ickamicka Posted February 2, 2003 Report Share Posted February 2, 2003 Count me in! Om ni bor i Stockholm såklart...... Oj, Detta är inlägg 140! det gör vi inte, vi bor i Göteborg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Är "The Fallen" bra? Det kostar nämligen 15:- på Hobbex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 15 kr? Du glömde en nolla....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted February 5, 2003 Author Report Share Posted February 5, 2003 Jag tror inte att P'tack glömde en nolla. När jag var där och kollade hade de spel för 15 kr , men jag såg inte något trek-spel , och när jag frågade verkade de inte känna till saken. Jag hittade heller inget när jag sökte på deras hemsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 http://www.hobbex.se/pages/product/product...&ProductID=6659 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 The fallen ett spel som alla riktiga trekkers bör ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Proton Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 The fallen ett spel som alla riktiga trekkers bör ha. Varför?? jag bara undrar varför den är bra, om jag ska köpat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted February 6, 2003 Report Share Posted February 6, 2003 Tips: Hittade en box innehållande Star Trek Armada, Armada II, Elite Force + expansion för 299:- på Siba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted February 6, 2003 Report Share Posted February 6, 2003 En box med tre spel för det! :o Den måste jag ha alltså. Men jag gillar star trek bridge commander. Det är ett spel jag aldrig trötnar på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted February 6, 2003 Report Share Posted February 6, 2003 The fallen ett spel som alla riktiga trekkers bör ha. Varför?? jag bara undrar varför den är bra, om jag ska köpat? Storyn är bra, grafiken är bra spelkännslan är mycket bra. Det är det bästa trek spel som jag spelat. det ändå som är lite dåligt är att det saknar multiplay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted February 6, 2003 Report Share Posted February 6, 2003 Storyn är bra, grafiken är bra spelkännslan är mycket bra. Det är det bästa trek spel som jag spelat. det ändå som är lite dåligt är att det saknar multiplay Vad är det för nån sorts spel? FPS, RPG, Action, Äventyr ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted February 7, 2003 Report Share Posted February 7, 2003 Storyn är bra, grafiken är bra spelkännslan är mycket bra. Det är det bästa trek spel som jag spelat. det ändå som är lite dåligt är att det saknar multiplay Vad är det för nån sorts spel? FPS, RPG, Action, Äventyr ?? Det är liknande heretic 2. man sepelar i 3-person. det är ass ballt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted February 7, 2003 Report Share Posted February 7, 2003 man sepelar i 3-person. det är ass ballt tredjeperson? Vad är det? eller jag hur är det då? FPS, RPG, Action, Äventyr ?? Vad är FPS? Vad gör man i The Fallen då? Vad går det ut på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted February 7, 2003 Report Share Posted February 7, 2003 tredjeperson? Vad är det? eller jag hur är det då? FPS, RPG, Action, Äventyr ?? Vad är FPS? Vad gör man i The Fallen då? Vad går det ut på? Dety är som typ tomp rader fast bättre. och det är ett DS9 spel där man kan spela som Sisko, kira eller Worf. det är 3 olika kanpanjer i under samma tid. Även om du inte vet vad det är så köp det då det rockar fett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted February 7, 2003 Report Share Posted February 7, 2003 Men jag gillar star trek bridge commander. Det är ett spel jag aldrig trötnar på. Kul att någon håller med. Bridge Commander är bara bäst. Men det är mycket vaneberoende också. Speciellt på multiplayer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted February 7, 2003 Author Report Share Posted February 7, 2003 Vad är FPS? FPS= Fisrt person shooter. T ex Star Trek. Voyager Elite Force. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted February 7, 2003 Report Share Posted February 7, 2003 Vad är FPS? FPS= Fisrt person shooter. T ex Star Trek. Voyager Elite Force. Dock är the fallen bättre än Elite Force. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted August 21, 2003 Report Share Posted August 21, 2003 Var kan man köpa Star Trek spel? Jag har försökt att hitta några. Bland annat på ålens och andra affärer, men det tycks bara finnas Star Wars spel. Jag bor i närheten av Växjö. Vart ska jag gå? Jag letar efter dataspel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted August 21, 2003 Report Share Posted August 21, 2003 Var kan man köpa Star Trek spel? Jag har försökt att hitta några. Bland annat på ålens och andra affärer, men det tycks bara finnas Star Wars spel. Jag bor i närheten av Växjö. Vart ska jag gå? Jag letar efter dataspel! Har ni Tradition där uppe? Så gå dit, där har jag köpt mina två ST-spel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gul Nador Posted August 21, 2003 Report Share Posted August 21, 2003 Om inte spelen finns i din lokala datorbutik finns en flora av internetbutiker att tillgå. Spelen kommer på posten i paket. Själv gillar jag inte Elite Force-spelen, eftersom det är för mycket Doom-Quake-Alien-Attack och för lite Trek. Bridge Commander däremot är ett bra spel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted August 21, 2003 Report Share Posted August 21, 2003 Jag har testar Bridge Commander, typ som demo. Är den inte svår? Finns det inte risk att stressa ihjäl sig? Jag upplevde det nämligen som mycket spressande, även om det var kul.Vad går spelet ut på egentligen? Är man bara på " on the bridge" så att säga? Är det något sorts rollspel i spelet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted August 21, 2003 Report Share Posted August 21, 2003 Pröva att trycka på "Space Bar" så styr du skeppet direkt. Mycket användbart och lite avstressande också för den delen. Du avfyrar dina vapen när du vill och du använder Torpeder på samma sätt. Bridge Commander kräver att man behärskar båda spelsätten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted August 22, 2003 Author Report Share Posted August 22, 2003 Var kan man köpa Star Trek spel? Jag har försökt att hitta några. Bland annat på ålens och andra affärer, men det tycks bara finnas Star Wars spel. Jag bor i närheten av Växjö. Vart ska jag gå? Jag letar efter dataspel! Som nämndes ovan finns det mpnga internetbutiker som säljer ST-spel. Den bästa (och billigaste för den delen också) är i mitt tycke Webhallen. Där behöver man inga kreditkort(Postförskott), och frakten är rätt så billig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 Tips: Hittade en box innehållande Star Trek Armada, Armada II, Elite Force + expansion för 299:- på Siba. Jag köpte det för 250 på tradition Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted April 13, 2004 Report Share Posted April 13, 2004 Jag är intresserad av och letar efter ett interaktivt Star Trek spel, där man bland annat agerar med karaktärer, likt Star Wars: the phantom mence spelet. Vilka spel skulle ni rekommendera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts