Supreme Commander JAF Postad 14 December, 2009 Rapport Postad 14 December, 2009 Jag tror att mr trek är lika mycket u2 fans som jag är catsfans... J. Citera
thamupp Postad 14 December, 2009 Rapport Postad 14 December, 2009 (redigerade) U2MRTREK09 :P nån som kommer på ett bättre namn? :P Redigerad 14 December, 2009 av thamupp Citera
Fmi Postad 14 December, 2009 Rapport Postad 14 December, 2009 Idag har jag i princip bara pluggat inför fredagens tenta samt varit och tränat. Som Nog sa i något DS9-avsnitt. Healthy body - healthy mind . Citera
Mr Trek Postad 15 December, 2009 Författare Rapport Postad 15 December, 2009 (redigerade) U2MRTREK09 :P nån som kommer på ett bättre namn? :P Njae, jag lever inte direkt med dem :P Och jag har inte sett dokumentärer om dem på japanska. Men om jag ska lyssna på musik väljer jag dem Men de är de bästa bandet som finns. Jag är mkt värre när det gäller golf, vilket vi redan kommit fram till att jag inte är lika allvarlig som JAF är med Cats med. BTW: Lyssna på den här genialiska superbra låten (musikvideon kan kännas lite gammal, men låten är bra, och texten är genialisk!): Redigerad 15 December, 2009 av Mr Trek Citera
thamupp Postad 15 December, 2009 Rapport Postad 15 December, 2009 Har vart hemma idag från skolan för att jag har varit sjuk men nu efter jag har sett Star Trek: 30 Years and Beyond så känns allt bättre och slutet på galan var det bästa jag någonsin sett. Det ända tråkiga var att inte riktigt alla kunde komma, ni andra här på forumet tycker väll jag är lite efter då galan var 1996 men nu har jag sett den :P Citera
Supreme Commander JAF Postad 15 December, 2009 Rapport Postad 15 December, 2009 Märklig sång... Kunde inte stackaren ha sjungit ut lite mer? Men det var snygga brudar i alla fall^^. Tacka vet jag Memory. J. Citera
Mr Trek Postad 16 December, 2009 Författare Rapport Postad 16 December, 2009 Menar du "The Edge" med stackaren? Han är ju egentligen elgitarrist i U2, men sjöng i den här sången. Jag gillar texten i den!! Det roligaste är väl att den låter som något som kunde ha släppts idag, när den egentligen är 15 år gammal Citera
Supreme Commander JAF Postad 16 December, 2009 Rapport Postad 16 December, 2009 Bah! Jag säger bara Mungojerrie och Rumpleteazer... hmmm. J. Citera
Mr Trek Postad 17 December, 2009 Författare Rapport Postad 17 December, 2009 Idag var det den sista "riktiga" dagen i skolan för året. Imorn är det bara avslutning Citera
commander ricochet Postad 17 December, 2009 Rapport Postad 17 December, 2009 Lyxlirare att sluta skola så tidigt för året! På min tid då slutade vi minsann skolan för året först 22.30 på nyårsafton och så började vi igen kl 04.00 på nyårsdagen! Joho då! :arg: :P Citera
Mr Trek Postad 17 December, 2009 Författare Rapport Postad 17 December, 2009 på den gamla goda tiden... :P Citera
Commander Michels Postad 17 December, 2009 Rapport Postad 17 December, 2009 Idag var det den sista "riktiga" dagen i skolan för året. Imorn är det bara avslutning Själv blev man ledig redan i tisdags nä nä-nä nä nä-nä *reta* :P . Dessvärre kom förkylningen i ledighetens spår, tyyypiskt Citera
Mr Trek Postad 18 December, 2009 Författare Rapport Postad 18 December, 2009 Men jag börjar ganska sent också :P Den som verkligen ska retas är thamupp som inte får lov förrän på tisdag Citera
Mr Trek Postad 18 December, 2009 Författare Rapport Postad 18 December, 2009 Nu är det iaf jullov!!! Bara skola i 2h idag Nu går U2 - Live From Slane Castle i högtalarna och på TV:n Citera
