Gå till innehåll
Jocke

Nytt skin: Jul

Rekommenderade inlägg

Har precis lagt in ett jul-skin, med härliga röda och gröna färger. I år så har vi även en egen jultomte :D

Gå till "Min kontrollpanel" => "Skin och Språk" för att förhandsgranska skinnet och kanske även byta till det.

Ha en bra dag :tomte:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Underbart snyggt skin :D . (inget kan ju mäta sig med gamla ENT-skinnet förstås, men men...)

Lite mer rött än grönt kanske (jag skall då alltid hitta ngt att klaga på ;) )

Skulle det vara möjligt att sätta det som default under t ex december månad. Jag loggar nämligen inte alltid in när jag är i skolan, då det tar en sådan evinnerlig tid, men jag vill ändå uppleva den härliga julstämmningen :tomte:

En annan grej som jag tycker är väldigt positiv är att när man håller markören över en länk, så byter den färg. Det är mkt snyggt. Borde införas på det vanliga skinnet också. :)

Men varför är inte trek-inläggsikonerna med på jul-slkinnet? :huh:

Redigerad av Essray

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Skulle det vara möjligt att sätta det som default under t ex december månad. Jag loggar nämligen inte alltid in när jag är i skolan, då det tar en sådan evinnerlig tid, men jag vill ändå uppleva den härliga julstämmningen :tomte:

Nej, jag kan tyvärr inte sätta det som default. Det är inte säkert att alla medlemmar vill ha julskinnet och alla som registrerar sig kommer då även att få julskinnet och jag vill att dom ska se det vanliga skinnet från början.

En annan grej som jag tycker är väldigt positiv är att när man håller markören över en länk, så byter den färg. Det är mkt snyggt. Borde införas på det vanliga skinnet också. :)
Har ändrat så att standard skinnet har en vit hover färg.

Men varför är inte trek-inläggsikonerna med på jul-slkinnet? :huh:

Hade missat dom, är med nu.

kommer detta skin att försvinna efter julen...jag vill ha det jämt

Jag vet inte, får se hur jag gör ...

Är jätteglad över att ni gillar skinnet, vi måste ju oxå ha lite julstämning :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är verkligen jättetrevligt, även om jag inte firar jul speciellt mycket, så tänker jag nog köra med det ett tag, det är ju varma trevliga färger. :)

Archer passar verkligen i tomteluva! Han ser .. förundrad, men stolt ut. *fniss*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tre stilmässiga förslag till jul-skinnet:

1 Det skulle bli betydligt lättare att läsa kalendern om bekgrunden hade en annan färg än texten.

2. Det skulle vara mycket snyggare om bakgrunden till "förflyttningsrutan" var grön.

3. Det skulle vara snyggare om "stolparna" i röstningarna var gröna.

I övrigt är det, som sagt, ett mycket snyggt skin. :tomte:

Redigerad av Essray

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det skulle vara snyggare fall inte "Meddelandet har Skickats" inte har vit bakrund.

samma sak även med "Sökresultaten har genererats" (Eller vad det nu står)

Redigerad av P'tack

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tre stilmässiga förslag till jul-skinnet:

1 Det skulle bli betydligt lättare att läsa kalendern om bekgrunden hade en annan färg än texten.

2. Det skulle vara mycket snyggare om bakgrunden till "förflyttningsrutan" var grön.

3. Det skulle vara snyggare om "stolparna" i röstningarna var gröna.

I övrigt är det, som sagt, ett mycket snyggt skin.  :tomte:

Fixat 1 och 3 :)

Är 2:an samma som P'tack nämner?

det skulle vara snyggare fall inte "Meddelandet har Skickats" inte har vit bakrund.

samma sak  även med "Sökresultaten har genererats" (Eller vad det nu står)

Den CSS:en används även till att få den vita ramen runt tabellerna så ändrar jag den så kommer även ram färgen att ändras och jag tycker nog det är snyggast om den är vit.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg