Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 445
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Mr Trek glöm inte att tänka ner det här^... det är nog en senare symptom... :P

Absolut, världen står inför stora prövningar om den skall klara denna catspandemin. CATSJAF09 är det farligaste pandemiviruset någonsin, nu har det utvecklat förmågan att ändra synen på folk också. Vi måste komma på ett vaccin, och det måste vi göra snabbt. För alla som har sett Stargate finns det dock en tillfällig lösning att hitta här. Men vi måste komma på något bättre...

Postad

Ett botemedel är att lukta lite på katt-vomering i bil! B)

Idag har jag startat igång en blogg. Dock en en blogg där jag icke skriver en massa trams(tycker att bloggar är väldigt over rated då det sällan är något intressant som en person har att berätta om i detalj från dag till dag)Detta blir ett litet experiment och är bara ett ställe där jag postar mina bilder som jag fotar med mobilen. Det blir då för inbjudna/polare som kan gå in och kika lite om man har fotat något snyggt. Har just inga fotointresserade vänner men jag tänkte att detta kunde vara kul att ha och vid utlandsemester är du ju ännu bättre- som ett levande vykort lite.

Postad

Bloggar som fungerar som dagböcker är nog det värsta som finns. Speciellt om man inte känner personen ifråga.

Där emot en blogg inom ett intressant ämne eller av en intressant person, kan vara riktigt spännande läsning.

Sedan kan man ju undra hur det där fungerar. Vad som en gång sattes ett lås på, och gömdes i garderoben, för att ingen skulle läsa -läggs nu ut på nätet så att alla kan se. Den Brittiske filosofen George Berkeley sa ESSE EST PERCIPI (Att vara är att förnimmas) -Ibland tror jag nästan att det är en ny religion. (Och "HÄR ÄR JAG, HÄR ÄR JAG! TITTA PÅ MIG, TITTA PÅ MIG!" är dess trosbekännelse)

Postad

Då måste det ha ändrats igen sen jag tog min spruta då...

Nejdå, de flesta riskgrupper behöver bara en spruta, bara de med nedsatt immunförsvar pga t ex cellgifter osv eller immunbristsjukdomar som t ex hiv. Och nej, jag är inte HIVsmittad. Eller medfödda, genetiska immunförsvarbrister. Astma eller diabetes osv är ingen sådan riskgrupp som behöver 2 doser.

Absolut, världen står inför stora prövningar om den skall klara denna catspandemin. CATSJAF09 är det farligaste pandemiviruset någonsin, nu har det utvecklat förmågan att ändra synen på folk också. Vi måste komma på ett vaccin, och det måste vi göra snabbt. För alla som har sett Stargate finns det dock en tillfällig lösning att hitta här. Men vi måste komma på något bättre...

Absolut, den griniga magmasken håller ju värden (eller bäraren eller vad man nu översatt host till på svenska) frisk. Och JAF, det var ingen katt du såg på youtube, det var en vanlig människa med magmask. Det är bara viruset som yttrar sig så att du ser katter över allt ;) :P

Postad

Nu ska jag provflyga mitt första skepp jag gjort till Star Trek: Legacy, en klingonsk BoP omgjord till federationskepp med nya textures, tanken är att det skall vara ungefär 2/3 så kraftfullt som Defiant är i spelet. Får se hur det går...

Postad

Mr Trek glöm inte att tänka ner det här^... det är nog en senare symptom... :P

Slår vad om att Gouldkatten skulle få svårt mot Macavity...

Ett bra knep kan annars vara att kolla

J.
Postad

Städat osv och nu övar jag med min batleth´..eller vad det heter..help me Kogh´!

20091210108.th.jpg

Och detta månde väl motsvara pennan som är mäktigare än svärdet...i modern tid. Fast som ni ser så har jag lite svärd på väggen för att vara på den säkra sidan :lol: Nå Holy Tree törs du hälsa på?! ;)

Postad

Varit på Sthlm Trekkers videodag. Kul att träffa trekkerpolarna igen. JAF mobbade mig för min fobi gällande Catsmusikalen. hehe. När jag kom hem arrangerade jag om i min bokhylla för att få plats med lite fler dvder. Funderar över var jag ska få plats med min Spock standee. Ska jag temporärt flytta på moraklockan min morfar har byggt? Den passar ju egentligen inte in i mitt vardagsrum. Hmmm :knäpp:

Postad (redigerade)

Har varit i Göteborg på In Flames konsert i helgen :D , vilken show! De var riktigt bra live och Anders kan verkligen snacka med publiken :) 7½ plus av 5 möjliga :w00t:

*avundsjuk*

Får trösta mig med att titta på

:P Redigerad av Fmi
Postad

Jag har slappat hela dan idag men i går så var jag funktionär på en badminton turnering. Där så var jag siffervändare åt en kille som hette KHAN i efternamn :w00t:

Fatta va cool att heta Khan i efternamn B)

Postad

Vad har hänt med oss i den här tråden??

Jag läser just nu Star Trek: Troublesome Minds av Dave Galanter :)

Som svar på din fråga mr trek säger jag bara en sak: Macavity var inte här... :visslar: J.

Får nog jobba lite på vaccinet för CATSJAF09 idag...

Nu skall jag lyssna på den U2-skiva jag köpte igår, Zooropa.

Postad

Ja det var grymt :D, hittade en hyfad video på youtube allra redan:

;) .Det var en riktigt bra show som alltid, de ägde och alla favvolåtarna spelade de igenom också från Whoracle och framåt :D . Massor av strålkastare och pyroteknik, det gillar vi :)

15848_1168426380017_1508689742_30410311_2320540_n.jpg

Avundsjuk. Var och såg dem för några år sedan. Alltid bra show. Muse var bättre live dock :P Rammstein brukar hålla hög klass också.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...