RoLaren Postad 1 Januari, 2010 Rapport Postad 1 Januari, 2010 Jag är lite smått förkyld så jag har inte gjort speciellt mycket. Spelat Wii över wifi. Någon annan som spelar? Citera
Mr Trek Postad 1 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 1 Januari, 2010 Jag spelar Wii, fast inte över internet :P idag sov jag väldigt länge. Har sett lite Stargate nu i alla fall Citera
thamupp Postad 1 Januari, 2010 Rapport Postad 1 Januari, 2010 ush! jag sov typ 4h inatt (06-10) :knäpp: och mår skit dåligt men jag längtar till roast marton på comedy central ikväll! Shatners roast ska vara med Citera
Supreme Commander JAF Postad 1 Januari, 2010 Rapport Postad 1 Januari, 2010 Jag blev så inspirerad av mörkret så att jag gjorde lite cats make up (Nytt år, nytt virus, mr trek ) Men om jag påstar en bild här så blir väl Ro Laren alldeles mörkrädd :P B) och det vill man väl inte. Jag tror jag kom i säng vid två snåret eller så. :blink: J. Citera
RoLaren Postad 1 Januari, 2010 Rapport Postad 1 Januari, 2010 Jag spelar Wii, fast inte över internet :P idag sov jag väldigt länge. Har sett lite Stargate nu i alla fall har du Animal crossing till Wii? Vi kan spela. Min stad heter passande nog 1701-D. Om du inte spelat på länge kan jag hjälpa dig att fixa iordning stan. Kackerlackorna i huset kan jag nog inte hjälpa till med. ush! jag sov typ 4h inatt (06-10) :knäpp: och mår skit dåligt men jag längtar till roast marton på comedy central ikväll! Shatners roast ska vara med Vilken tid börjar den med Shatner? Jag blev så inspirerad av mörkret så att jag gjorde lite cats make up (Nytt år, nytt virus, mr trek ) Men om jag påstar en bild här så blir väl Ro Laren alldeles mörkrädd :P B) och det vill man väl inte. Jag tror jag kom i säng vid två snåret eller så. :blink: J. Nej för tusan, det är bara att posta. Citera
thamupp Postad 1 Januari, 2010 Rapport Postad 1 Januari, 2010 Jag har försökt ta reda på det men på Comedy Centrals svenska hemsida så har dom en flash spelare som gör reklam för hur Pamela Anderssons Roast ska gå 1:a januari 2009 så på deras hemsida kunde men inte hitta mycket och på alla tv guider står det bara vad programet är förnågot inte vem som roastas ;) Citera
Mr Trek Postad 1 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 1 Januari, 2010 RoLaren: Tyvärr inte Jag hade planerat att köpa Tiger Woods PGA Tour 10 till Wii och komma igång igen med Wii-spelandet nu på vintern, men nu har jag blivit tveksam. Man kanske skulle köpa det för det eventuella samlarvärdet på det sista barntillåtna Tiger Woods spelet :P :P :lol: Citera
RoLaren Postad 1 Januari, 2010 Rapport Postad 1 Januari, 2010 zzzzz. sportspel. Har man wii ska det vara Nintendoproducerade spel som Mario, Zelda, Pokemon, Animal Crossing... Snabbproducerade sportspel som Tiger Woods är bara shovelware :P :P :P Har Nintendo DS också om någon har en sådan och vill spela via wifi. Miyamoto 4 prez ;) Citera
Supreme Commander JAF Postad 1 Januari, 2010 Rapport Postad 1 Januari, 2010 Man kanske kan göra ett lustkammarspel "Tigers oväntade slut?" *Som förövrigt höll på att säga Growltiger...* J. Citera
Mr Trek Postad 2 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 2 Januari, 2010 Nja, Tiger Woods spelen är faktiskt välgjorda :PNu ska jag på resa, först Skövde (igen), sen Stockholm. Citera
RoLaren Postad 2 Januari, 2010 Rapport Postad 2 Januari, 2010 Man kanske kan göra ett lustkammarspel "Tigers oväntade slut?" *Som förövrigt höll på att säga Growltiger...* J. tiger är ju en katt, JAF, varför inte göra en musikal av det ;) Nja, Tiger Woods spelen är faktiskt välgjorda :P Nu ska jag på resa, först Skövde (igen), sen Stockholm. Säkert, det var T Hawksspelen också... Jag har Mario Golf... Det är ok. Ha det så bra på din resa. Kanske vi ses på scifi-bokhandeln i Gamla Stan ;) Citera
