Gå till innehåll

77 medlemmar har röstat

1. 1.

• B-Type warbird
      6
    • Galaxy
      18
    • Intrepid
      24
    • Constitution
      3
    • Negh´Var
      1
    • Jem´Hadar fighter
      2
    • Maquis Raider
      1
    • Excelsior
      1
    • Bird of Prey (Alla versioner)
      18

Rekommenderade inlägg

Postad

Kunde du inte haft alternativet: Fler än en! :P

Mina favoriter är ju BoP, Intrepid och Sovereign.

Men jag röstade på Intrepid.

Varför? Jo, för att Voyager är helt enkelt speciellt. Hon och Janeway känns som ett, trots att det aldrig framgår som känslomässigt. De hör ihop så bra att jag tycker om det. Och det är snyggt!

Det är bara två av skälen, men de andra får vänta :P .

Men som sagt, jag gillar de andra två också, BoP för att de är så himla snygga!

Sovereign, Enterprise - E för att det är helsnyggt! Det är nog ändå största favoriten. Men här fanns ingen röst till det...

Postad (redigerade)
Galaxy class skeppen tycker jag är väldigt snygga, varför så många gillar defiant förstår jag inte, den ser ju mest ut som en................klump. sovereign och intrepid class skeppen ser också lite klumpiga ut med en så stor engeinering section.

<{POST_SNAPBACK}>

Intrepid är väl ändå ett av dom mest rörliga skeppet i hela Starfleet, ett överdrivet smidigt och snabbt skepp.

Redigerad av LT Commander
Postad

Jag röstar på Intrepid class :)

ST Voyager var den första star trek serien jag såg och det första skeppet jag fastnade för :)

• 2 år senare...
  • 2 månader senare...
Postad (redigerade)

min röst föll på Negh´var . helt klart coolast . men jag slulle ALDRIG rösta på Constitution klass , fulare skepp har jag aldrig sett :klingon:

--------------------

''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!''

K´hogh son of Klintoch av huset Koragh

Redigerad av K´hogh son of Klintoch
Postad

Klingons Bird of Prey är läckert och har en härligt design. Ser snabbt och smidigt ut. Och med klingons på bryggan så är det troligen ett av de bästa skepen för strider, i hela galaxen. Fast Kirk lyckades ju ganska bra, även han, i kaptensstolen.

• 1 månad senare...

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...