Mr Trek Postad 11 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari, 2010 Idag börjar skolan igen Citera
mrcolumbo Postad 22 Januari, 2010 Rapport Postad 22 Januari, 2010 Idag har det inte hänt nåt speciellt, jag har suttit vid datorn lite allmänt och sett på ST:TNG. Sen gick jag o lade mig, morsan väckte mig vid 8 och jag att jag har fick 15800 på försäkringen (Jag ramlade med cykeln och fick ett ärr i ansiktet och slog ut en tand.) Citera
Mr Trek Postad 22 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 22 Januari, 2010 Grattis! :S Bra att du fick cash, men dåligt att du behövde få cash... Nu installerar jag betan för Star Trek: Online Citera
RoLaren Postad 22 Januari, 2010 Rapport Postad 22 Januari, 2010 Ouch... ramla med cyklen... hoppas du iaf hade hjälm på dig. Jag har alltid hjälm när jag cyklar :P Idag har jag inte gjort speciellt mycket. kollat på ett par avsnitt av Flash Forward. Den är helt ok. Har några veckor att slå ihjäl så jag kommer att gå igenom lite filmer och serier då. Citera
RoLaren Postad 24 Januari, 2010 Rapport Postad 24 Januari, 2010 Ok, nu har jag sett alla avsnitt som sänts av Flash Forward. Vad ska jag nu kolla på? Har 7,5 veckor kvar att slå ihjäl. Citera
Mr Trek Postad 24 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 24 Januari, 2010 Se om DS9. Star Trek fanserier om du klaradr det och inte gjort det, eller någon bättre idé :P Citera
Pjotr'k Postad 24 Januari, 2010 Rapport Postad 24 Januari, 2010 Jag är nu på väg till kyrkan. Skall bara se till att få på sonen kläder - nakenfisar kanske inte passar vare sig ute i vintervädret eller inne i den varma kyrkan... Citera
Supreme Commander JAF Postad 24 Januari, 2010 Rapport Postad 24 Januari, 2010 Jag såg en video på youtube där en ung vacker kvinna förvandlades till en gammal svart man med hjälp av en mask och smink. Ganska fantastisk vad de kan göra nuförtiden. Hm undrar om det går att förvandla mig till en ung vacker kvinna (eller i varje fall skönhet^^) på samma sätt? Fast det är nog svårare... J. Citera
Unkas Postad 25 Januari, 2010 Rapport Postad 25 Januari, 2010 (redigerade) Jag såg en video på youtube där en ung vacker kvinna förvandlades till en gammal svart man med hjälp av en mask och smink. Ganska fantastisk vad de kan göra nuförtiden. Hm undrar om det går att förvandla mig till en ung vacker kvinna (eller i varje fall skönhet^^) på samma sätt? Fast det är nog svårare... J. Skönhet vet jag inte, men katt kan de nog förvandla dig till :P Redigerad 25 Januari, 2010 av Unkas Citera
Supreme Commander JAF Postad 25 Januari, 2010 Rapport Postad 25 Januari, 2010 Wow en tankeläsare J. Citera
RoLaren Postad 25 Januari, 2010 Rapport Postad 25 Januari, 2010 har varit på sjukhuset. Mår lite illa nu. Väntar på att lunchen ska bli klar: ägg o bacon o potatis. Det är egentligen frukost, men jag gillar det och kan käka det när som helst. Citera
Mr Trek Postad 25 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 25 Januari, 2010 RoLaren, du kanske kan fördriva veckorna veckorna med Star Trek: Online? Citera
Commander Michels Postad 25 Januari, 2010 Rapport Postad 25 Januari, 2010 Idag har jag börjat på min första mattekurs , dock var första lektionen lite av en besvikelse då det var samma föreläsning jag hade förra veckan i en annan kurs! Galet tråkigt... (behöver jag säga att jag stack därifrån? Illa illa, en lärare som skolkar! :P) bra koll de har på HLK. I morgon blir det emellertid nya tag och det ska bli skönt att läsa något som inte är fullt så flummigt som pedagogikkursen jag just blev klar med Citera
RoLaren Postad 26 Januari, 2010 Rapport Postad 26 Januari, 2010 RoLaren, du kanske kan fördriva veckorna veckorna med Star Trek: Online? Nja, jag har bara min vänster hand till förfogande och jag kan i princip bara spela animal crossing till wii. Höger hand är inpaketerad i en specialortos nu så jag kan träna upp mina nya knogleder. Som sagt, med artificiella kroppsdela borde jag kunna kalla mig bionic woman eller Borg ;) Citera
Lillis Postad 27 Januari, 2010 Rapport Postad 27 Januari, 2010 Såg Avatar i 3D igår kväll. Var lite skeptisk först, då de 3D-filmer jag sett på Disneyland, Universal och California Adventure inte övertygade mig om att Avatar skulle vara något att se i 3D. De filmer jag såg blev lite suddiga. Men för Avatar 3D hade man verkligen slipat på tekniken! Helt suverän 3D! En skön känsla hela filmen. Nästa får bli Alice in Wonderland i 3D. Citera
Unkas Postad 27 Januari, 2010 Rapport Postad 27 Januari, 2010 Lite besviken på att det inte blev något snöoväder. Har snöat en del men väldigt lite vind. Tråkigt. Citera
RoLaren Postad 27 Januari, 2010 Rapport Postad 27 Januari, 2010 (redigerade) Här har det snöat och blåst som 17. Själv var jag tvungen att vara på rehab stor del av dagen. Jag ska också se Alice i underlandet i 3d när den kommer. Den lär ju vara bättre än Avatar som jag inte tyckte var så jättebra direkt. Redigerad 27 Januari, 2010 av RoLaren Citera
Supreme Commander JAF Postad 28 Januari, 2010 Rapport Postad 28 Januari, 2010 Är alice live eller animerad? J. Citera
Mr Trek Postad 30 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari, 2010 Vill bara säga att spinoffen på den första science fiction serien jag följde, "Tillbaka till vintergatan", heter "Vid vintergatans slut" och börjar idag kl: 19:00. Det visas två avsnitt á 30 minuter idag på SVTB varav det första också visas på SVT1! Citera
Supreme Commander JAF Postad 30 Januari, 2010 Rapport Postad 30 Januari, 2010 Jag såg vid vintergatans slut och den är trekkigare än det mesta jag har sett på senare tid. Den där farbrorn med skägget såg ut att ha fått en allvarlig shock skada... "Det kan vara farligt!" lol J. Citera
Mr Trek Postad 7 Februari, 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari, 2010 Idag är det lite kalas med släkten hos mig, min lillaysyster fyllde den 2:e februari. Citera
RoLaren Postad 7 Februari, 2010 Rapport Postad 7 Februari, 2010 Har kollat på NCIS säs 1 och 2 och har precis börjat på säs 3 men vad nu, vad är det för stolpskott. Morr. Varför slutade "Catelin"? :blink: Citera
Supreme Commander JAF Postad 7 Februari, 2010 Rapport Postad 7 Februari, 2010 hm såg på ett ncis avsnitt för ett par veckor sedan och då var det en tjej som hade världens läckraste halsband, hoppas att det inte är hon som har slutat (dock har jag ingen aning om vilken säsong tv är på jag zappade bara in på programmet.) J. Citera
thamupp Postad 8 Februari, 2010 Rapport Postad 8 Februari, 2010 Idag var det en helt vanlig måndag, gick upp på morgonen tog bussen till skolan. Tog bussen hem från skolan satte mej framför datorn och spelade STO. :P Idag har jag också lyckats bli commander på STO Nu kommer en helt OT fråga men det är ju trots allt Ten Forward :visslar: Idag skulle jag för första gången på länge titta in på TV6 forum men det värkar inte finnas kvar :blink: Är det någon som vet var TV6 forumet tog vägen? :P Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.