Crayle Postad 19 Augusti, 2002 Rapport Postad 19 Augusti, 2002 har inte spelat ettan...bara tvåan. away team e oxå ganska kul Citera
Piar Postad 20 Augusti, 2002 Rapport Postad 20 Augusti, 2002 Elite Force är ett bra spel, sen finns det ett spel som heter Ster Trek DS9 the Fallen.. det är ett ganska svårt men otroligt snyggt spel Citera
Crayle Postad 20 Augusti, 2002 Rapport Postad 20 Augusti, 2002 Elite Force är ett bra skjuta-skjuta spel men det hade varit roligare om det var lite mer rollspelselement i det, ungefär som i DS9 Harbringer, där kunde man agera lite mer med karaktärerna på DS9. Läste nånstans att EF2 ska utspela sig på Enterprise E dvs TNG-gänget. Citera
Mister Borg Postad 20 Augusti, 2002 Rapport Postad 20 Augusti, 2002 Orginal spelen är ju bäst. Ju mer man köper desto mer Star trek spel kommer det ut. Citera
Morn Postad 20 Augusti, 2002 Rapport Postad 20 Augusti, 2002 Elite Force är ett bra skjuta-skjuta spel men det hade varit roligare om det var lite mer rollspelselement i det, ungefär som i DS9 Harbringer, där kunde man agera lite mer med karaktärerna på DS9. Läste nånstans att EF2 ska utspela sig på Enterprise E dvs TNG-gänget. DS9 Spelet the Fallen är det fast det saknar multi-play men det är det dästa Data spel som trek gjort Citera
Vulcan_Tuvok Postad 20 Augusti, 2002 Rapport Postad 20 Augusti, 2002 Är Star Trek Away Team ett bra spel?? Citera
Quiet Postad 20 Augusti, 2002 Rapport Postad 20 Augusti, 2002 Asså, hur många diskussioner om dataspel ska vi ha? Här är tips på andra diskussioner som ni kan läsa innan ni ställer mera svåra frågor. (RtFM! ) Dataspel - spel till en dator Star Trek online-spel Star Trek: Elite Force. Citera
Essray Postad 21 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 21 Augusti, 2002 Har sätt att Elite Force numera finns till PS2, ngn som vet om det är bra?, själv har jag sett Elite force 2 på dator, men jag har ingen sådan. Spelet verkade kul, men jag har svårt för sådana spel där man siktar med musen, men PS2-kontrollen kan jag iaf, så är det värt att lägga 649 kr(!!!! ) på det?!!! Citera
Vulcan_Tuvok Postad 27 Augusti, 2002 Rapport Postad 27 Augusti, 2002 Finns det koder till Star Trek Generations??? Citera
jimmie6 Postad 5 September, 2002 Rapport Postad 5 September, 2002 När kommer star trek elite force 2 ut? nån som vet??? (jag kommer inte in på dina sidor Quiet annars hade jag skrivit det där) Citera
Essray Postad 15 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 15 Oktober, 2002 Köpte Star Trek: Invasion igår. Ngn som kan några bra fusk till det? Citera
Excelsior Postad 15 Oktober, 2002 Rapport Postad 15 Oktober, 2002 Puh! Har äntligen klarat av den dära Hirogen-bossen på Elite Force. Ska bli spännande att se vad som kommer härnäst. Citera
jimmie6 Postad 16 Oktober, 2002 Rapport Postad 16 Oktober, 2002 Excelsior använder du inga koder till elite force??? Jag klarade spelet utan men det blir roligare med koder för då har man lite mer frihet. här kommer några: god: odödlig give ammo: fullt i skott. notarget: osynlig för fiender. Citera
Lieutenet Lind Postad 17 Oktober, 2002 Rapport Postad 17 Oktober, 2002 Excelsior använder du inga koder till elite force??? Jag klarade spelet utan men det blir roligare med koder för då har man lite mer frihet. här kommer några: god: odödlig give ammo: fullt i skott. notarget: osynlig för fiender. Hur gör man när man vill skriva ditt koderna?? för ja som just du vet så har jatg inte änns klarat ut första banan.. men jag sägar bara till alla andra som tycker att dom inte kommer nån vart ge inte upp det är bara jag som fastnar typ alltid i spel nu för att jag har varit fast på sammma ställe i närmare 1 år då.. :blink: men men är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o Citera
Jocke Postad 17 Oktober, 2002 Rapport Postad 17 Oktober, 2002 är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o Är du fortfarande på första banan? För att stänga av force fielden så måste du hitta en knapp eller spränga upp nån grej, kommer inte ih??g riktigt nu, var ett tag sen jag spelade. Använd inte fuskkoderna för då förstör du hela storyn. Citera
