Callandor Postad 5 Mars, 2002 Rapport Postad 5 Mars, 2002 :P Tinker avsnittet var roligt...man fick le en hel del
Wrogie Postad 7 Mars, 2002 Rapport Postad 7 Mars, 2002 ...Vad betyder tenor? Blev lite nyfiken på det. En Tenor är en manlig sångare. som kan ta relativt höga toner. Jag kan ju ha fel. Ja precis Gul Tahel I körer och så där sjunger alla olika, tjejer ljuare killar mörkare Sopran = Tjej ljus (Sopran och alt kan byta plats för dom ??r jag inte säker på, alls) Alt= Tjej mörk -------- Tenor = ljuaste för killar Bass = den mörkaste tonen för killar Så där sa dom IAF på musik lextionen ------> ----> Proton
Lieutenet Lind Postad 7 Mars, 2002 Rapport Postad 7 Mars, 2002 Om det nu var doktorn som sjöng var det Jari Ryan som sjöng i someone to watch over me???
Quiet Postad 7 Mars, 2002 Rapport Postad 7 Mars, 2002 Om det nu var doktorn som sjöng var det Jari Ryan som sjöng i someone to watch over me??? Jepp det var hon, och om du vill ha ljudspåret så finns det på Jockes ljudarkiv. "You are my sunshine" heter den.
Suskiv Postad 7 Mars, 2002 Rapport Postad 7 Mars, 2002 Sopran = Tjej ljus (Sopran och alt kan byta plats för dom är jag inte säker på, alls) Alt= Tjej mörk Det stämmer. Jag var tvärtom inte helt säker på killarnas namn. Själv är jag alt om nån nu skulle bry sig.
Mikael Postad 7 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 7 Mars, 2002 Längtar till nästa star trek avsnitt, har hört att det ska vara en höjdare
Sannsiman Postad 7 Mars, 2002 Rapport Postad 7 Mars, 2002 Tinker Tenor Doctor Spy 9/10 Ett helt underbart avsnitt. jag tycker skådespelarna spelade mycket bra i detta avsnitt :P MVH/Sannsiman
Wrogie Postad 9 Mars, 2002 Rapport Postad 9 Mars, 2002 Det senaste avsnittet: Tenor, Spy nad Doctor I börjarn av det avsnittet, ser det lite falskt ut när doktorn sjunger, det ser ut som han har en s.k singback (att någon annan sjunger och Doktorn mimmar). I vissa scener är han en liten bit efter med munnen, som: laaaaaaaa (til) loooooo. Fattar ni?? Eller har jag fel) Proton
Quiet Postad 9 Mars, 2002 Rapport Postad 9 Mars, 2002 I börjarn av det avsnittet, ser det lite falskt ut när doktorn sjunger, det ser ut som han har en s.k singback De lägger på allt ljud i efterhand, eftersom det är så krångligt att rigga upp allt ljud direkt på inspelningen. Så det kan vara han som synkade sin egen sång dåligt.
Callandor Postad 9 Mars, 2002 Rapport Postad 9 Mars, 2002 I börjarn av det avsnittet, ser det lite falskt ut när doktorn sjunger, det ser ut som han har en s.k singback De lägger på allt ljud i efterhand, eftersom det är så krångligt att rigga upp allt ljud direkt på inspelningen. Så det kan vara han som synkade sin egen sång dåligt. Så de är verkligen doktorn som sjunger själv??????
Sannsiman Postad 9 Mars, 2002 Rapport Postad 9 Mars, 2002 Så de är verkligen doktorn som sjunger själv?????? ja det gör han "Tuvok i understand you are a vulcan man, you have just gone without, for seven years about. Paris please find a way to load a hypospray, I will give you the sign, just..........."
Ella Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 Hur gick resten? Det där med "hormones are raging(?), synapses ???????" Hjälp mig, jag hörde inte vad han sjöng... Strunta i smileysen... han vägrar försvinna... *morr*
Sannsiman Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 så här... "tuvok i understand, you are a vulcan man. you have just gone without for seven years about. paris please find a way to load a hypospray, i will give you the sign just stay(???här vet jag inte direkt om det var rätt) for his behind. hormones are raging synapses are blazing, its all so veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeery ilogical......... ilogical iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil ilogical."
Sannsiman Postad 10 Mars, 2002 Rapport Postad 10 Mars, 2002 Tack! var det inte "just aim for his behind"? jo visst var det det "aim"......... var lite svårt att höra det:) det ser man i och för sig på översättningen men jag brukar inte läsa den.
Mikael Postad 10 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 10 Mars, 2002 Översättningen brukar alltid vara dålig.
The Borg Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Alice.. Tycker jag vart ett underbart avsnitt.. Gillar skeppet och undrar om voyager kommer ta efter det skeppet med synaptisk styrning.. Det var kul att höra shokote säga.. Byt kläder och raka dig.. Vi har protokol för hur man ser ut.. Viste inte att man inte fick vara orakad.... poäng: 5/10.. Man fick en ny inblick i toms liv.. hur han började sin pilotbana m.m.
Lis@ Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Alice Ingen höjdare, men ändå inget jättedåligt avsnitt. Finns inte särskilt mycket mer att säga. Skeppet var rätt coolt, men tänk att ha hjärnan inkopplad i den. Aldrig i livet. ???
Suskiv Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Alice Ett standard avsnitt, varken mer eller mindre. OK, skeppet var coolt. Det skulle vara ganska häftigt med synaptisk styrning. Betyg: 5/10
Callandor Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Ett helt ok avsnitt, lite segt men vad spelar de för roll....
Mikael Postad 11 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 11 Mars, 2002 Alice Lite segt och små tråkigt, det var lite för förutbestämdtbart. Tyckte inte det skeppet såg så fint ut som Tom menade, tycker faktist det såg ut som en dräktig flyckt kapsel, den var lite för kort eller för hög. Schysst slut kommentar av Tom dock, Were just friends 7/10 el. 2/5
nx01 Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Trodde det här avsnittet skulle vara ett riktigt bottennapp, och även fastän att det inte skulle visas om jag och mina kompisar har film(alt. trek) kväll så tyckte jag om avsnittet. Två saker fick mig att gå från hyfsad till bra. 1. Tom Paris när han blev arg på B'Elanna. Mer sånt - aggression alltså. 2. Janeway när hon säger "now you've lost me" och tittar konstigt på Torres. Janeway börjar ju bli riktigt charmig ju.
Stoffe Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Avsnittet var helt ok....Lite segt mitt i, men annars var det bra... Synd att man inte fick reda på mer om Alice...
Sannsiman Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Alice Tyckte det var ett rätt ok avsnitt. Jag tycker inte direkt den där dräkten Tom hade var direkt snygg, och hur kunde han gripa tag i "Alice" i koridoren om hon bara var en illusion som bara han såg? det får 6/10 från mig
Jello Postad 11 Mars, 2002 Rapport Postad 11 Mars, 2002 Alice Känns aldrig riktigt engagerande, en maskin som är manipulativ och vill sticka med Tom Paris. Gärna för mig säger jag, gillar inte Tom alls. Arg-B´Ellana scenerna lyfter avsnittet lite men det är inte långt ifrån ett bottennapp. Fast jag kanske inte är objektiv eftersom jag just sett "Pathfinder", ett underbart avsnitt. 3/10
Rekommenderade inlägg