Gå till innehåll

Neelix mat


Blondie

  

79 medlemmar har röstat

  1. 1.

    • Aldrig smakat bättre.
      7
    • Bra.
      10
    • Smakat Bättre.
      5
    • Inte mer än en gång.
      1
    • You can live on it, but it taste like shit.
      19
    • Jag har inte smakat.
      35


Rekommenderade inlägg

  • Svar 141
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Jag kollade på Pricerunners sida och lät dem jämföra priserna på Star Trek Cookbook och det billigaste priset blev Books-a-Million  i USA (213:- inkl frakt på en leverans som tar 9-33 dagar) och Stop4u i Sverige (229:- inkl frakt). SF-bokhandeln tar 235:- för sin försäljning, frakt är inte medräknat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom på skeppet verkar nöjda, dom blir inte matförgiftade i alla fall.

nja.. har för mig det har blivit ett å annat lite då och då.. :)

Själv är jag nyfis på Neelix mat... får kolla upp dne boken när jag är i en strostad nån gång.. :)

kom tänka på.. finns itne det receptet med 'Leola Root' med?? :D

skulle vara intressant å smaka å se ifall det är lika vedervärdigt som besättnigen säger..    :sigh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...
Ursäkta? Varje gång Doktorn har varit på Away mission och Paris har tagit över sjukhytten har han klagat på att folk har kommit in med magknip....

Det är väll ett under att Tom inte säger *Hei Doc! half the crew have died today they eat Neelix food!!

Och då säger Doc: how meany times have I told the crew repilikat the food!! Eating Mr Neelix food is like taking suicide! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte ätit Neelix mat, men jag tror att vissa rätter kan vara ganska realistiska. Men jag har inte lust att bli vegitarian om man ska leva i Star Trek-världen. Men klingonerna äter ju nästan bara kött så...  :rolleyes:

Inte B'Elanna. I ett avsnitt bad hon Neelix att göra banan-pannkakor som hennes mormor gjorde. Fast hon är ju också till hälften människa. :klingon:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...