Jump to content

Katastrofer

Vilken av dessa katastrofer skulle vara värst i Star Trek  

29 members have voted

1. 1.

• Klingon-Imperiet går under
      4
    • Jorden assimileras av Borgerna
      4
    • Picard dör
      3
    • Reg Barclay dör
      1
    • En gigantisk jordbävning delar Jorden i två delar
      0
    • Dinosaurierna återuppstår (Ej omöjligt om Q e med)
      0
    • Detta forum läggs ner
      4
    • Star Trek glöms bort helt av allt och alla
      12

Recommended Posts

Jag måste rösta för att det värsta är att jorden assimileras av Borgerna. Brr....... Dessa hemska känslösa robotvarelser. Också använder de inga bedövningsmedel vid sin behandling. Om jorden assimileras av Borg så finns ju inte människan mera. Detta är tom. värre än en jordbävning.

Att Star trek glömdes......... ursch! :arg: Men borg är ändå värre :borg2:

-Borg, It sounds Swedish.

- No, definetely not swedish :borg1:

Klingonimperiets vara eller inte vara kan nog inte påverka jorden så mycket. Dessa krigiska klingons torde knappast kunna hjälpa jorden att skapa fred. Å andra sidan är det rätt så coola. :klingon:

Må detta forum leva länge!!!!

Dinasaurer vill vi inte ha i alla fall inte på jorden men som sagt Borg är värre! Q skulle jag däremot gärna vilja träffa!

Först tänkte jag att det ju skulle vara tråkigt om jorden skulle bli asimillerat av Borgerna och jag skulle nog rösta på det alternativet men sen tänkte jag ... om inte star trek skulle finnas så skulle ju inte borgerna och alt annat fantastisk i star trek världen finnas. I Klingons eller Enterpriseskepp ingen Janeway och ingen Captain Proton. Därför röstade jag på om star trek glömdes bort.

Reg Brocoli ... jag menar Barclay, dör. Joy to the universe. Han är fruktansvärt irriterande.

Han är ju mysig, har får inte dö. :gråter:

Nej. Han får absolut inte dö han är så så mysig och så orginel. Hans personlighet är så speciell skulle gärna se mer av honom.

Men man kan ju alltid trösta sig av att han fick vara med i Voyager, han och Troi var ett bra par. Dom är två personligheter ganska olika varann.

Edited by Captain Proton

Att Star trek skulle glömmas bort skulle ju absolut var värst för glöms det bort kan inget av det där hända.. :lol:

Men egentligen....

Om star Trek glöms bort av allt, och alla, så kommer ingen ihåg det, och logiskt sett så saknar ingen det heller....eller hur??

(men det får aldrig hända...)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...