Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

  • Svar 91
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Tja, målning och målning... Photoshop med ett par plug-ins (Flaming pear Glitterato och Lunar Cell) är väl inte riktigt detsamma som konst!

Tro mig, sådana bilder kan vem som helst göra... ladda ner trialversionerna här.

Postad
Tja, målning och målning... Photoshop med ett par plug-ins (Flaming pear Glitterato och Lunar Cell) är väl inte riktigt detsamma som konst!

Tro mig, sådana bilder kan vem som helst göra... ladda ner trialversionerna här.

Det är inte photoshop och det är inga plugins. Det är paintshop pro och handritade lager. Det enda filtret jag använt är lightspot och sphereize. :w00t:

Postad
Väldigt snyggt gjort.

Är bilderna inte lite väl stora att visa på detta forum, det finns nog dem som har modem, då tar det lång tid att ladda bilderna.

Instämmer. Det vore bra om bilderna kunde begränsas. Lämna gärna länkar till andra platser, dock. Intressanta bilder, även om de sista inte direkt har med rymdskepp att göra. ;)

Postad
Det är inte photoshop och det är inga plugins. Det är paintshop pro och handritade lager. Det enda filtret jag använt är lightspot och sphereize. :w00t:

Betvivlar fortfarande stark att du gjort planeterna själv... ;) De får nämligen ett välbekant utseende i Lunarcell! Men strunt i det... testa de plug-ins jag nämnde (de funkar nog i PSP också) så slipper du handrita lagren... Vad jag menade var att man inte ska ta åt sig äran för saker som duktiga programmerare åstadkommit med hjälp av specialskrivna program som gör grovjobbet åt dig! <_<

Exempel: Figur från Poser, planet från Lunar Cell, stjärnor och nebulosor från Glitterato, linseffekt med Knoll Lens flare pro. Allt sammanlagt i Photoshop på en dryg halvtimme av mig.

darkalien.jpg

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
Postad

Förklara gärna närmare varför ni tycker som ni tycker!

Har jag inte sagt det här någon gång innan, och står det inte i forumreglerna? Konstigt, jag kunde ha svurit på det...

Postad
Därför att en kub skulle se väldigt cool ut med eld-flames och sydstatflagga på.

Eller varför inte måla den som en tärning? :D

Det hade varit riktigt kul att se den designen på en kub :) . Någon som gör 3d bilder på datorn kanske kan göra denna dröm sann? :P

Vad Pjotr'k menar är nog om du kan förklara om du gillar kubens styrka eller om du mer gillar dess design till exempel ;)

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Postad

Ett rikigt stort o tungt bestyckat skep med minst 300 torpeder ombord elle nåt....

om fed hade ett tungt bestyckat skepp skulle de slippa hitta på massa kluriga sättatt slå ut ett fiendeskepp.

Då är dt liksom bara att grilla och gasa!!!

Postad
Ett rikigt stort o tungt bestyckat skep med minst 300 torpeder ombord elle nåt....

om fed hade ett tungt bestyckat skepp skulle de slippa hitta på massa kluriga sättatt slå ut ett fiendeskepp.

Då är dt liksom bara att grilla och gasa!!!

Man kan inte vara överallt med ETT skepp!

Tom Paris skulle i och för sig inte hålla med om det. :P

  • 3 veckor senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...