Jump to content

Janeway/Chakotay

Ella

Recommended Posts

• Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Exakt! Ren " Lycka" när jag läste avsnittet!!! Men Counterpoint är jättedåligt!!! Usch, ja!!!

Varför tycker du att det är så dåligt?

p.s. Skriv helst en liten spoiler-varning innan ni skriver en massa om vad som händer i "säsong 8", jag, som många andra har inte läst speciellt mycket av det än. d.s.

Sett ur J/C synvinkel var det ju inte bra, eftersom hon och Kashyk kysstes...

Fast själva avsnbittet vardet inget fel på, även fast jag inte hängde med på hur dom lyyckades dölja telepaterna...

(jag har ett väldigt dåligt tangentbord, därav  alla felskrivningar... ber om ursäkt...)

SPOILER om säsong 8

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Det är väl inte helt oväntat att J/C kysser varandra i säsong 8. Hela säsongen ligger ju på servern "vv8.jetc.org" (jetc = jetcers = de som är Janeway/Chakotay-förespråkare).

• 2 weeks later...
Det finns väll ingen säsong 8 eller 9 av Star Trek Voyager!!!!

eller har jag missat något säsong 7 blev ju klar 2001 har dom spelat in 2 säsonger till.... ???

Voyager Virtual Season 8-9 är ett projekt av fans till Voyager, mestadels av fans som gillar relationen mellan Janeway/Chakotay, B'Elanna/Tom och Harry/Seven. Kolla in http://vv8.jetc.org.

Det finns väll ingen säsong 8 eller 9 av Star Trek Voyager!!!!

eller har jag missat något säsong 7 blev ju klar 2001 har dom spelat in 2 säsonger till.... ???

Voyager Virtual Season 8-9 är ett projekt av fans till Voyager, mestadels av fans som gillar relationen mellan Janeway/Chakotay, B'Elanna/Tom och Harry/Seven. Kolla in http://vv8.jetc.org.

Tack för hjälpen jag hade ingen anning om att det fanns... :sigh:

Så det blir inget mellan C och J då? Vad tråkigt!!  Någon annan romans med Chakotay då (alltså i säsong 6 eller 7)? Jag gillar chakotay liksom  :D  Dom här virituella avsnitten eller vad det är. Vilka skriver dom? Det är ju inget kul för det är ju inte filmatiserat ju!!!!

Jag tycker att de som skriver avsnittenb är tråkiga!!! Det är ju likadant med Arkvi X. Usch vad de är dumma!!! :angry:chakotay-8.jpg

Är det här redan spoilervarnat?

För säkerhets skull

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*suckar* Ja, Chakotay får en romans i s7... Med SEVEN!!

*hata*

De som ligger bakom VVS8 och 9 heter Anne Rose, Coral och Thinkey, och de som har skrivit avsnitten är fans som gillar att skriva fanfiction (är det nån av er som är ett "känt namn" inom ficvärlden föresten?)

Och jag håller med om att de som skrev de riktiga avsnitten är tråkiga, speciellt Brannon Braga *ryser* Mer anti-J/Cer får man nog leta efter...