captain archer Posted January 28, 2005 Report Share Posted January 28, 2005 även jag tycker att intro låten är bra jag har den som start melodi på datorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 även jag tycker att intro låten är bra jag har den som start melodi på datorn <{POST_SNAPBACK}> hur kan man ha den som startmelodi?? kan man ändra inställningar eller laddar man ner?? *nyfiken* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freelancer Posted January 29, 2005 Report Share Posted January 29, 2005 även jag tycker att intro låten är bra jag har den som start melodi på datorn <{POST_SNAPBACK}> hur kan man ha den som startmelodi?? kan man ändra inställningar eller laddar man ner?? *nyfiken* <{POST_SNAPBACK}> Om du har XP: Gå till Kontrollpanelen och dubbelklicka på "Ljud och ljudenheter". Under fliken Ljud kan du sedan ställa in vilka ljud som ska användas för olika funktioner. Tror det är nåt liknande i Win98. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 även jag tycker att intro låten är bra jag har den som start melodi på datorn <{POST_SNAPBACK}> hur kan man ha den som startmelodi?? kan man ändra inställningar eller laddar man ner?? *nyfiken* <{POST_SNAPBACK}> Om du har XP: Gå till Kontrollpanelen och dubbelklicka på "Ljud och ljudenheter". Under fliken Ljud kan du sedan ställa in vilka ljud som ska användas för olika funktioner. Tror det är nåt liknande i Win98. <{POST_SNAPBACK}> aha, ska kolla då, är inte alltid teknikens barn, men det ska nog gå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 för det var så jag ficksade enterprise introt som start melodi på datorn gick in på mina inställningar och ändrade lite och nu har jag den som start melodi på datorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Ja det är trevligt med såna saker, jag jobbar på att fålite sånt till min och det kommer efter hand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 fixat och klart, nu har jag datorn och besättnigsmedlemmar i högtalarna jämt. Jag kan inte ens starta ett program utan att höra dom*lol* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofumannen Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Rod Stewart?? Uhhh...*ryser* jaha I hear ya bro. Inte undra på att jag hatar ENT musiken, jag hatar Rod Stewart. Där föll den pusselbiten på plats Nåja, jag ska försöka avhålla mig från ytterligar klagomål på den låten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 fast det var ju bara rod stewart som skrev och sjöng originalet och det låter riktigt dåligt. det är Russel Watson som sjunger i introt och det låter hur bra som helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofumannen Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 fast det var ju bara rod stewart som skrev och sjöng originalet och det låter riktigt dåligt. det är Russel Watson som sjunger i introt och det låter hur bra som helst. Hur bra som helst??? :lol: :lol: :lol: :lol: *HUHUHUHUHUH - torkar tårarna* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 Fniss fniss, nu har jag sett första avsnittet av säsong tre. Introt kom mig verkligen i stämning... ... i lägerbålsstämning! ;) Jag tror jag ska försöka lära mig ackorden på gitarr. Det kanske kan pigga upp någon gång i samband med korvgrillning. Längre från de andra seriernas pampiga intron med pukor och sånt kan man inte komma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanmare Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Hej<p>JAg undrar om någon vet var man kan hitta ledmotivet/sången till enterprise? Jag har suttit med kartböcker och försökt komma på vilken del av jorden som visas från rymden i introt. Visst måste det vara Persiska Viken och Mellanöstern som visas? Det blåa längst upp måste vara Medelhavet, men man ser aldrig Turkiet. Vostre Amico Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronkal Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 har inte dom lyckats med den här låten endå även om många inte gillar den så väcker den upp känslor och det skulle ha kunnat leda till att mer folk skulle ha tittat på den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts