Mr Trek Postad 12 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 12 Oktober, 2009 Jag har fått en känsla av att herr Trek gillar golf..men jag kan ha fel :visslar: Hur kom du på det?? Du har faktiskt fel, jag älskar golf :P . Nu har man kollat på golf tills USA vann och sen drömt några härliga mardrömmar Citera
Mr Trek Postad 19 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober, 2009 I lördags hade vi en ST-kväll hemma hos mig med en annan familj. Vi hann endast se två ENT avsnitt eftersom vi åt alldeles för mkt mat och babblade. Pappan i den andra familjen (som nästan är lika ST-galen som jag) bestämde dock att vi ska ha ST-kväll hos dem nästa vecka med mindre mat och mera ST Vi är nu tre avsnitt in i s3 av ENT och det är ju väldigt spännande, så man vill se mer! Igår spelade jag golf och slappade och idag så är det dags för skola igen Skönt iaf att det är sovmorgon på måndagar, så jag börjar inte förrän 9.40 Citera
RoLaren Postad 19 Oktober, 2009 Rapport Postad 19 Oktober, 2009 För mycket tårta, bullar, blåbärsmuffins, chocolate chip cookies, morotskaka, kladdkaka mm igår har gjort mig rejält illamående idag. Undrar om jag kan bota detta med mer sånt. Vi har massor av rester från kalaset. Kanske värt ett försök. :knäpp: Citera
Mr Trek Postad 19 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober, 2009 (redigerade) Lycka till! :P ^ Imorgon är det PRU i skolan vilket betyder att vi slutar efter lunchen ca kl: 12.20, det ska bli skönt. Då ska jag till golfbanan och träna med min pro (tränare, mkt duktig golfare). Det ska bli kul! Självklart kommer jag att hinna med en del slappande också B) Redigerad 19 Oktober, 2009 av Mr Trek Citera
Mr Trek Postad 20 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober, 2009 Verkligen gött att vara hemma nu! PRU är bäst! Citera
Mr Trek Postad 23 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober, 2009 inte min turdag idag ett paket från UK med ett golfnät jag ska stå och slå in i på terassen ligger nu på postkontoret här i billdal som inte öppnar föränn måndag. Ingen var hemma när de försökte leverara det Dagens NO-prov kändes iaf bra och vi fick även gårdagens matteprov idag där jag hade 20/20 på A-delen och 20/20 på B-delen, full pott alltså Citera
Fmi Postad 24 Oktober, 2009 Rapport Postad 24 Oktober, 2009 Lite smått seg dag än så länge. När jag gick ut i förmiddags såg jag att en motorcykel låg vält över min cykel så att mitt bakhjul nu är helt skevt. Genom registreringsnumret fick jag namn och adress till personen, men i den trappuppgången finns ingen med det namnet på någon dörr iallafall. Polisen sa dessutom att hans mc inte är försäkrad så ifall han inte självmant går med på att köpa nytt cykelhjul till mig så m??ste jag polisanmäla det. Kostar tydligen 1100-1200 kr sa de i cykelaffären så förhoppningsvis tar han hellre det än en polisanmälan (jag har ju fotograferat allt så det borde inte vara några problem med en anmälan). Dock väldigt segt om jag åker på att betala allt själv (självrisken på hemförsäkringen är ju lika mycket som själva hjulet kostar så). Citera
Mr Trek Postad 24 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober, 2009 Hoppas resten av dagen fortsätter på ett bättre sätt då^ Ikväll ska jag över till min ST-kompis och ha en liten ST-kväll, den här gången blir det utan mat och mer Star Trek Det ska bli skoj! Citera
thamupp Postad 24 Oktober, 2009 Rapport Postad 24 Oktober, 2009 idag har jag vart och köpt kläder på stan dock inga star trek uniformer :P Citera
Mr Trek Postad 24 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober, 2009 idag har jag vart och köpt kläder på stan dock inga star trek uniformer :P Misslyckat alltså :P ^ Själv följde jag inte med den här gången utan låter mamma köpa en tröja till mig utan att jag är med. Be att det går bra :lol: Citera
Supreme Commander JAF Postad 24 Oktober, 2009 Rapport Postad 24 Oktober, 2009 Jag har börjat på en teaterpjäs där människor spelar katter som spelar människor... Snurrigt? J. Citera
Mr Trek Postad 24 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober, 2009 Nej, jättesnurrigt :sjuk: ^ Citera