Supreme Commander JAF Postad 2 Januari, 2010 Rapport Postad 2 Januari, 2010 Vänta nu, vilken av Tigrarna pratar vi om? Fast jag blev faktiskt lite sugen på att sno historien om Growliger och göra en egen musikal av den, barn gillar ju pirater... och hela den sången är ju uppbygd som en egen pjäs (vem var det som sa att alla musikalsånger skulle vara uppbyggda som enaktare?) Citera
Mr Trek Postad 2 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 2 Januari, 2010 Säkert, det var T Hawksspelen också... Jag har Mario Golf... Det är ok. Ha det så bra på din resa. Kanske vi ses på scifi-bokhandeln i Gamla Stan ;) Kanske det ;) Dit måste jag nog iaf Vänta nu, vilken av Tigrarna pratar vi om? Fast jag blev faktiskt lite sugen på att sno historien om Growliger och göra en egen musikal av den, barn gillar ju pirater... och hela den sången är ju uppbygd som en egen pjäs (vem var det som sa att alla musikalsånger skulle vara uppbyggda som enaktare?) Tiger Woods, golfspelare :P Som du kanske hört om på senare tid i skvallertidningarna? :P Citera
Supreme Commander JAF Postad 2 Januari, 2010 Rapport Postad 2 Januari, 2010 Jag tror att mitt kattvirus har muterat... Eller också har jag bara upptäckt en ny alienras... :knäpp: Känner mig så märkligt katt lik av någon anledning... hm kan det vara någonting att ha på en trekdag tro? :blink: :knäpp: Man kanske borde experimentera med lite Thrill fläckar istället? Eller Orion grönt... (Och varning för skrämmande innehåll Ro, tittas enbart på egen risk...) Mjau? J. Citera
RoLaren Postad 3 Januari, 2010 Rapport Postad 3 Januari, 2010 LOL! bra gjort, faktiskt. Inte så skrämmande som katterna i slutet av 80-talet. Och förmildrande omständigheter att jag vet hur du ser ut egentligen, då vi ses nån gång i månaden på Sthlm Trekkers Trekdagar i Skarpnäck. Du kan ju alltid klä ut dig till Spot om du promt vill ha en star trekanknytning. Citera
Supreme Commander JAF Postad 3 Januari, 2010 Rapport Postad 3 Januari, 2010 Spot? Ingen dum idé faktiskt^^ Kan ju alltid prova det ansiktet om jag hittar en bra referensbild. Jag tänkte försöka göra lite thrill fläckar någon gång då jag faktiskt har varit sugen på dessa som tatuering... :blink: J. Citera
RoLaren Postad 4 Januari, 2010 Rapport Postad 4 Januari, 2010 Tja, det är ju lite leopard över Trillprickarna, men att permanent ha sådana, vete katten (observera ordvalet) om det är så bra idé. Idag har jag spelat lite Wii. Ska gå på bio senare och se Sherlock Holmes. Citera
Unkas Postad 5 Januari, 2010 Rapport Postad 5 Januari, 2010 Åkte hemifrån till jobbet 07:30 i dag och kom hem 21:00. Vissa dagar borde man bara stanna i sängen. Citera
Supreme Commander JAF Postad 5 Januari, 2010 Rapport Postad 5 Januari, 2010 Precis vad jag tänkte om gårdagen. Blev plågad av tandläkaren i 90minuter. Något säger mig att jag kunde ha använt den tiden på ett betydligt trevligare sätt. J. Citera
Mr Trek Postad 6 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 6 Januari, 2010 Idag har jag rest i ca 6 timmar, det var tråkigt Men nu är jag hemma med internet iaf Har också klarat mig utan ST i alldeles för många dagar Men nu kan jag komma in i världen igen iaf Citera
commander ricochet Postad 6 Januari, 2010 Rapport Postad 6 Januari, 2010 Det gick utan mössa idag men det bet rejält i örat! Gratis alien-sminkning! Citera
RoLaren Postad 7 Januari, 2010 Rapport Postad 7 Januari, 2010 Träffade på Peter Söderlund, ordförande i Stockholm Trekkers, på SÖS imorse. Tänk vad världen är liten. Ricochet: hur kunde det hända? Allergisk mot kyla? Citera
Mr Trek Postad 7 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 7 Januari, 2010 Har sett de tre första TOS avsnitten idag. Annars har jag inte gjort mycket. Ikväll börjar PGA-tour (bästa golftouren) säsongen igen, då ska jag kolla Citera
Supreme Commander JAF Postad 8 Januari, 2010 Rapport Postad 8 Januari, 2010 Jag var och såg Avatar idag. Klart sevärd och vid närmare eftertanke var det något kattlikt över hur de där Navierna rörde sig Mer sådant. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.