Supertreck Postad 6 Juni, 2006 Rapport Postad 6 Juni, 2006 Tänk om man bli ihjälslagen om man lämnar ut sin? Citera
OnO Postad 6 Juni, 2006 Rapport Postad 6 Juni, 2006 Min står också i min profil om nån vill "adda" en gamal OnO! Citera
G'Brr Postad 6 Juni, 2006 Rapport Postad 6 Juni, 2006 simmen6[at]telia.com För er som inte vet vad [at] betyder så betyder det @. Adda mig gärna! Citera
Kashked Postad 27 Augusti, 2006 Rapport Postad 27 Augusti, 2006 Om någon vill mig nåt så har jag visserligen MSN, men jag använder den sällan. Jag glömmer bara stänga av den och så säger nån "Hej!" mitt i ett DS9-avsnitt. Högst irriterande. Citera
bjorn98009_91 Postad 29 Augusti, 2006 Rapport Postad 29 Augusti, 2006 Om någon vill "adda" mig så är adressen bjorn98009_91[at]hotmail.com. Vill gärna att någon "addar", alltid roligt att prata Star Trek med folk i tid och otid Citera
Nina Janeway Postad 20 Juni, 2007 Rapport Postad 20 Juni, 2007 (redigerade) Tänk om man bli ihjälslagen om man lämnar ut sin? Uhm, överdriva? Redigerad 20 Juni, 2007 av Nina Janeway Citera
NX-01 Postad 21 Juni, 2007 Rapport Postad 21 Juni, 2007 min är nighthawk.117@hotmail.com. och i fall ni undrar vad jag fått namnet ifrån så är det flygplanet F-117 Nighthawk (världens första stealth-flygplan) det kommer ifrån. jag skapade den för nåt år sedan när jag var flygplanstokig, nu hade jag hellre tagit nåt trekkigt men jag orkar inte ändra aja vore kul och snacka med lite kul människor (och även utomjordingar :P ) Citera
Supreme Commander JAF Postad 21 Juni, 2007 Rapport Postad 21 Juni, 2007 min är nighthawk.117@hotmail.com. och i fall ni undrar vad jag fått namnet ifrån så är det flygplanet F-117 Nighthawk (världens första stealth-flygplan) det kommer ifrån. jag skapade den för nåt år sedan när jag var flygplanstokig, nu hade jag hellre tagit nåt trekkigt men jag orkar inte ändra aja vore kul och snacka med lite kul människor (och även utomjordingar :P ) Ah stealthfightern. Den enda fightern som inte kan skjuta ner flygplan. Stealthstriker vore mer passande... J. Citera
NX-01 Postad 22 Juni, 2007 Rapport Postad 22 Juni, 2007 (redigerade) Ah stealthfightern. Den enda fightern som inte kan skjuta ner flygplan. Stealthstriker vore mer passande... J. egentligen så borde den kunna skjuta ner andra flygplan. den har visserligen ingen kulspruta men den kan säkert bära air-to-air robotar om det behövs. fast den är egentligen tänkt för spaning (dess främsta vapen är kameran!) och air-to-ground attacker. Redigerad 22 Juni, 2007 av NX-01 Citera
johannalaforge Postad 26 Oktober, 2007 Rapport Postad 26 Oktober, 2007 jo_hannah_91@hotmail.com , men skriv vem du är på Star Trek db så jag vet varifrån jag sett dig. (om det nu är någon som vill adda mig :P ) Citera
Commander Michels Postad 26 Oktober, 2007 Rapport Postad 26 Oktober, 2007 Om någon vill mig nåt så har jag visserligen MSN, men jag använder den sällan. Jag glömmer bara stänga av den och så säger nån "Hej!" mitt i ett DS9-avsnitt. Högst irriterande. Hahaha, oh vad jag känner igen det där! Och alltid är volymen jättehög så man hoppar en meter upp i luften av bara förskräckelsen :lol: :arg: ;) Citera
Fairy_Of_Darkness Postad 22 November, 2007 Rapport Postad 22 November, 2007 Fairy_in_darkness@hotmail.com Citera
johannalaforge Postad 22 November, 2007 Rapport Postad 22 November, 2007 Om någon vill mig nåt så har jag visserligen MSN, men jag använder den sällan. Jag glömmer bara stänga av den och så säger nån "Hej!" mitt i ett DS9-avsnitt. Högst irriterande. Hahaha, oh vad jag känner igen det där! Och alltid är volymen jättehög så man hoppar en meter upp i luften av bara förskräckelsen :lol: :arg: ;) Xakt! Som typ när man såg TNG på tvn, innan man hade dvderna, så lyckades det ALLTID vara folk som kom och plingade på dörren när man var ensam hemma eller likadant fast de ringde på telefonen. <_< Det mest störiga var att det mestadels var mina 2 bästa kompisar, som jag hade sagt åt otaliga gånger att inte störa då, för isf struntade jag i om de ringde. Men men, nu är det ju lättare när man inte är tidsbunden, men folk lyckas ändå störa i den mest heliga av alla ritualer (TNG-tittande :P ) hela tiden <_< Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.