Jump to content
Sign in to follow this  
Lieutenet Lind

Msn

Recommended Posts

Jag undrar, är det någon här som försökt adda mig? Råkade trycka på fel knapp (händer mig ofta)...

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har nog addat dig. :visslar:

Är man illa tvungen att lämna ut sin MSN här  :huh:

Jag är rädd för att bli torterad  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, du riskerar nog inte att bli torterad och framför allt: Du behöver inte lägga ut din MSN här om du inte vill. Om du vill "adda" någon [Heter det så på svenska, Sandra? ;)] kan du ju göra det med de som skrivit upp dig och du kan ju sedan ta kontakt med dem och be dem att "adda" [där var det igen...] dig. :):)

Hej Pjotr'k

Nej, du riskerar nog inte att bli torterad och framför allt: Du behöver inte lägga ut din MSN här om du inte vill. Om du vill "adda" någon [Heter det så på svenska, Sandra? ]kan du ju göra det med de som skrivit upp dig och du kan ju sedan ta kontakt med dem och be dem att "adda" [där var det igen...] dig. 

Jo men :blink: I skräckfilmer har man ju sett att folk kan bli

torterade eller mördad i ett dataspel hmm

Om du vill "adda" någon [Heter det så på svenska, Sandra? ;)]

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :P har inte förstått ännu vad själva "adda" betyder ännu, det enda jag vet är att man lägger till en kontakt. :)

Aha, då vet jag det Shinzon! ^^

Det är inte klokt att skriva sin adress i stil med bengt@bengtsson.se eftersom de som pysslar med att spamma folk har program som går igenom t.ex vad som skrivs på forum.

Mitt MSN användarnamn är randigtiger(@)hotmail.com fast utan ( )

Det är inte klokt att skriva sin adress i stil med bengt@bengtsson.se eftersom de som pysslar med att spamma folk har program som går igenom t.ex vad som skrivs på forum.

<{POST_SNAPBACK}>

Precis man skall inte skylta med sin adress helt öppet. byt ut @ mot något annat eller något sånt. man vill ju inte ha massa spam.