Unkas Postad 30 September, 2008 Rapport Postad 30 September, 2008 Inte alls michael ricochet, det är samhällets normer som säger dig att det är "galet" att anpassa sig så efter en serie. Men jag säger dig att du har funnit den rätta vägen, och ditt liv kan bara bli rikare om du forsätter att vandra denna väg. Låte inte de själalösa massorna lura dig på avvägar. Var stark. Behåll din tro på Star Trek. Endast på detta sätt kan du finna den sanna lyckan. Dessa ord gäller alla er som sviktar från den rätta vägen. Håll ut, och ni skall bli belönade. Och så slutar dagens Star Trek-predikan.
logarithm Postad 30 September, 2008 Rapport Postad 30 September, 2008 Inte alls michael ricochet, det är samhällets normer som säger dig att det är "galet" att anpassa sig så efter en serie. Men jag säger dig att du har funnit den rätta vägen, och ditt liv kan bara bli rikare om du forsätter att vandra denna väg. Låte inte de själalösa massorna lura dig på avvägar. Var stark. Behåll din tro på Star Trek. Endast på detta sätt kan du finna den sanna lyckan. Dessa ord gäller alla er som sviktar från den rätta vägen. Håll ut, och ni skall bli belönade. Och så slutar dagens Star Trek-predikan. Haha, vackert skrivert. Tvättäkta nörd?
commander ricochet Postad 30 September, 2008 Rapport Postad 30 September, 2008 (redigerade) Inte alls michael ricochet, det är samhällets normer som säger dig att det är "galet" att anpassa sig så efter en serie. Men jag säger dig att du har funnit den rätta vägen, och ditt liv kan bara bli rikare om du forsätter att vandra denna väg. Låte inte de själalösa massorna lura dig på avvägar. Var stark. Behåll din tro på Star Trek. Endast på detta sätt kan du finna den sanna lyckan. Dessa ord gäller alla er som sviktar från den rätta vägen. Håll ut, och ni skall bli belönade. Och så slutar dagens Star Trek-predikan. Härligt! Tack för denna värmande predikan! Jag har redan sett ljuset men ibland så känner man sej nästan för nördig bara haha! Tror nog att det blir den is/silverfärgade varianten an mobiltelefon i alla fall! ;) Jag vill passa på och puffa för min fråga/efterlysning efter snygga (ej windows95-stuk) teman till datorn i tråden star trek-modifiering av dator och mobil. Tips emottages tacksamt! (jag har windowsXP) Redigerad 30 September, 2008 av michael ricochet
Marvin Postad 1 Oktober, 2008 Rapport Postad 1 Oktober, 2008 (redigerade) Unkas, du är underbar. Om jag någonsin sviktar i min tro, ska jag minnas dina kloka ord. Redigerad 1 Oktober, 2008 av Marvin
commander ricochet Postad 2 Oktober, 2008 Rapport Postad 2 Oktober, 2008 Kan vi inte lägga ut Unkas predikan på förstasidan lite snyggt? Den är ju helt suverän! Jag skrattar fortfarande när jag tänker på den! Unkas fina predikan för en commendörkollega som hade fått lite funderingar om sin tro på star trek!
Mr Trek Postad 1 Februari, 2009 Rapport Postad 1 Februari, 2009 Hade en min första mardröm med Star Trek för ett tag sen: Två "D'Deridex"(Romulan Warbird) kommer på himlen och släpper 3 torpeder på grannens hus som sprängs i luften. Resten av familjen är helt oberörda men jag får dem iallfall att ta skydd i garaget. Jag tar ner garage dörren och får dem att lägga sig under den som skydd. Sen kommer 3 romulaner som är beväpnade till tänderna in och berättar att dem bara ska skrapa taket med några torpeder. Resten av familjen är fortfarande helt lugna(läskigt). Sen hade jag tur som vaknade. Tidigare hade jag bara haft bra drömmar med Star Trek i men nu ska jag tydligen ha mardrömmar också .
taktak Postad 25 Mars, 2009 Rapport Postad 25 Mars, 2009 Jag skrattade åt mig själv nyss när jag kom på hur jag höll på att sortera på mina hårddiskar. Min största disk hade blivit full framför allt på grund av alla star trek- avsnitt som blir flera och flera och jag kan heller inte förmå mig att ta bort något. Så jag flyttade över dem på den andra hårdisken och la dem i en ny mapp som heter Star Trek. Och för att göra det bekvämt för mig slängde jag ihop resten av det som låg ytterst på hårddisken till en ny mapp som fick heta Övrigt.
Novatron Postad 8 Maj, 2009 Rapport Postad 8 Maj, 2009 Varje gång du ser en person som är gipsad -"Ahhhhhh..... A BORG!"
Rekommenderade inlägg