Supreme Commander JAF Postad 24 Oktober, 2009 Rapport Postad 24 Oktober, 2009 Bra, det ska vara snurrigt i komedier... Det klarnar sen, hoppas jag... ;) :P J. Citera
Mr Trek Postad 26 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 26 Oktober, 2009 Nu har mitt golfnät från Storbritannien kommit fram, nu ska vi se om man kan använda det Citera
Fmi Postad 26 Oktober, 2009 Rapport Postad 26 Oktober, 2009 (redigerade) Idag har bestått av: Hålla i en lektion Gå på föreläsning Få reda på resultatet på min tenta jag hade i torsdags (5:a \o/) Rätta tentor Förbereda morgondagens två lektioner. Nu har jag iallafall en timmes fritid innan det är sovadags, och den ska nog spenderas med mina goda vänner på Babylon 5 :P Jag kommer garanterat bli utbränd när jag blir "stor". Redigerad 26 Oktober, 2009 av Fmi Citera
Expendable Ensign Postad 26 Oktober, 2009 Rapport Postad 26 Oktober, 2009 Idag har jag haft bilen inne på service så nu är jag fattig. Det kostar en förmögenhet att hålla den vid liv. Jag kommer garanterat bli utbränd när jag blir "stor". Om du i framtiden känner att du riskera att bli utbränd är du välkommen att konvertera till min egen "religion". Som du ser växer den sig allt starkare: Idag har man ägnat sej åt Expendable Ensigns religion- "göraminstamöjliga-ismen" Citera
Fmi Postad 27 Oktober, 2009 Rapport Postad 27 Oktober, 2009 Om du i framtiden känner att du riskera att bli utbränd är du välkommen att konvertera till min egen "religion". Som du ser växer den sig allt starkare: Din religion har helt klart fler tilltalande element än de flesta andra religioner. Citera
Unkas Postad 27 Oktober, 2009 Rapport Postad 27 Oktober, 2009 (redigerade) Expendable Ensigns, jag skulle gärna konvertera till din religion, men jag orkar inte engagera mig så mycket. Redigerad 27 Oktober, 2009 av Unkas Citera
Fmi Postad 27 Oktober, 2009 Rapport Postad 27 Oktober, 2009 Expendable Ensigns, jag skulle gärna konvertera till din religion, men jag orkar inte engagera mig så mycket. Låter ju som att du har vad som krävs för att bli proFET. Haha. Citera
Unkas Postad 27 Oktober, 2009 Rapport Postad 27 Oktober, 2009 (redigerade) tack för de orden Fmi. ;) I dag jobbade jag konstant från 08:00 till 16:30. Vilket på mitt arbete räknas som en kort och lugn dag. Vid hemkomst tog jag en promenad i skogen med min kamera i drygt en timme(sabla vintertid, det blir mörkt så tidigt på kvällen nu). Där efter har jag kollat på STF, samt samtalat med minna föräldrar. Nu ska jag bege mig till köket och äta lite mat. Allt som allt har de varit en god dag. Hoppas avsluta den med något trevlig serieavsnitt. Redigerad 27 Oktober, 2009 av Unkas Citera
Mr Trek Postad 27 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 27 Oktober, 2009 Vilket är detta arbeta om man får fråga?^ Citera
commander ricochet Postad 5 November, 2009 Rapport Postad 5 November, 2009 Jo idag är det mer och mindre trekkigt Jag har försökt fota min fisk som har Galaxy Class! Men det gick inte så bra: Så jag lånade en mer korrekt bild: Jo den är trekkig efter som att den heter Rasbora Galaxy Denna lilla fisk som max blir 2.5 cm upptäcktes först 2006 i Asien. Och varför den heter(eller snarare hette eftersom att den har nogrannare art/familjebestämts nu och har fått ett annat namn) Galaxy kan man ju med lite fantasi räkna ut. Mina är lite ljusare och "galaxen" framstår då ännu tydligare. Dock har namnet Galaxy fastnat hos folk och handlare verkar det som. Ja visst ja- och så hämtade jag ut denna: Samma snygga bord som The Holy Three! Citera
Commander Michels Postad 5 November, 2009 Rapport Postad 5 November, 2009 Idag har jag varit på tidernas larvigaste "föreläsning", vilket innebär tre timmar med "lek och studs" i en gympasal med en hypad föreläsare som trodde vi var tjugo år yngre än vad vi är... brrr... Det var lek med imaginära bollar, klappa i takt, plocka kulor och övningar som till-och-med hade fått sällskapsresan-hurtig-lasse (platschefen) att rodna... :blink: Tre timmars plåga som hade tagit tio min i en föreläsningssal... Hepåre... Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.