Janson Postad 4 November, 2001 Rapport Postad 4 November, 2001 En åttondel eller nåt av Sveriges befolkning bor ju i Skåne. Och man förstår varför.
Pjotr'k Postad 4 November, 2001 Författare Rapport Postad 4 November, 2001 Quote from Janson, posted on Nov. 04 2001,12:03 En åttondel eller nåt av Sveriges befolkning bor ju i Skåne. Och man förstår varför. För att de inte är smarta nog att fatta varför man borde flytta? ???
Janson Postad 4 November, 2001 Rapport Postad 4 November, 2001 Quote from Peter, posted on Nov. 04 2001,15:01För att de inte är smarta nog att fatta varför man borde flytta? ??? Precis. Nämen, om folk vill bo här så får dom väl. Och om folk vill bo i t ex Göteborg så får dom väl det...Varför man nu skulle vilja det.;)
Daniels Postad 4 November, 2001 Rapport Postad 4 November, 2001 Jag finns i Kalmar. Är medlem i Trekkers i södra Sverige.
Pjotr'k Postad 4 November, 2001 Författare Rapport Postad 4 November, 2001 Quote from Daniels, posted on Nov. 04 2001,16:18Jag finns i Kalmar. Du får ett e-post om det här. Det här var ju kul...
SevenofNine Postad 6 November, 2001 Rapport Postad 6 November, 2001 Hej. Jag bor i "stadsdelen" Partille, som ligger 15minuters bussfärd från Göteborg. Om man nu ska hålla sig till ämnet ;) Och verkar (jobbar)för det mesta i Partille. Annars så är jag mest "online"och spelar Unrealtournament=FPS spel När jag inte gör något av det så Tränar och Spelar jag musik i Göteborg. PS" Jag spelar trummor, och har en 10års musikalisk utbildning bakom mig. Signerad; [uJE]Sgt1-SevenofNine Förklaring på mitt namn.. [uJE] = UnrealJamEmpireClan Sgt = Sargent, 1:an = Tempestplatoon
ENEMiX Postad 8 November, 2001 Rapport Postad 8 November, 2001 jag e relativt ny här... men jag kan säga att jag bor i göteborg, närmare bestämt agnesberg (på gränsen till ale)... kollar på Voyager, men har oxå sett en hel del TNG mest pga att jag och nåra vänner har en lokal där det ligger ett trettiotal band med fem TNG-avsnitt på varje... och jag i princip bodde där ett tag... *ler* skulle vilja se lite DS9, har bara hört om den, aldrig sett nåt...
commander jennie Postad 12 November, 2001 Rapport Postad 12 November, 2001 Inte??? Jag tycker serien är okej. Typiskt att femman slutade visa den! Men iallafall Kate Mulgrew bor antingen i Los angeles eller Hollywood och visste ni att hon har en silverfärgad Chrysler som bil??? :!!!:
commander jennie Postad 12 November, 2001 Rapport Postad 12 November, 2001 Förresten jag glömde säga var jag bor! Jag bor i Lanskrona. Tråkig stad om man bortser från Mr Pizza, videomix och Bio Maxim. Jag föredrar nog Helsinborg. Suck.... ???
Quiet Postad 12 November, 2001 Rapport Postad 12 November, 2001 Wow, vi är ju många trekkers i Göteborg ju! Och många tjejer! Väldigt roligt. SevenofNine och Lis@: sugna på Star Treff?
Lis@ Postad 12 November, 2001 Rapport Postad 12 November, 2001 Citat från Quiet, skickad Nov. 12 2001,18:23 Wow, vi är ju många trekkers i Göteborg ju! Och många tjejer! Väldigt roligt. SevenofNine och Lis@: sugna på Star Treff? varför inte. När e nästa i Göteborg?
Ella Postad 13 November, 2001 Rapport Postad 13 November, 2001 Citat från commander jennie, skickad Nov. 11 2001,18:51 Men iallafall Kate Mulgrew bor antingen i Los angeles eller Hollywood och visste ni att hon har en silverfärgad Chrysler som bil??? :!!!: En Chrysler Voyager?? Kul!
Quiet Postad 13 November, 2001 Rapport Postad 13 November, 2001 Citat från Lis@, skickad Nov. 12 2001,18:56 SevenofNine och Lis@: sugna på Star Treff? varför inte. När e nästa i Göteborg? Vi kanske ska fortsätta treff-debatten där den egentligen ska vara, annars blir det lätt rörigt. Klicka här för att komma till den.
Phlox Postad 24 November, 2001 Rapport Postad 24 November, 2001 Jag bor i Gävle, en liten stad ca 17 norr om Stockholm, jag är medlem i Stockholm Trekkers. Jäg känner inte en person i Gävle som är Trekker så det är lite tråkigt.
StarTrekin Postad 5 December, 2001 Rapport Postad 5 December, 2001 Hallå Jag bor utanför inimini staden Nässjö. Det finns inte så många trekkers där vad jag vet om. många av mina klasskamraters reaktioner när jag nämner star trek el. nåt som de vet finns i st. är "Åhh+*stöön*" (Mina klasskamrater är faktiskt schysta annars) Annars är nässjö en helt okej stad. Och förresten så gillar jag Voyager mest (eftersom jag inte sett så mycket av de andra serierna.) -------- Star Trek rules
Pjotr'k Postad 13 December, 2001 Författare Rapport Postad 13 December, 2001 Diskussionen fortsätter här.
Rekommenderade inlägg