Gå till innehåll
Warbird

Snyggast skepp

77 medlemmar har röstat

1. 1.

• B-Type warbird
      6
    • Galaxy
      18
    • Intrepid
      24
    • Constitution
      3
    • Negh´Var
      1
    • Jem´Hadar fighter
      2
    • Maquis Raider
      1
    • Excelsior
      1
    • Bird of Prey (Alla versioner)
      18

Rekommenderade inlägg

Därför att jag inte tänkte på det. :P

Förresten, varför kan man inte ha en Warbird istället för exempel Enterprise-D som alternativ som inläggsikon?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du glömde även Sovereign (Enterprise-E) som jag tycker är väldigt snygg, men jag röstade på BoP :)

Förresten, varför kan man inte ha en Warbird istället för exempel Enterprise-D som alternativ som inläggsikon?

För att jag inte har någon bra bild på en liten Warbird.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Visst. Det ju inget fel på dom (möjligtvis att dom den älsta klassen i hela star trek efter D7:an). Men det gör inget att de är en gammal design. För ni vet vad dom säger: Gammal är äldst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker att det är litet och det är för framtungt, även för ett rymdskepp. Men alla skepp i star trek (möjligen inte borgskeppen då...) är ju framtunga. Sen har jag lite svårt för kaptenen men det är en annan historia... (Som har INGET att göra med att hon är kvinna!)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tog B-type Warbird, dom e gröööna och fina..... :)

Hade det funnits Akira hade jag hellre ta det: så här ser dom ut: (assnygga)Akira Class

Ni kanske måste klicka er fram: Sikta på Akira längst upp till vänster i listan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag tycker att det är litet och det är för framtungt, även för ett rymdskepp. Men alla skepp i star trek (möjligen inte borgskeppen då...) är ju framtunga. Sen har jag lite svårt för kaptenen men det är en annan historia... (Som har INGET att göra med att hon är kvinna!)

Defiant är inte fram tung utan bara bäst

ps håller med om janewhatt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gör ju inget om skeppen är framtunga, de färdas ju ändå i viktlöst tillstånd! ;) Beror ju liksom bara på vart man sätter fast motorer och tröghetsdämpare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Massa har viss betydelse i tygdlöst tillstånd, fast störst skillnad har vart man sätter motorerna, om man sätter dem dumt kan skeppet bli svårstyrt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu