ickamicka Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 Alice får 7.5/10 av mig.. jag tycker det var ett bra avsnitt..
Wrogie Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 Alice Jag läst om avsnittet och trodde det skulle vara ett klass B avsnitt. Det blev inte men nästan. Paris avsnitt tycker jag aldrig blir bra. Det blir liksom bara för mycket av ALLTING . Sen skulle det vara kul att få reda på hur partikelstormen fungerade och hur hon "bodde" där (Alice) På Lunarstorm tyckte jag 7/10 till 5/10 Proton
Lieutenet Lind Postad 17 Mars, 2002 Rapport Postad 17 Mars, 2002 Jag tyckte att avsnittet var riktigt bra.. Jag ger det 7.5 av 10
Quiet Postad 17 Mars, 2002 Rapport Postad 17 Mars, 2002 Avsnittet "Riddles" (#227). Riktigt bra spel av Phillips och Russ, underhållande dialog och ett bra dilemma på slutet. Kan hända att det blev lite klichéartat när han ritade kamouflagefrekvensen på tårtan, men det överlever vi. Samtalet mellan Seven och Neelix var intressant, men också där var det lite dejá vù-känsla. Det var lite innehållsfattigt på sina ställen, fokusen på Tuvok belv lite stor och Russ räckte inte riktigt till. Men det var hela tiden fart på dialogen, så det märktes inte så mycket. Annars tycker jag att avsnittets 45 minuter gick ovanligt fort idag. Totalt: 7,5 / 10. Snudd på 8, bara för att det fick mig att le såpass mycket. Man mår bra av detta avsnittet.
mumle Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Riddles va ett helt ok avsnitt. Kanske inte det bästa jag sett av säsong 6 men förmodligen det trevligaste. Som sagt, den där frekvensen va lite irriterand, dom kunde ju hittat på nåt bättre än en vanlig sinuskurva. ;) Avsnittet är visserligen bra mycket sämre än de bästa, men det va 42 minuter och 54 sekunder jag inte skulle vilja byta ut.
The Borg Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Jag tycker Riddles vart ett bra avsnitt.. Kanske inte tuvoks.. Men nelix, klart bra spelat av honnom.. 6/10 för nelix underbara karaktär..
Suskiv Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Riddles Det var ju ett trevligt avsnitt. Ett avsnitt som man blir glad över att se. Fast annars var det inte så mycket mer. Bra spel av Phillips, men Russ räckte inte riktigt till. Betyg: 6,5/10
Jello Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Riddles Ganska standard avsnitt, kul att se Tuvoks känslor. 6/10
Morn Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Jo ridles är ett av de bättre avsnitten i säsong 6. Fast det som är bäst är det som kommer visas på påskdagen (31/3) Den heter One smal stepp och är grymt bra.
Callandor Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Riddles...var ett roligt å bra avsnitt..roligt att se tuvok ha nåt som heter känslor :P Betyget 6/10
Mikael Postad 18 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 18 Mars, 2002 Tycker det var ett helt ok avsnitt. Det var inte ett allt för vanligt "tema" på den och inte lite mycket etik som när "Tuvix" var där. Konstigt att Tuvok och Neelix alltid lyckas göra lite kontiga saker tillsammams... 8/10 ; 3/5
Lis@ Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Riddles Ett väldigt kul avsnitt. Phillips spelade (som någon annan sa) väldigt bra, Russ var inte fullt lika bra. Avsnittet får 8,9/10 av mig.
Lieutenet Lind Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Riddles var ett bra avsnitt tycker jag det var roligt att se Tuvok laga efterrätter... Jag ger det en 8 av 10
Wrogie Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Riddles Bra avsnitt. Inte i närheten av dom allra bästa men inte så värst nära dom sämsta. Avsnittets hödpunkt var som flera andra säger att Tuvok har (hade) (känslor). Jag tyckte lite synd om honom i vissa fall, hade han varit människa skulle han kunna vara bara 9- 10 år, (hjälplös liksom). Sen att höra en annan Tuvok röst lät lite konstig "I like to smile! Har bara sett avssnitt två ggr och efter 6timmars sömn så kommer jag inte ihåg om allting som hände men tillräckligt för att ge avsnitter en *trumvirvel* .:8/10:. Proton
Lieutenet Lind Postad 19 Mars, 2002 Rapport Postad 19 Mars, 2002 Typiskt att dom inte sänder nåt avsnitt nästa vecka.. Bara för att dom har dom där festivalen eller vad det är...
sweetycow Postad 19 Mars, 2002 Rapport Postad 19 Mars, 2002 där festivalen eller vad det är... Det är Oskarsgalan. Jag tycker att det är bra att den sänds på en vettig kanal. Riddles Det var ett ganska ok avsnitt. Jag har sett bättre, men har också sett sämre. Den får 5/10
Rickard Postad 19 Mars, 2002 Rapport Postad 19 Mars, 2002 Jag gillar Tuvok som han är, och är lättad över att han blev frisk.
Lieutenet Lind Postad 20 Mars, 2002 Rapport Postad 20 Mars, 2002 Vad heter avsnittet som kommer härnest och vad handlar det om????
ENEMiX Postad 20 Mars, 2002 Rapport Postad 20 Mars, 2002 där festivalen eller vad det är... Det är Oskarsgalan. Jag tycker att det är bra att den sänds på en vettig kanal. jag tycker att de lika gärna kan sända den där galan på nån betal-kanal och visa voyager istället... varför ska man straffa oss trekkers för att en massa amerikaner med plastigt leende ska ta emot priser... *sucka högt*
sweetycow Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 jag tycker att de lika gärna kan sända den där galan på nån betal-kanal och visa voyager istället... varför ska man straffa oss trekkers för att en massa amerikaner med plastigt leende ska ta emot priser... *sucka högt* Jag vill se Oscarsgalan. Visst tycker jag att TV4 kan fortsätta att visa den, men eftersom de har slutat så får SVT göra det istället. Jag kommer inte att dö om jag väntar två veckor i stället på nästa avsnitt av Voyager. Jag tror inte någon av er andra gör det heller.
Ella Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 Lite störande att det inte blir nåt Voyager, men men inget att göra åt... Nån mer än jag som ska Oscarsvaka? Kommer nog inte titta på galan, det är mer en ursäkt för att kunna vara på nätet hela natten och dricka massa kaffe.
Me Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 jag tycker att de lika gärna kan sända den där galan på nån betal-kanal och visa voyager istället... varför ska man straffa oss trekkers för att en massa amerikaner med plastigt leende ska ta emot priser... *sucka högt* men på ett sätt är det bra.. med tanke på att jag spelar in Indiana Jones-triologin.. behöver jag inte missa ännu ett avsnitt av voyager.. ;) (hey.. mitt inlägg nr 47 ;) )
Rickard Postad 22 Mars, 2002 Rapport Postad 22 Mars, 2002 Det stör inte mig något att Oscarsgalan hålls, Man längtar lite mer, och sätter mer värde på Voyager när det sen sänds. Själv har jag medvetet hoppat över ett avsnitt i varje säsong, så Voyager är inte slut för mig med Endgame iallafall. (får köpa DVD-boxen 2005, eller när det var)
Lieutenet Lind Postad 22 Mars, 2002 Rapport Postad 22 Mars, 2002 det gör inte mig så himla mycket att det inte blir voyager på söndag jag kommer ju att sakna det men jag har bestält 2 band från internett med voyager så man får ju åtminstone något avsnitt med voyager...
Rekommenderade inlägg