Gå till innehåll

129 medlemmar har röstat

1. 1.

• Klingon
      29
    • Borg
      36
    • Malon
      0
    • Människa
      12
    • Talaxier
      1
    • Ocampa
      1
    • Art 8472
      16
    • Annan
      31

Rekommenderade inlägg

• Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Bara för att någon är cool så behvör de inte vara störst, bäst och vackrast.

Kanske inte det, men de ska i alla fall inte vara fegisar.

jag håller med om att dom  inre ska vara fegisar bara för att voyager satte sig upp mot dom.  :)

Postad
Borgerna rockar ju fetast. Tänk att ha ett gäng borger som polare. Respekt säger jag!

Reeespekt.

:) :) :)

Nja.. Jag vet inte om borgerna skulle passa på en pubb eller hemmakväll framför soffan..

Men dom är klart värst, så vem kan inte gilla dom..

Kul att många gillar borgerna i alla fall :)

Postad
Borgerna rockar ju fetast. Tänk att ha ett gäng borger som polare. Respekt säger jag!

Jag gillar verkligen min egna Borg, den som jag har på skärmen, kan vara lite skrämmande ibland på sena nätter :borg2: Se min profil för bild.

Postad

Borger är bäst! Väldigt läskiga, skulle inte vilja träffa på en en mörk natt (eller ljus dag för den delen), men som kompisar vore det ju häftigt!

Postad
ja Ella...

Man kanske ska investera i en Borg....och ha som livakt/husdjur som serverar kalla drinkar när man knäpper med handen..."Bekräftat"  :)  :)  :)

Och man får jämnt vara orolig för att bli assimilerad. :D

Postad
ja Ella...

Man kanske ska investera i en Borg....och ha som livakt/husdjur som serverar kalla drinkar när man knäpper med handen..."Bekräftat"  :)  :)  :)

Och man får jämnt vara orolig för att bli assimilerad. :D

jag håller med om att man inte skulle sova nå vidare på naten...

Postad

Men alltså,om man var kompis med en borg så skulle den ju vara snäll mot mig och inte vilja assimilera mig... Fast den har ju ingen egen vilja dirket...  *hmm*

Man skulle ju vara Borgdrottning... Då har man massor av drönare som kan passa upp på en, man har hur mycket makt som helst och alla skulle vara rädda för en (det är kanske inte positivt...) och man skulle ju slippa oroa sig för att bli assimilerad...   :cool:

Postad

Vi har glömt en viktig ras... Andorians.

Jag gillade dem redan i TOS och det är ju kul att de är med i Enterprise. Gillar helt att deras antenner är rörliga nu.

• 2 veckor senare...
Postad
vilka är förresten art 8472??

Det är den arten som borgerna stred mot när seven först kom till skeppet i avsnitten "Scorpion 1 & 2", dom fanns oxå med i "In the flesh" och "Prey".

Tre inlägg upp har oxå "Wrogie" den som avatar......

Postad
La en klingon röst här. Solklar favorit om man ser till start fältet  :)  Hade blivit lite svårare om Romulanerna och Cardassierna också var med, för att inte tala om the Andorians  :)

inte svårt....

klingonerna är det bästa i star trek

håller föresten på att lära mig klingonska :) :klingon:

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...