Lis@ Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 Finns det nån disskution om sändning av Enterprise? Nu finns det iallafall en. Har senaste tiden mejlat svt om Enterprise varann vecka och äntligen fått ett positivt svar: Vi ska försöka köpa Enterprise idag, tisdag, eller imorgon onsdag. Sändning 03. Håll tummarna! mvh SVT Programinköp Henrik von Sydow Tänkte bara påminna folk om att hålla tummarna. Med lite tur får vi se Archer & C/O i rutan snart...
nx01 Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 Finns det nån disskution om sändning av Enterprise? Nu finns det iallafall en. Har senaste tiden mejlat svt om Enterprise varann vecka och äntligen fått ett positivt svar: Vi ska försöka köpa Enterprise idag, tisdag, eller imorgon onsdag. Sändning 03. Håll tummarna! mvh SVT Programinköp Henrik von Sydow Tänkte bara påminna folk om att hålla tummarna. Med lite tur får vi se Archer & C/O i rutan snart... hmm...låter sannerligen lovande. Fattar dock inte riktigt menar han att SVT vill få fram en deal inom de närmsta dagarna?
Jello Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 Isåfall verkar det ju logiskt att de börjar sända ENT medan VOY fortfarande går. Wee!
nx01 Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 Isåfall verkar det ju logiskt att de börjar sända ENT medan VOY fortfarande går. Wee! Skulle inte tro att dom är så logiska
Lis@ Postad 12 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 12 Mars, 2002 Vi ska försöka köpa Enterprise idag, tisdag, eller imorgon onsdag. Sändning 03. Nån som förstod vad han menade med "Sändning 03"??
Callandor Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 Nån som förstod vad han menade med "Sändning 03"?? Han menade nog att de skulle börja sändas 2003
Lis@ Postad 12 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 12 Mars, 2002 Han menade nog att de skulle börja sändas 2003 nä.... dit är det ju åratal....
Quiet Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 Wow wow wow!!! Va glad jag blir! Men det om att de inte sänder Voyager och Enterprise parallellt, visste vi ju innan. Det har de ju sagt ändå från början.
ickamicka Postad 12 Mars, 2002 Rapport Postad 12 Mars, 2002 det är jättebra om de sänder Enterprise, bara de inte sänder det istället för voyager...
Wrogie Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 kom igen det e ju 1,5 (ungefär) säsong kvar på VOY. det tar ju inte slut så jätte snabbt... Kul!! Jag har jättegärna viljat se det serien! Proton
Turambar Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 Kul att dom tänker sända enterprise. vil verkligen se den seien
Sannsiman Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 va kul att dom tänker sända enterprise...... jag har sett första delen av första avsnittet och tycker den är riktigt bra
Ella Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 JA! Vad jättejättebra! Och 2003 är inte långt bort, det är ju redan nästa år! (Väl? *bortkollrad*) Och som sagt, eftersom Voyager fortfarande går så överlever vi iaf
ickamicka Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 jag har aldrig sett nåt enterprise avsnitt.. tror jag inte iaf. vilken serie är Data med i??
mumle Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 Vad handlar Enterprise om??Det handlar om det första rymdskeppet, Enterprise NX01, som är helt styrt av människor. 100 år efter First Contact. jag har aldrig sett nåt enterprise avsnitt.. tror jag inte iaf. vilken serie är Data med i?? Det är nog ganska lätt att veta, eftersom dom bara gått på tv i USA hittills... Data är med i den eminenta serien The Next Generation.
Seven Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Jaaaaa! Jag är överlycklig! Enterprise e sååå bra!!!
Crayle Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 Oj! Enterprise på SVT. Stenhårt. Sydow måste vara trekker? Hur som helst är det inte sååå långt kvar till 2003 och de kan ju sluta visa VOY och visa ENT istället eller hur? Iofs har jag och Sthlm Trekkers redan sett massa ENT till 2003 men serien är så bra så att man kan se den igen, om inte för Hoshi :P Nej men skämtåsido så är ENT verkligen bra för sitt första år, de andra serierna kom ju inte igång förrän efter första säsongen....
Vulcan_Tuvok Postad 24 Mars, 2002 Rapport Postad 24 Mars, 2002 Det ska bli kul att se Enterprise men jag håller med om att de inte ska ha den istället för Voyager. Jag har sett några Enterprise delar. Den serien verkar lovande. Hoppas de flyttar det till det här året.
Piar Postad 25 Mars, 2002 Rapport Postad 25 Mars, 2002 enterprise på SVT låter jättekul, har hört att den ska vara bra. det vore bra om de började med den våren 2003, för skickar det voyager 1 gång i veckan så är den slut till början av nästa år
Quiet Postad 25 Mars, 2002 Rapport Postad 25 Mars, 2002 Sydow måste vara trekker? Han är registrerad användare på ST Voyager: databas - forum.
Ella Postad 25 Mars, 2002 Rapport Postad 25 Mars, 2002 Undrar om han kollar runt här ibland... :lookaround:
pmro Postad 26 Mars, 2002 Rapport Postad 26 Mars, 2002 Nu är jag sådär förvirrad igen... enterprise är väl den nya serien som utspelar sig långt innan Kirk, Spock å de andra... eller? Känner mig lost i space...
Suskiv Postad 26 Mars, 2002 Rapport Postad 26 Mars, 2002 Nu är jag sådär förvirrad igen... enterprise är väl den nya serien som utspelar sig långt innan Kirk, Spock å de andra... eller? Känner mig lost i space... Ja, det är den.
ReficulOen Postad 27 Mars, 2002 Rapport Postad 27 Mars, 2002 Nu är jag sådär förvirrad igen... enterprise är väl den nya serien som utspelar sig långt innan Kirk, Spock å de andra... eller? Ja det stämmer! Den utspelar sig 90år efter "First Contact". Såg första avsnittet, "Get ready for a treat"
Rekommenderade inlägg