

Störigt till max. :blink: Gick också upp sju för att fixa biljetter - trots en lång dag framför mig på fredagen och en sen kväll på torsdagen. För att bli omkörd av en smygis... den riktiga premiären har bara lite mer än halvfullt. Antingen är det premiär, eller inte! Nu måste jag köpa biljetter till två premiärer. <_<

Jag måste säga att jag har inte bokat biljetter än. Vilket är lite skrämmande, jag lever i hoppet att det fortfarande finns biljetter kvar till premiären. Jag fick reda på först igår att jag kanske kommer hinna se den sena föreställningen. Hoppas! Det är nog värt att reservera biljetter iallafall.

Ett stort grattis till alla andra städer i sverige i Helsingborg tänker man nämligen inte ens visa filmen överhuvudtaget.. Det bor 150000 människor här men det är tydligen inte tillräckligt däremot kan man köpa in vilka andra filmer som helst varav de flesta mindre bra. aaaaaaaaaaaaaaarrghhh...

Visserligen sant, men det är bara något "fel" med att se en film så tidigt känns det som.

Är för övrigt ruskigt sugen att se filmen redan imorgon här i Norrköping! Har ju sagt att jag ska se den minst 3 gånger på bio. Vet inte hur jag gör, kanske förstör lite utav premiärkänslan?

Är det någon som vet var och när filmen går i Göteborg. Ska ner ditt till Draken på Lördag. Kanske skulle man kunna se filmen på förmidagen om den gick då. Lite sent påtänkt kanske men men.....

Det är helt fel att säja ett datum som premiär, sälja biljetter till den dagen, och sedan, med kort varsel börja sälja biljetter för en dag tidigare. Det är bara bra för att irritera kunderna. Möjligen kan det vara så att intreset har visat sig vara större för ST här i Sverige, än vad biljettsäljarna trodde, och nu har de släppt fler för att dra in mer pengar?

Nu ser jag att de kör tre föreställningar redan idag i Stockholm. Och imorgon är första 12:10.

Vad händer, är det full anarki inom SF, sprider ut föreställningar lite hur som helst?

Jag vill ju gärna gå på premiären, när alla andra Trekkers går, fick för mig det var 18:10 på Sergel. Men nu... suck...

Så går det när SF har biomonopol i Sverige, de gör so dom vill, skiter i kunderna.

Här kommer en liten uppdatering från skåneland. Filmen skall nu visas på SF i helsingborg detta måste ha bestämts på eftermiddagen i går för jag pratade med dem på morgonen,hur som helst så beställde jag biljetter till ett gäng och stack ner och hämtade ut dem igår kväll,inne på bion finns inte en annons eller poster överhuvudtaget inget som visade att filmen skulle komma.Räknas verkligen denna film som så obetydlig ?

• Create New...