Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 445
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Jag spelar Wii, fast inte över internet :P

idag sov jag väldigt länge. Har sett lite Stargate nu i alla fall :D

har du Animal crossing till Wii? Vi kan spela. Min stad heter passande nog 1701-D. Om du inte spelat på länge kan jag hjälpa dig att fixa iordning stan. Kackerlackorna i huset kan jag nog inte hjälpa till med.

ush! jag sov typ 4h inatt (06-10) :knäpp: och mår skit dåligt :( men jag längtar till roast marton på comedy central ikväll! :) Shatners roast ska vara med :D

Vilken tid börjar den med Shatner?

Jag blev så inspirerad av mörkret så att jag gjorde lite cats make up (Nytt år, nytt virus, mr trek :D ) Men om jag påstar en bild här så blir väl Ro Laren alldeles mörkrädd :P B) och det vill man väl inte. Jag tror jag kom i säng vid två snåret eller så. :blink: J.

Nej för tusan, det är bara att posta. :D

Postad

Jag har försökt ta reda på det men på Comedy Centrals svenska hemsida så har dom en flash spelare som gör reklam för hur Pamela Anderssons Roast ska gå 1:a januari 2009 så på deras hemsida kunde men inte hitta mycket och på alla tv guider står det bara vad programet är förnågot inte vem som roastas ;)

Postad

RoLaren: Tyvärr inte :(

Jag hade planerat att köpa Tiger Woods PGA Tour 10 till Wii och komma igång igen med Wii-spelandet nu på vintern, men nu har jag blivit tveksam. Man kanske skulle köpa det för det eventuella samlarvärdet på det sista barntillåtna Tiger Woods spelet :P :D :P :lol:

Postad

zzzzz. sportspel. Har man wii ska det vara Nintendoproducerade spel som Mario, Zelda, Pokemon, Animal Crossing... Snabbproducerade sportspel som Tiger Woods är bara shovelware :P :P :P Har Nintendo DS också om någon har en sådan och vill spela via wifi.

Miyamoto 4 prez ;)

Postad

Man kanske kan göra ett lustkammarspel "Tigers oväntade slut?" :D *Som förövrigt höll på att säga Growltiger...* J.

tiger är ju en katt, JAF, varför inte göra en musikal av det ;)

Nja, Tiger Woods spelen är faktiskt välgjorda :P

Nu ska jag på resa, först Skövde (igen), sen Stockholm.

Säkert, det var T Hawksspelen också... Jag har Mario Golf... Det är ok. Ha det så bra på din resa. Kanske vi ses på scifi-bokhandeln i Gamla Stan ;)

Postad

Vänta nu, vilken av Tigrarna pratar vi om? Fast jag blev faktiskt lite sugen på att sno historien om Growliger och göra en egen musikal av den, barn gillar ju pirater... och hela den sången är ju uppbygd som en egen pjäs (vem var det som sa att alla musikalsånger skulle vara uppbyggda som enaktare?)

Postad

Säkert, det var T Hawksspelen också... Jag har Mario Golf... Det är ok. Ha det så bra på din resa. Kanske vi ses på scifi-bokhandeln i Gamla Stan ;)

Kanske det ;) Dit måste jag nog iaf :D

Vänta nu, vilken av Tigrarna pratar vi om? Fast jag blev faktiskt lite sugen på att sno historien om Growliger och göra en egen musikal av den, barn gillar ju pirater... och hela den sången är ju uppbygd som en egen pjäs (vem var det som sa att alla musikalsånger skulle vara uppbyggda som enaktare?)

Tiger Woods, golfspelare :P Som du kanske hört om på senare tid i skvallertidningarna? :P

Postad

Jag tror att mitt kattvirus har muterat... Eller också har jag bara upptäckt en ny alienras... :knäpp:

Cats make up 05

Känner mig så märkligt katt lik av någon anledning... hm kan det vara någonting att ha på en trekdag tro? :blink: :knäpp: Man kanske borde experimentera med lite Thrill fläckar istället? Eller Orion grönt... :D (Och varning för skrämmande innehåll Ro, tittas enbart på egen risk...) Mjau? J.

Postad

LOL! bra gjort, faktiskt. Inte så skrämmande som katterna i slutet av 80-talet. Och förmildrande omständigheter att jag vet hur du ser ut egentligen, då vi ses nån gång i månaden på Sthlm Trekkers Trekdagar i Skarpnäck. Du kan ju alltid klä ut dig till Spot om du promt vill ha en star trekanknytning.

Postad

Tja, det är ju lite leopard över Trillprickarna, men att permanent ha sådana, vete katten (observera ordvalet) om det är så bra idé.

Idag har jag spelat lite Wii. Ska gå på bio senare och se Sherlock Holmes.

Postad

Idag har jag rest i ca 6 timmar, det var tråkigt :( Men nu är jag hemma med internet iaf :D Har också klarat mig utan ST i alldeles för många dagar :( Men nu kan jag komma in i världen igen iaf :D

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...