thestargaze Posted April 1, 2004 Report Share Posted April 1, 2004 (edited) :!!!: SPOILERVARNING :!!!: Med tanke på framsidans nyheter på hemsidan, så säger Berman rent ut att T'pol och Trip kommer att ha en kärleksromans. ...T’Pols och Trips kärlekshistoria, som tillsammans med T'Pols sexigare utstyrsel är ett led att öka tittarsiffrorna, kommer att utvecklas till ett verkligt förhållande och enligt det som Berman berättar i en intervju hos TrekTaoday verkar det som att det redan inom denna säsong kommer att vara en ”sängkammarscen” mellan dessa (alltså mer än det oskyldiga som redan har varit…) och man kommer att få se nakna kroppar, inte bara dolt under täcket... Tala om att förstöra Star Trek. <_< Jag tycker i alla fall att de inte passar ihop som kärlekspar av den enka anledning att det är helt fel. De passar inte ihop. Vad tycker ni andra. Ska T'Pol och Trip vara ett par? :!!!: SLUT :!!!: Edited April 1, 2004 by Kathryn Archer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 2, 2004 Report Share Posted April 2, 2004 Tala om att förstöra Star Trek. <_< April, April! :lol: Nåja, men det kan ju faktiskt bli som jag skrev och det vore kanske inte förödande i Star Trek-sammanhang. Vi har ju exempelvis förhållandet mellan Spocks föräldrar som ett exempel. Pappan var ju vulcan och mamman människa. Detta nya möjliga förhållande kanske skulle vara något som öppnade vägar mellan de vulcanska och mänskliga synsätten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina Janeway Posted May 13, 2004 Report Share Posted May 13, 2004 .......att det redan inom denna säsong kommer att vara en ”sängkammarscen” mellan dessa (alltså mer än det oskyldiga som redan har varit…) och man kommer att få se nakna kroppar, inte bara dolt under täcket... Uschiamej. Sex hör inte hemma i Star Trek tycker jag, vare sig det är dagens Enterprise-avsnitt som försöker anpassa sig till dagens sexfixerade samhälle, eller nån annanstans. Det räcker med anspelningar såsom den i Nemesis-filmen. Vill jag se sex så tittar jag på nån vanlig amerikansk dramafilm istället, där det brukar vara lite sex. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Ser inget potentiellt par någonstans på skeppet och ser ingen anledning till att skriva in det. Spänningarna mellan T'Pol och Archer är bara pinsamma. De har ju ingen sådan kemi. Möjligtvis kan romans på skeppet fungera i någon av konstellationerna Trip -T'Pol eller Reed-T'Pol. Minst en av dom har ju antydits förut någon gång någonstans. Och så har vi ju Phlox romans med vem det nu var... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 Och så har vi ju Phlox romans med vem det nu var... ;) Det är inte möjligt, då hon dog den 13 november 2003. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehnvall Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 De ENT skulle behöva är återkomande bi karaktärer i besätningen. SPOILER SPOILER tex Red? blev helt förkrossad/ser syner efter en macos (stavning) tjej dör, skulle vara kul om hon fick vara med lite före, nu käns det så konstigt, arrggg jag är så ledsen över en person som knappt/aldrig har visats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
One Posted July 22, 2004 Report Share Posted July 22, 2004 Hur kan ni tro att Malcolm "Reed-Alert" Reed ska hitta någon? Han är ju helt klart Enterprise Harry Kim! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Döparn Posted August 3, 2004 Report Share Posted August 3, 2004 Reed och T'pol skulle bli bra KK's Hoshi är bara bitchig tycker jag...ungefär som klassens "ljus" som åsidosätter potentiella vänner för att vara så ***** "duktig" hela tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorian Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 Trip o T´Pol. ja just det ja. men dom e för sköna ihop. deras förhållande har ju sprinklats med sedan säsong 1. dom e som Spock o Bones. fast man o kvinna, o då blir det ofrånkomligt serni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 jag tror ingen i besättningen komm er att bli ihop, men man kan ju alltid hoppas på Reed/Hoshi Även Reed/T'Pol kan jag gå med på... har läst för många fanfics för uttala mig om ett par egentligen :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 16, 2004 Report Share Posted August 16, 2004 Vad kan det bli av Hoshi och Trip då? Tri verkade ett ta lite förtjust i Hoshi tycker jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts