Morn Postad 7 Januari, 2002 Rapport Postad 7 Januari, 2002 Det börjar kl. 10 I Hagsätra söder om Stockholm. Det är bara att ta gröna linje till slutstationen. Annars kan du kolla in Stockholm Trekkers denna dag kan jag starkt rekomendera
Ella Postad 11 Januari, 2002 Rapport Postad 11 Januari, 2002 Skulle bara säga att detverkar som om jag ska till Göteborg den 16/2. Fick med mig två kompisar, mer eller mindre Trek-intresserade Vilka mer kommer?
Lis@ Postad 11 Januari, 2002 Rapport Postad 11 Januari, 2002 Vilka mer kommer?*räcker upp handen* Jag kommer oxå!!
ENEMiX Postad 13 Januari, 2002 Rapport Postad 13 Januari, 2002 Vilka mer kommer?*räcker upp handen* Jag kommer oxå!! /me dyker oxå upp... ;)
Phlox Postad 13 Januari, 2002 Rapport Postad 13 Januari, 2002 Ni som var i Stockholm igår, hur tyckte ni det var? Det var ganska skön stämning där, och var bde flesta avsnitten var bra. Det var synd att det slutade lite tidigt för jag fick vänta på tåget i två och en halv timme.
Morn Postad 14 Januari, 2002 Rapport Postad 14 Januari, 2002 Ni som var i Stockholm igår, hur tyckte ni det var? Det var ganska skön stämning där, och var bde flesta avsnitten var bra. Det var synd att det slutade lite tidigt för jag fick vänta på tåget i två och en halv timme. jo det var grymmt.
Morn Postad 14 Januari, 2002 Rapport Postad 14 Januari, 2002 Jag har startat en ny förening som har säte i stockholm denna förening kommer att hantera trek, sci-fi i alla des formen med rollspel, dataspel, brädspel mm. och sen självklart film. så bor du i stockholm så kan jag rekomendera att du tittar på KTN mvh morn :cardassian:
mumle Postad 19 Januari, 2002 Rapport Postad 19 Januari, 2002 Den 23/2 kommer TSS anordna en treff i Lund tillsammans med DF (Datorföreningen på Lunds Tekniska). Mer info kommer...
Janson Postad 19 Januari, 2002 Rapport Postad 19 Januari, 2002 Lund? Låter perfekt för mig... Är det på en helg? I så fall kostar det säkert en 30-40 kr att åka buss dit. Om det är på en vardag åker jag gratis (skolan betalar).
mumle Postad 19 Januari, 2002 Rapport Postad 19 Januari, 2002 Lund? Låter perfekt för mig... Är det på en helg? I så fall kostar det säkert en 30-40 kr att åka buss dit. Om det är på en vardag åker jag gratis (skolan betalar). 23/2 är en lördag.
commander jennie Postad 28 Januari, 2002 Rapport Postad 28 Januari, 2002 det låter perfekt för mig också!! Lund är jättenära med tåget!!
Morn Postad 29 Januari, 2002 Rapport Postad 29 Januari, 2002 Hej (igen) Nu är den nya föreningen klar den heter nu Space Bugs och finns i stockholm. se Bugs Vi är lite för få medlemmar och behöver dig så om du bor i stockholm och gillar sci.fi så är denna klubb ett måste.
mumle Postad 29 Januari, 2002 Rapport Postad 29 Januari, 2002 det låter perfekt för mig också!! Lund är jättenära med tåget!! Noteras kanske ska att TSS har sitt årsmöte samtidigt, dvs. det är bara en halvdagstreff. Fast det är ju mycket mer än ingen treff alls! ;)
Lieutenet Lind Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 Finns det speciela treffar när star trek fans träffas??=) ???
mumle Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 Finns det speciela treffar när star trek fans träffas??=) ??? Japp, det är så kallade "Star Treff:s". Man träffas och tittar på Star Trek på stor duk. Bor du i närheten av Göteborg (eller är lika galen som jag) så kan du ju åka till Draken o kolla själv! ;) För att komma in måste man vara medlem i någon utav de fanklubbar som finns i Sverige (West Coast Trekkers, Trekkers i Södra Sverige eller Stockholm Trekkers).
Lieutenet Lind Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 Finns det speciela treffar när star trek fans träffas??=) ??? Japp, det är så kallade "Star Treff:s". Man träffas och tittar på Star Trek på stor duk. Bor du i närheten av Göteborg (eller är lika galen som jag) så kan du ju åka till Draken o kolla själv! ;) För att komma in måste man vara medlem i någon utav de fanklubbar som finns i Sverige (West Coast Trekkers, Trekkers i Södra Sverige eller Stockholm Trekkers). Tyvärr bor jag i Kalix i Norrbotten det är inte direkt nära till göteborg..... ??? så jag kan inte direky fara ditt....¤snyft¤
Pjotr'k Postad 3 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 3 Februari, 2002 Det är även träffar i Dalarna (tror jag att det var - kolla på länken "Star Trek:s Universum" under mina inlägg), i Stockholm och i Skåne/Blekinge/Småland.
mumle Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 Finns det speciela treffar när star trek fans träffas??=) ??? Japp, det är så kallade "Star Treff:s". Man träffas och tittar på Star Trek på stor duk. Bor du i närheten av Göteborg (eller är lika galen som jag) så kan du ju åka till Draken o kolla själv! ;) För att komma in måste man vara medlem i någon utav de fanklubbar som finns i Sverige (West Coast Trekkers, Trekkers i Södra Sverige eller Stockholm Trekkers). Tyvärr bor jag i Kalix i Norrbotten det är inte direkt nära till göteborg..... ??? så jag kan inte direky fara ditt....¤snyft¤ Ok, den närmaste föreningen för dig är isåfall DQT (Delta Quadrant Trekkers) som håller till nånstans i Jämtland. Det är ju iaf inte riktigt lika långt! ;) Jag har ingen aning om hur aktiv föreningen är, men dom ska iaf anordna en treff i februari. Kolla in här.
Lieutenet Lind Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 Finns det speciela treffar när star trek fans träffas??=) ??? Japp, det är så kallade "Star Treff:s". Man träffas och tittar på Star Trek på stor duk. Bor du i närheten av Göteborg (eller är lika galen som jag) så kan du ju åka till Draken o kolla själv! ;) För att komma in måste man vara medlem i någon utav de fanklubbar som finns i Sverige (West Coast Trekkers, Trekkers i Södra Sverige eller Stockholm Trekkers). Tyvärr bor jag i Kalix i Norrbotten det är inte direkt nära till göteborg..... ??? så jag kan inte direky fara ditt....¤snyft¤ Ok, den närmaste föreningen för dig är isåfall DQT (Delta Quadrant Trekkers) som håller till nånstans i Jämtland. Det är ju iaf inte riktigt lika långt! ;) Jag har ingen aning om hur aktiv föreningen är, men dom ska iaf anordna en treff i februari. Kolla in här. jå det låg ju närmare men det ligger nog inte nog nära för att jag ska kunna fara på såna.... ???
Quiet Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 Annars är det upplagt för en toppen-treff i Göteborg 16/2 !!! KOlla bara in det här: Star Treff XXII: Barclay and Voyager Lördag 2002-02-16 Biografen Draken, Järntorget, Göteborg 10.00 första avsnittet. Enterprise Enterprise Enterprise Enterprise 30 min paus TNG 3.21 "Hollow Pursuits" TNG 4.19 "Nth Degree, The" TNG 6.02 "Realm of Fear" TNG 7.19 "Genesis" 60 min paus VGR 2.03 "Projections" VGR 6.10 "Pathfinder" VGR 6.24 "Life Line" VGR 7.06 "Inside Man" 30 min paus VGR 7.20 "Author, Author" VGR 7.23 "Homestead" VGR 7.25 "Endgame" VGR 7.26 "Endgame, Part II" Slut ca 01.00 Gah!! Ett måste!! *jättetaggad*
Lis@ Postad 4 Februari, 2002 Rapport Postad 4 Februari, 2002 Gah!! Ett måste!! *jättetaggad* Det låter verkligen kul! Men med "Enterprise" menas väl dom den nya Enterprise, eller?? ???
Quiet Postad 4 Februari, 2002 Rapport Postad 4 Februari, 2002 Japp, antagligen de fyra efter "Fortunate Son".
mumle Postad 4 Februari, 2002 Rapport Postad 4 Februari, 2002 Japp, antagligen de fyra efter "Fortunate Son". Det är ju lite tråkigt, för det hinner faktiskt komma ut 6 avsnitt som WCT inte haft på sina treffar innan den 16:de. Det innebär att dom inte kommer att visa Shadows Of P'Jem, som verkar va ett ganska bra avsnitt. