crazy_voyager Postad 24 Augusti, 2003 Rapport Postad 24 Augusti, 2003 För min del skulle jag välja en bird of prey. Med lite uppfräschning ;) Citera
Gul Nador Postad 25 Augusti, 2003 Rapport Postad 25 Augusti, 2003 (redigerade) lite av mina egna rymdskepp (stora bilder!) LÄNKLÄNKLÄNKLÄNK Redigerad 26 Augusti, 2003 av Gul Nador Citera
Gul Nador Postad 25 Augusti, 2003 Rapport Postad 25 Augusti, 2003 Självklart har jag skapat allting helt själv. Citera
Karl Postad 25 Augusti, 2003 Rapport Postad 25 Augusti, 2003 Jätte snyggt arbete! har du gjort några mer målninger? Citera
Gul Nador Postad 25 Augusti, 2003 Rapport Postad 25 Augusti, 2003 (redigerade) LÄNK LÄNK Redigerad 26 Augusti, 2003 av Gul Nador Citera
zebmac Postad 25 Augusti, 2003 Rapport Postad 25 Augusti, 2003 Tja, målning och målning... Photoshop med ett par plug-ins (Flaming pear Glitterato och Lunar Cell) är väl inte riktigt detsamma som konst! Tro mig, sådana bilder kan vem som helst göra... ladda ner trialversionerna här. Citera
Gul Nador Postad 26 Augusti, 2003 Rapport Postad 26 Augusti, 2003 Tja, målning och målning... Photoshop med ett par plug-ins (Flaming pear Glitterato och Lunar Cell) är väl inte riktigt detsamma som konst! Tro mig, sådana bilder kan vem som helst göra... ladda ner trialversionerna här. Det är inte photoshop och det är inga plugins. Det är paintshop pro och handritade lager. Det enda filtret jag använt är lightspot och sphereize. Citera
Aliline Postad 26 Augusti, 2003 Rapport Postad 26 Augusti, 2003 Väldigt snyggt gjort. Är bilderna inte lite väl stora att visa på detta forum, det finns nog dem som har modem, då tar det lång tid att ladda bilderna. Citera
Pjotr'k Postad 26 Augusti, 2003 Rapport Postad 26 Augusti, 2003 Väldigt snyggt gjort. Är bilderna inte lite väl stora att visa på detta forum, det finns nog dem som har modem, då tar det lång tid att ladda bilderna. Instämmer. Det vore bra om bilderna kunde begränsas. Lämna gärna länkar till andra platser, dock. Intressanta bilder, även om de sista inte direkt har med rymdskepp att göra. ;) Citera
Gul Nador Postad 26 Augusti, 2003 Rapport Postad 26 Augusti, 2003 Noterat och redigerat! Alla glada? :blink: Citera
zebmac Postad 26 Augusti, 2003 Rapport Postad 26 Augusti, 2003 Det är inte photoshop och det är inga plugins. Det är paintshop pro och handritade lager. Det enda filtret jag använt är lightspot och sphereize. Betvivlar fortfarande stark att du gjort planeterna själv... ;) De får nämligen ett välbekant utseende i Lunarcell! Men strunt i det... testa de plug-ins jag nämnde (de funkar nog i PSP också) så slipper du handrita lagren... Vad jag menade var att man inte ska ta åt sig äran för saker som duktiga programmerare åstadkommit med hjälp av specialskrivna program som gör grovjobbet åt dig! <_< Exempel: Figur från Poser, planet från Lunar Cell, stjärnor och nebulosor från Glitterato, linseffekt med Knoll Lens flare pro. Allt sammanlagt i Photoshop på en dryg halvtimme av mig. Citera
crazy_voyager Postad 12 September, 2003 Rapport Postad 12 September, 2003 Coola bilder. Båda två. Får pröva någon gång Citera
speck Postad 4 November, 2003 Rapport Postad 4 November, 2003 Om jag var kapten på ett stjärnskepp, skulle jag villja kommendera ett Galaxyklass skepp med kvantumtorpeder. det skulle heta uss hulk i så fall. :vulcan: Citera
Bradis_Mamma Postad 11 November, 2003 Rapport Postad 11 November, 2003 GOO, Akira, GOO. Ingen aning på namnet. Citera
Pjotr'k Postad 3 Januari, 2004 Rapport Postad 3 Januari, 2004 Förklara gärna närmare varför ni tycker som ni tycker! Har jag inte sagt det här någon gång innan, och står det inte i forumreglerna? Konstigt, jag kunde ha svurit på det... Citera
One Postad 3 Januari, 2004 Rapport Postad 3 Januari, 2004 Därför att en kub skulle se väldigt cool ut med eld-flames och sydstatflagga på. Eller varför inte måla den som en tärning? Citera
Karl Postad 3 Januari, 2004 Rapport Postad 3 Januari, 2004 Därför att en kub skulle se väldigt cool ut med eld-flames och sydstatflagga på. Eller varför inte måla den som en tärning? Det hade varit riktigt kul att se den designen på en kub . Någon som gör 3d bilder på datorn kanske kan göra denna dröm sann? :P Vad Pjotr'k menar är nog om du kan förklara om du gillar kubens styrka eller om du mer gillar dess design till exempel ;) Citera
Frost Postad 4 Januari, 2004 Rapport Postad 4 Januari, 2004 Varför nöja sig med ett star-ship? Ge mig en egen star-base! Citera
Bromma_Herman Postad 4 Januari, 2004 Rapport Postad 4 Januari, 2004 Varför nöja sig med ett star-ship? Ge mig en egen star-base! Hade du tänkt dig att åka nånstans då? Citera
crazy_voyager Postad 28 Januari, 2004 Rapport Postad 28 Januari, 2004 Ja det undrar jag också. Men visst vore det coolt.... Citera
*voyboy* Postad 6 Februari, 2004 Rapport Postad 6 Februari, 2004 Ett rikigt stort o tungt bestyckat skep med minst 300 torpeder ombord elle nåt.... om fed hade ett tungt bestyckat skepp skulle de slippa hitta på massa kluriga sättatt slå ut ett fiendeskepp. Då är dt liksom bara att grilla och gasa!!! Citera
One Postad 12 Februari, 2004 Rapport Postad 12 Februari, 2004 Ett rikigt stort o tungt bestyckat skep med minst 300 torpeder ombord elle nåt.... om fed hade ett tungt bestyckat skepp skulle de slippa hitta på massa kluriga sättatt slå ut ett fiendeskepp. Då är dt liksom bara att grilla och gasa!!! Man kan inte vara överallt med ETT skepp! Tom Paris skulle i och för sig inte hålla med om det. :P Citera
*voyboy* Postad 28 Februari, 2004 Rapport Postad 28 Februari, 2004 man kunde bygga MÅNGA............... en hel flotta md såna skepp...... oj oj oj det vore nåt att bestämma om!!!!! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.