Excelsior Postad 20 Oktober, 2002 Rapport Postad 20 Oktober, 2002 Excelsior använder du inga koder till elite force??? Jag klarade spelet utan men det blir roligare med koder för då har man lite mer frihet. här kommer några: god: odödlig give ammo: fullt i skott. notarget: osynlig för fiender. Ojojoj... om du bara visste hur många gånger jag har försökt använda koder till Elite Force. Men det funkar aldrig,,, den rutan där man ska skriva in koderna dyker ju aldrig upp! Någon som vet varför? Personligen älskar jag att fuska :lol: Citera
Excelsior Postad 20 Oktober, 2002 Rapport Postad 20 Oktober, 2002 Excelsior använder du inga koder till elite force??? Jag klarade spelet utan men det blir roligare med koder för då har man lite mer frihet. här kommer några: god: odödlig give ammo: fullt i skott. notarget: osynlig för fiender. Hur gör man när man vill skriva ditt koderna?? för ja som just du vet så har jatg inte änns klarat ut första banan.. men jag sägar bara till alla andra som tycker att dom inte kommer nån vart ge inte upp det är bara jag som fastnar typ alltid i spel nu för att jag har varit fast på sammma ställe i närmare 1 år då.. :blink: men men är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o Om du menar force fielden på den första Borg-banan så sitter det en field-generator två våningar under dig. Ta hissen ner en våning och gå sedan genom vänstra "tunneln" och skjut på den. Obs, när du gort det hoppar två dussin drönare fram, bara så du vet. B) Citera
Essray Postad 21 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 21 Oktober, 2002 Ngn som vet hur man klarar uppdrag 2a Without Order, på Star Trek Invasion, på svårighetsgraden ensign? Den cardassiska fraktaren kommer alltid undan för mig, eller så sprängs jag. Citera
jimmie6 Postad 21 Oktober, 2002 Rapport Postad 21 Oktober, 2002 För att få upp kodrutan på elite force fryck § det är knappen över tab till vänster om ettan. Du kanske behöver skriva sv_cheats 1 om du har otur. Citera
Lieutenet Lind Postad 25 Oktober, 2002 Rapport Postad 25 Oktober, 2002 är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o Är du fortfarande på första banan? För att stänga av force fielden så måste du hitta en knapp eller spränga upp nån grej, kommer inte ihåg riktigt nu, var ett tag sen jag spelade. Använd inte fuskkoderna för då förstör du hela storyn. ja jag vert jag måste var den ända i hella värden som efter ca ett år bara har kopmmit nå meter i ett spel.. blush litte pinsamt.. Citera
Excelsior Postad 26 Oktober, 2002 Rapport Postad 26 Oktober, 2002 är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o Är du fortfarande på första banan? För att stänga av force fielden så måste du hitta en knapp eller spränga upp nån grej, kommer inte ihåg riktigt nu, var ett tag sen jag spelade. Använd inte fuskkoderna för då förstör du hela storyn. ja jag vert jag måste var den ända i hella värden som efter ca ett år bara har kopmmit nå meter i ett spel.. blush litte pinsamt.. Fungerade inte mitt tips då? Citera
Lieutenet Lind Postad 27 Oktober, 2002 Rapport Postad 27 Oktober, 2002 är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o Är du fortfarande på första banan? För att stänga av force fielden så måste du hitta en knapp eller spränga upp nån grej, kommer inte ihåg riktigt nu, var ett tag sen jag spelade. Använd inte fuskkoderna för då förstör du hela storyn. ja jag vert jag måste var den ända i hella värden som efter ca ett år bara har kopmmit nå meter i ett spel.. blush litte pinsamt.. Fungerade inte mitt tips då? jag har inte hunnit.. men jag fatar det inte med hissen finns det en hiss?? Citera
Mr Borg Postad 27 Oktober, 2002 Rapport Postad 27 Oktober, 2002 Någom som vet om det är någon planerat Nemesis spel? Finns det Star trek spel som är baserade på alla filmer? Citera
Excelsior Postad 28 Oktober, 2002 Rapport Postad 28 Oktober, 2002 Hmm, vet inte om vi snackar samma bana. Jag menar den där force fielden som man står utanför tillsammans med crewman Rick Biessman... För det finns ju en stor hiss i närheten som går till nedervåningen. <_< Just det, det finns ju ett speciellt Elite Force-ämne. Kanske bäst att flytta denna konversationen dit. Citera
Expendable Ensign Postad 28 Oktober, 2002 Rapport Postad 28 Oktober, 2002 För den som gillar TOS och inte bryr sig så mycket om grafiken i spel så finns Star Trek: 25th Anniversary och Star Trek: Judgment Rites för en billig penning. Men som sagt, de är från 1993 samt 1996, så grafiken håller inte dagens standard precis. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.