Lis@ Postad 24 Mars, 2002 Rapport Postad 24 Mars, 2002 Är det någon annan här som har råkat ut för samma sak? Jo, så blir det alltid för mig.
Suskiv Postad 24 Mars, 2002 Rapport Postad 24 Mars, 2002 Är det någon annan här som har råkat ut för samma sak? Det är alltid så för mig.
Lieutenet Lind Postad 24 Mars, 2002 Rapport Postad 24 Mars, 2002 Jag har inte de problemen i fall jag har 6 nya medelanden står det att jag har 6 nya medelanden...
Ella Postad 25 Mars, 2002 Rapport Postad 25 Mars, 2002 Skönt att jag inte är ensam Men vad kan det bero på då? Webläsaren? Cookisar? Operativsystem? Själv använder jag IE 6 (eller 5.5)...
Jocke Postad 27 Mars, 2002 Rapport Postad 27 Mars, 2002 Skönt att jag inte är ensam Men vad kan det bero på då? Webläsaren? Cookisar? Operativsystem? Själv använder jag IE 6 (eller 5.5)... Jag har verifierat att detta är en bugg i forummjukvaran, så det beror antagligen inte på erat egna system. Varför det funkar bra för vissa och inte för andra kan jag tyvärr inte svara på. Hur länge har du haft detta problem (på ett ungefär)?
Suskiv Postad 31 Mars, 2002 Rapport Postad 31 Mars, 2002 En lite sak som jag bara undrar över. Jag har precis uppgraderat till IE 6 och då upptäkte jag en skum sak. Den här undersökingen på förstasidan visar inte att jag svarat på frågan. Det gjorde den med IE 5. Så hur är det meningen att det ska vara?
Quiet Postad 31 Mars, 2002 Rapport Postad 31 Mars, 2002 Den här undersökingen på förstasidan visar inte att jag svarat på frågan. Det gjorde den med IE 5. Så hur är det meningen att det ska vara? Så är det när jag byter webläsare också. NC - IE eller IE 4.5 - 4.0.
Jocke Postad 31 Mars, 2002 Rapport Postad 31 Mars, 2002 En lite sak som jag bara undrar över. Jag har precis uppgraderat till IE 6 och då upptäkte jag en skum sak. Den här undersökingen på förstasidan visar inte att jag svarat på frågan. Det gjorde den med IE 5. Så hur är det meningen att det ska vara? Jag är medveten om detta, använder själv IE 6. Röstningen använder cookies och det brukar ofta strula lite i cgi-skript. Ska se om det går att lösa problemet eller så får jag byta skript.
Turambar Postad 5 April, 2002 Rapport Postad 5 April, 2002 Jag är medveten om detta, använder själv IE 6. Röstningen använder cookies och det brukar ofta strula lite i cgi-skript. Ska se om det går att lösa problemet eller så får jag byta skript. funkar det alltså att rösta om om man tar bort "cookies" :erna från datorn???
Vulcan_Tuvok Postad 11 April, 2002 Rapport Postad 11 April, 2002 Hur gör man för att skapa en röstning? Det vore snällt om någon sa det.
Callandor Postad 11 April, 2002 Rapport Postad 11 April, 2002 Hur gör man för att skapa en röstning? Det vore snällt om någon sa det. Kolla längs ned på sidan så finns de tre knappar.... Där de står "svara" , "nytt inlägg", och ny röstning.. Då är de bara att klicka på ny röstning så ska de nog lösa sig. :klingon:
Jocke Postad 11 April, 2002 Rapport Postad 11 April, 2002 Den här undersökingen på förstasidan visar inte att jag svarat på frågan. Det gjorde den med IE 5. Så hur är det meningen att det ska vara? Jag har precis bytt röstningsskriptet, så nu kan du testa om det funkar, förhoppningsvis så funkar det *håller tummarna* ;)
Lis@ Postad 11 April, 2002 Rapport Postad 11 April, 2002 Varför ser man diskussioner som inte existerar, under rubriken "Forum", ute på hemsidan? Kanske lite dålig förklaring, men det tycker jag är konstigt. T.ex. när jag gick in den här gången så stod det att det senaste inläggen var av Quiet i diskussionen "Testa sidan". Men när man kommer in, så finns inte den diskussionen. Ska det vara så? ???
Jocke Postad 12 April, 2002 Rapport Postad 12 April, 2002 Ska det vara så? Nej så ska det inte vara, därför har jag tagit bort den funktionen.
Lieutenet Lind Postad 14 April, 2002 Rapport Postad 14 April, 2002 Jag undrar en sak kan man inte ha att man kan skriva en längre lista på intresen???
Jocke Postad 14 April, 2002 Rapport Postad 14 April, 2002 Jag undrar en sak kan man inte ha att man kan skriva en längre lista på intresen??? Just nu så kan man skriva 256 tecken i Intressen, tycker du att det är för lite?
Lieutenet Lind Postad 15 April, 2002 Rapport Postad 15 April, 2002 Jag undrar en sak kan man inte ha att man kan skriva en längre lista på intresen??? Just nu så kan man skriva 256 tecken i Intressen, tycker du att det är för lite? Jo för när man skriver så blir det faktis ganska kort....
Turambar Postad 17 April, 2002 Rapport Postad 17 April, 2002 B'Elanna slås la mot maquis i Extreme Risk... har för mig att Chakotay säger nåt om det.... Det står nämlingen i B'Elanna-infon under besättningen att jon strider mot Cardassians eller e det bara jag som flummar??
Jocke Postad 17 April, 2002 Rapport Postad 17 April, 2002 B'Elanna slås la mot maquis i Extreme Risk... har för mig att Chakotay säger nåt om det.... Det står nämlingen i B'Elanna-infon under besättningen att jon strider mot Cardassians eller e det bara jag som flummar?? Ja tyvärr så är det du som flummar ;) Det är ju ingen större logik i att hon skulle slåss mot maquis, när det är cardassians som hon hatar. Infon som jag har på sidan brukar jag kolla upp rätt så noga, så oftast stämmer det, men det händer att jag skriver fel.
Turambar Postad 17 April, 2002 Rapport Postad 17 April, 2002 Ja tyvärr så är det du som flummar ;) Det är ju ingen större logik i att hon skulle slåss mot maquis, när det är cardassians som hon hatar. Infon som jag har på sidan brukar jag kolla upp rätt så noga, så oftast stämmer det, men det händer att jag skriver fel. ok tack för att du svarade men jag har för mig att Chacotay säger nåt...hmmmmm
Jello Postad 19 April, 2002 Rapport Postad 19 April, 2002 Just nu så kan man skriva 256 tecken i Intressen, tycker du att det är för lite? Jag tycker också det är för lite.
Lieutenet Lind Postad 19 April, 2002 Rapport Postad 19 April, 2002 När man kommer in på forumet så står det Forumledare: mumle eller Jocke eller Quiet framför det varför står det så???
Rekommenderade inlägg