Gå till innehåll
Vulcan_Tuvok

Bloopers

Rekommenderade inlägg

Är det någon som vet var det finns så kallde bloopers till Star Trek avsnitt? Med det menar jag så kallade nit's uatn korta video sekvenser där man ser skådespelarna göra misstag eller likande saker.  :D  Undrar bara.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hittade en på internet (direct connect), det är en film på 1 min, 24 s med voyager bloobers. Om någon vill ha kan det säkert ordnas på något sätt, jag vet inte var den kommer ifrån.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

finns det mer än en videofil med Voyager blundrar?

tycker jag har letat å letat, men har bara hittat den 'Ultimately Human', med blundrar även från TTNG och DS9

vad jag vet så ska iaf den finnas på www.voyagersdelights.com...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag såg TNG avsnittet Unification del två för ett tag sedan och upptäckte en ur produktionsteamet i en spegelbild. Det är precis efter Data har sövt commander Sela, och Picard, Data och Spock är på väg ut ur kontoret som man ser en som sitter och tuggar tuggummi :) i den gröna kristallen på bordet.

Nån som hittat någon annan "tabbe"?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej när det gäller olika fel i st serienerna så finns det ett i ent och det är med deras doktor som tror att borgarna använder telepati för att prata. ursäkta mitt språk men hur f n går det i hopp med tng s avsinitt där uss enterpris under picard blir kastad 7000 ljusår av Q och träffar på borgarna för första gången.

sedan kan någon vara vänlig och berätta vad ent serien har med star trek att göra?

mvh star 884

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Star884, Bry dig inte om att rapportera Brandon Bragas alla ***** ändringar av klassisk Historia. Incidenten kanske glömdes bort, vad vet vi?

Kom också ihåg att den delen av historien hade inte skapats ännu när Q visade Enterprise borgerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
När tuvok blir "skjuten" är ju den bästa, LOL:D

<{POST_SNAPBACK}>

Den är bra, men det är klart han måste få spela ut någon gång från sin träiga, logiska roll :) :vulcan:

Jag gillar Chakotay kommer av sig och lägger in "ship" i vartannat ord och Janeway hänger på och säger "Here it goes" :D:D eNKEL HUMOR FÖR EN ENKEL MAN B)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu