Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• 2 veckor senare...
  • Svar 445
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Idag har det inte hänt nåt speciellt, jag har suttit vid datorn lite allmänt och sett på ST:TNG. Sen gick jag o lade mig, morsan väckte mig vid 8 och jag att jag har fick 15800 på försäkringen (Jag ramlade med cykeln och fick ett ärr i ansiktet och slog ut en tand.)

Postad

Ouch... ramla med cyklen... hoppas du iaf hade hjälm på dig. Jag har alltid hjälm när jag cyklar :P

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. kollat på ett par avsnitt av Flash Forward. Den är helt ok. Har några veckor att slå ihjäl så jag kommer att gå igenom lite filmer och serier då.

Postad

Jag är nu på väg till kyrkan. Skall bara se till att få på sonen kläder - nakenfisar kanske inte passar vare sig ute i vintervädret eller inne i den varma kyrkan...

Postad

Jag såg en video på youtube där en ung vacker kvinna förvandlades till en gammal svart man med hjälp av en mask och smink. Ganska fantastisk vad de kan göra nuförtiden. Hm undrar om det går att förvandla mig till en ung vacker kvinna (eller i varje fall skönhet^^) på samma sätt? Fast det är nog svårare... J.

Postad (redigerade)

Jag såg en video på youtube där en ung vacker kvinna förvandlades till en gammal svart man med hjälp av en mask och smink. Ganska fantastisk vad de kan göra nuförtiden. Hm undrar om det går att förvandla mig till en ung vacker kvinna (eller i varje fall skönhet^^) på samma sätt? Fast det är nog svårare... J.

Skönhet vet jag inte, men katt kan de nog förvandla dig till :P

Redigerad av Unkas
Postad

Idag har jag börjat på min första mattekurs :), dock var första lektionen lite av en besvikelse då det var samma föreläsning jag hade förra veckan i en annan kurs! Galet tråkigt... (behöver jag säga att jag stack därifrån? Illa illa, en lärare som skolkar! :P) bra koll de har på HLK. I morgon blir det emellertid nya tag och det ska bli skönt att läsa något som inte är fullt så flummigt som pedagogikkursen jag just blev klar med :)

Postad

RoLaren, du kanske kan fördriva veckorna veckorna med Star Trek: Online?

Nja, jag har bara min vänster hand till förfogande och jag kan i princip bara spela animal crossing till wii. Höger hand är inpaketerad i en specialortos nu så jag kan träna upp mina nya knogleder. Som sagt, med artificiella kroppsdela borde jag kunna kalla mig bionic woman eller Borg ;)

Postad

Såg Avatar i 3D igår kväll. Var lite skeptisk först, då de 3D-filmer jag sett på Disneyland, Universal och California Adventure inte övertygade mig om att Avatar skulle vara något att se i 3D. De filmer jag såg blev lite suddiga.

Men för Avatar 3D hade man verkligen slipat på tekniken! Helt suverän 3D! En skön känsla hela filmen.

Nästa får bli Alice in Wonderland i 3D.

Postad (redigerade)

Här har det snöat och blåst som 17. Själv var jag tvungen att vara på rehab stor del av dagen.

Jag ska också se Alice i underlandet i 3d när den kommer. Den lär ju vara bättre än Avatar som jag inte tyckte var så jättebra direkt.

Redigerad av RoLaren
Postad

Vill bara säga att spinoffen på den första science fiction serien jag följde, "Tillbaka till vintergatan", heter "Vid vintergatans slut" och börjar idag kl: 19:00. Det visas två avsnitt á 30 minuter idag på SVTB varav det första också visas på SVT1! :)

Postad

Idag var det en helt vanlig måndag, gick upp på morgonen tog bussen till skolan. Tog bussen hem från skolan satte mej framför datorn och spelade STO. :P

Idag har jag också lyckats bli commander på STO :D

Nu kommer en helt OT fråga men det är ju trots allt Ten Forward :visslar:

Idag skulle jag för första gången på länge titta in på TV6 forum men det värkar inte finnas kvar :blink:

Är det någon som vet var TV6 forumet tog vägen? :P

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...