Supreme Commander JAF Postad 18 December, 2009 Rapport Postad 18 December, 2009 Idag ska jag mest längta till imorgon då jag ska se på Cats igen. Hoppas det blir lika magiskt som förra gången... J. Citera
thamupp Postad 18 December, 2009 Rapport Postad 18 December, 2009 Idag ska jag mest längta till imorgon då jag ska se på Cats igen. Hoppas det blir lika magiskt som förra gången... J. ojojoj, Mr Trek nu kommer nog CATSJAF09 mutera! det är inte bra :P Citera
Mr Trek Postad 18 December, 2009 Författare Rapport Postad 18 December, 2009 Idag ska jag mest längta till imorgon då jag ska se på Cats igen. Hoppas det blir lika magiskt som förra gången... J. ojojoj, Mr Trek nu kommer nog CATSJAF09 mutera! det är inte bra :P Nej, detta är inte bra Citera
Supreme Commander JAF Postad 18 December, 2009 Rapport Postad 18 December, 2009 Prata inte om mutation tills jag har fått min julklapp till mig själv i mars. Mjau... J. Citera
Unkas Postad 19 December, 2009 Rapport Postad 19 December, 2009 (redigerade) Sett filmen Avatar i dag....eller i går för att vara exakt. Det var en mycket trevlig upplevelse. Bra avslut på arbetsveckan och början på helgen. Redigerad 19 December, 2009 av Unkas Citera
RoLaren Postad 19 December, 2009 Rapport Postad 19 December, 2009 Avatar i 3d och Ikea stod på menyn för dagen. Sista klapparna (för hoppningsvis) är inhandlade också. Citera
Supreme Commander JAF Postad 19 December, 2009 Rapport Postad 19 December, 2009 Idag är det Cats för hela slanten^^ Få se om de lyckas överträffa magin från förra gången (blir nog svårt.) J. Citera
Unkas Postad 19 December, 2009 Rapport Postad 19 December, 2009 Har precis varit ute i Guds natur. Fotograferat samt njötit av den härliga soliga och kalla dagen. 15 minus!! Var mycket is i skägget när jag kom hem :lol: Skall äta mors nybakta bullar med mjölk nu. Sedan blir det till att göra mat för klockan fyra ska jag på julkonsert. Efter det blir det hem till en kompis för glöggkväll. Citera
thamupp Postad 19 December, 2009 Rapport Postad 19 December, 2009 Mr Trek tipsade mej om den fantastiska fanspelet Star Trek Surpremacy, har spelat det hela dan :P För er som vill testa gå hit. Citera
Mr Trek Postad 19 December, 2009 Författare Rapport Postad 19 December, 2009 Det är dock bara Alphaversionen just nu^ :P Men det är kul ändå Manualen är också bra att ha :P : Nedladdningslänk för manual till Star Trek: Supremacy Testa spelet!!! Det är kul och gratis! Vad har man att förlora? ;) Och jag kan inte bärja mig inför den slutgiltiga versionen Citera
Supreme Commander JAF Postad 19 December, 2009 Rapport Postad 19 December, 2009 Jag säger som troi: Tid? Detta är inte rätta tiden att bråka om tid! Det har vi inte tid med... Vad sa jag? Cats idag var helt otroligt, de fick till och med kalla på ambulans för att det var så bra, skämt och sido så var det någon som blev sjuk under föreställningen (och nej mr trek, det var inte jag...) och de fick avbryta mitt under en sång så det tog väl bort lite av magin från sist. Men alla katter var helt suveräna och det märktes att det var sista föreställningen för det var massor av katthälsningar och andra "hyss" som inte var med tidigare. Och Munkustrap tappade peruken under applådtacken... oO Och jag fick katthälsa på några av katterna under första numret så CATSJAF09 har nog muterat och blivit helt ostoppbart... Mjau. J. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.