Jump to content

Star Trek-spel

Essray

Recommended Posts

• Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Elite Force är ett bra skjuta-skjuta spel men det hade varit roligare om det var lite mer rollspelselement i det, ungefär som i DS9 Harbringer, där kunde man agera lite mer med karaktärerna på DS9. Läste nånstans att EF2 ska utspela sig på Enterprise E dvs TNG-gänget.

Elite Force är ett bra skjuta-skjuta spel men det hade varit roligare om det var lite mer rollspelselement i det, ungefär som i DS9 Harbringer, där kunde man agera lite mer med karaktärerna på DS9. Läste nånstans att EF2 ska utspela sig på Enterprise E dvs TNG-gänget.

DS9 Spelet the Fallen är det fast det saknar multi-play men det är det dästa Data spel som trek gjort

Har sätt att Elite Force numera finns till PS2, ngn som vet om det är bra?, själv har jag sett Elite force 2 på dator, men jag har ingen sådan. Spelet verkade kul, men jag har svårt för sådana spel  där man siktar med musen, men PS2-kontrollen kan jag iaf, så är det värt att lägga 649 kr(!!!! ) på det?!!!

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Excelsior använder du inga koder till elite force???

Jag klarade spelet utan men det blir roligare med koder för då har man lite mer frihet.

här kommer några:

god: odödlig

give ammo: fullt i skott.

notarget: osynlig för fiender.

Hur gör man när man vill skriva ditt koderna?? för ja som just du vet så har jatg inte änns klarat ut första banan.. :( men jag sägar bara till alla andra som tycker att dom inte kommer nån vart ge inte upp det är bara jag som fastnar typ alltid i spel nu för att jag har varit fast på sammma ställe i närmare 1 år då.. :blink: men men är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o

är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o

Är du fortfarande på första banan?

För att stänga av force fielden så måste du hitta en knapp eller spränga upp nån grej, kommer inte ih??g riktigt nu, var ett tag sen jag spelade. Använd inte fuskkoderna för då förstör du hela storyn.

Jag klarade spelet utan men det blir roligare med koder för då har man lite mer frihet.

här kommer några:

Ojojoj... om du bara visste hur många gånger jag har försökt använda koder till Elite Force. Men det funkar aldrig,,, den rutan där man ska skriva in koderna dyker ju aldrig upp! :( Någon som vet varför? Personligen älskar jag att fuska :lol:

här kommer några:

Hur gör man när man vill skriva ditt koderna?? för ja som just du vet så har jatg inte änns klarat ut första banan.. :( men jag sägar bara till alla andra som tycker att dom inte kommer nån vart ge inte upp det är bara jag som fastnar typ alltid i spel nu för att jag har varit fast på sammma ställe i närmare 1 år då.. :blink: men men är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o

Om du menar force fielden på den första Borg-banan så sitter det en field-generator två våningar under dig. Ta hissen ner en våning och gå sedan genom vänstra "tunneln" och skjut på den. Obs, när du gort det hoppar två dussin drönare fram, bara så du vet. B) :borg1:

är det på nått sät att man kan gå igenom dom där force filden utan att stänga av dom?? :o

För att stänga av force fielden så måste du hitta en knapp eller spränga upp nån grej, kommer inte ihåg riktigt nu, var ett tag sen jag spelade. Använd inte fuskkoderna för då förstör du hela storyn.

ja jag vert jag måste var den ända i hella värden som efter ca ett år bara har kopmmit nå meter i ett spel.. blush litte pinsamt..

För att stänga av force fielden så måste du hitta en knapp eller spränga upp nån grej, kommer inte ihåg riktigt nu, var ett tag sen jag spelade. Använd inte fuskkoderna för då förstör du hela storyn.

ja jag vert jag måste var den ända i hella värden som efter ca ett år bara har kopmmit nå meter i ett spel.. blush litte pinsamt..

Fungerade inte mitt tips då? :huh:

Fungerade inte mitt tips då? :huh:

jag har inte hunnit.. :( men jag fatar det inte med hissen finns det en hiss??

Hmm, vet inte om vi snackar samma bana. Jag menar den där force fielden som man står utanför tillsammans med crewman Rick Biessman... För det finns ju en stor hiss i närheten som går till nedervåningen. <_<

Just det, det finns ju ett speciellt Elite Force-ämne. Kanske bäst att flytta denna konversationen dit.