Jump to content

ENT: Sången

Morn

Recommended Posts

• Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

även jag tycker att intro låten är bra jag har den som start melodi på datorn

<{POST_SNAPBACK}>

hur kan man ha den som startmelodi?? kan man ändra inställningar eller laddar man ner?? *nyfiken*

<{POST_SNAPBACK}>

Om du har XP: Gå till Kontrollpanelen och dubbelklicka på "Ljud och ljudenheter". Under fliken Ljud kan du sedan ställa in vilka ljud som ska användas för olika funktioner. Tror det är nåt liknande i Win98.

även jag tycker att intro låten är bra jag har den som start melodi på datorn

<{POST_SNAPBACK}>

hur kan man ha den som startmelodi?? kan man ändra inställningar eller laddar man ner?? *nyfiken*

<{POST_SNAPBACK}>

Om du har XP: Gå till Kontrollpanelen och dubbelklicka på "Ljud och ljudenheter". Under fliken Ljud kan du sedan ställa in vilka ljud som ska användas för olika funktioner. Tror det är nåt liknande i Win98.

<{POST_SNAPBACK}>

aha, ska kolla då, är inte alltid teknikens barn, men det ska nog gå :)

• 2 years later...
  • 1 month later...

Fniss fniss, nu har jag sett första avsnittet av säsong tre. Introt kom mig verkligen i stämning...

... i lägerbålsstämning! ;) :w00t:

Jag tror jag ska försöka lära mig ackorden på gitarr. Det kanske kan pigga upp någon gång i samband med korvgrillning.

Längre från de andra seriernas pampiga intron med pukor och sånt kan man inte komma.

• 4 months later...
Hej<p>JAg undrar om någon vet var man kan hitta ledmotivet/sången till enterprise?

Jag har suttit med kartböcker och försökt komma på vilken del av jorden som visas från rymden i introt. Visst måste det vara Persiska Viken och Mellanöstern som visas? Det blåa längst upp måste vara Medelhavet, men man ser aldrig Turkiet.

Vostre Amico

• 1 year later...