The Borg Posted January 8, 2002 Report Share Posted January 8, 2002 Låter kul.. Då är hon lite romantisk i alla fall.. Hon var lite kärlekskranken på avsnittet när dom stöter på någram som jagar sånna som kan läsa tankar.. Counterpoint var det.. Så varför inte J/C i framtiden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted January 10, 2002 Report Share Posted January 10, 2002 Exakt! Ren " Lycka" när jag läste avsnittet!!! Men Counterpoint är jättedåligt!!! Usch, ja!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted January 10, 2002 Report Share Posted January 10, 2002 Exakt! Ren " Lycka" när jag läste avsnittet!!! Men Counterpoint är jättedåligt!!! Usch, ja!!! Varför tycker du att det är så dåligt? p.s. Skriv helst en liten spoiler-varning innan ni skriver en massa om vad som händer i "säsong 8", jag, som många andra har inte läst speciellt mycket av det än. d.s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted January 11, 2002 Author Report Share Posted January 11, 2002 Sett ur J/C synvinkel var det ju inte bra, eftersom hon och Kashyk kysstes... Fast själva avsnbittet vardet inget fel på, även fast jag inte hängde med på hur dom lyyckades dölja telepaterna... (jag har ett väldigt dåligt tangentbord, därav alla felskrivningar... ber om ursäkt...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 13, 2002 Report Share Posted January 13, 2002 SPOILER om säsong 8 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Det är väl inte helt oväntat att J/C kysser varandra i säsong 8. Hela säsongen ligger ju på servern "vv8.jetc.org" (jetc = jetcers = de som är Janeway/Chakotay-förespråkare). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted January 14, 2002 Report Share Posted January 14, 2002 Nej, det är inte oväntat!!! Och eh, jag ska komma ihåg att skriva lite spoler varning när skriver om säsong 8. Någon, som vet när det sista avsnittet kommer ut??? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted January 14, 2002 Report Share Posted January 14, 2002 Hela säsongen ligger ju på servern "vv8.jetc.org" (jetc = jetcers = de som är Janeway/Chakotay-förespråkare). Jag antar att det kommer från J et (&) C? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted January 16, 2002 Author Report Share Posted January 16, 2002 Helt riktigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted January 22, 2002 Report Share Posted January 22, 2002 Nu vet jag att det sista avsnittet har kommit ut!! det ska förresten komma Säsong 9 också!!! Jipppi!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Det finns väll ingen säsong 8 eller 9 av Star Trek Voyager!!!! eller har jag missat något säsong 7 blev ju klar 2001 har dom spelat in 2 säsonger till.... ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Det finns väll ingen säsong 8 eller 9 av Star Trek Voyager!!!! eller har jag missat något säsong 7 blev ju klar 2001 har dom spelat in 2 säsonger till.... ??? Voyager Virtual Season 8-9 är ett projekt av fans till Voyager, mestadels av fans som gillar relationen mellan Janeway/Chakotay, B'Elanna/Tom och Harry/Seven. Kolla in http://vv8.jetc.org. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Det finns väll ingen säsong 8 eller 9 av Star Trek Voyager!!!! eller har jag missat något säsong 7 blev ju klar 2001 har dom spelat in 2 säsonger till.... ??? Voyager Virtual Season 8-9 är ett projekt av fans till Voyager, mestadels av fans som gillar relationen mellan Janeway/Chakotay, B'Elanna/Tom och Harry/Seven. Kolla in http://vv8.jetc.org. Tack för hjälpen jag hade ingen anning om att det fanns... :sigh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted February 4, 2002 Report Share Posted February 4, 2002 Inte? Men du är inte ensam det ärnog många på forumet som inte vet det. ( menar inte det som ett angrepp) men ni måste bara kolla in avsnittet Secrets and Lies helt underbart avsnitt!! Och det händer en del mellan J/C kan jag allt avslöja... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Chakotay Posted February 11, 2002 Report Share Posted February 11, 2002 Så det blir inget mellan C och J då? Vad tråkigt!! Någon annan romans med Chakotay då (alltså i säsong 6 eller 7)? Jag gillar chakotay liksom Dom här virituella avsnitten eller vad det är. Vilka skriver dom? Det är ju inget kul för det är ju inte filmatiserat ju!!!! Jag tycker att de som skriver avsnittenb är tråkiga!!! Det är ju likadant med Arkvi X. Usch vad de är dumma!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted February 14, 2002 Author Report Share Posted February 14, 2002 Är det här redan spoilervarnat? För säkerhets skull * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *suckar* Ja, Chakotay får en romans i s7... Med SEVEN!! *hata* De som ligger bakom VVS8 och 9 heter Anne Rose, Coral och Thinkey, och de som har skrivit avsnitten är fans som gillar att skriva fanfiction (är det nån av er som är ett "känt namn" inom ficvärlden föresten?) Och jag håller med om att de som skrev de riktiga avsnitten är tråkiga, speciellt Brannon Braga *ryser* Mer anti-J/Cer får man nog leta efter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 22, 2002 Report Share Posted February 22, 2002 *suckar* Ja, Chakotay får en romans i s7... Med SEVEN!! *hata* Usch, vad dumt. Men jag hittade iallafall tre små sidor om kärleken mellan Janeway och Chakotay...här har vi dem: Janeway and Chakotay Och en med J/C-vykort.... : J/C-vykort Och en med J/C-videoklipp...: J/C-klipp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Chakotay Posted February 26, 2002 Report Share Posted February 26, 2002 The Robert Beltran Estrogen Brigade Hallå alla som vet! Var hör denna bilden hemma egentligen? Inte har jag sett något avsnitt där C kysser J?? Är bilden fejkad eller vad. Nån som har koll? Kramis Carina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Chakotay Posted February 26, 2002 Report Share Posted February 26, 2002 Alltså man får klicka på länken för att se bilden men det har ni säkert redan fattat. Kram igen!! ;0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted February 26, 2002 Report Share Posted February 26, 2002 Jag tror att den är hämtad från någon av de tidigare säsongerna, där det är Janeway eller Chakotay (kommer inte ihåg vem av dem det är..) som drömmer detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Chakotay Posted February 27, 2002 Report Share Posted February 27, 2002 Men vilket avsnitt är det? Jag trodde jag hade sett alla avsnitt men det där kan jag inte minnas. Kram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 27, 2002 Report Share Posted February 27, 2002 Jag kan inte heller minas det vilket avsnitt är det???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted February 27, 2002 Report Share Posted February 27, 2002 Men vilket avsnitt är det? Jag trodde jag hade sett alla avsnitt men det där kan jag inte minnas. Kram Med 172 avsnitt så kan man inte komma ihåg alla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted February 27, 2002 Report Share Posted February 27, 2002 Nej, inte jag heller!!Jag har alldrig sett det här isåfall har jag missat det avsnittet för jag började inte titta förrän i slutetav säsong 1 så jag kan ju ha missat det... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fröken A Posted March 3, 2002 Report Share Posted March 3, 2002 äntligen har jag hittat hem. det måste bli J/C!!! Ni får inte säga nåt annat de e ju de perfekta paret! naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted March 3, 2002 Report Share Posted March 3, 2002 Men är inte Janeway förlovad med Mark även om dom inte är det nå mer så älskar ju hon Mark.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts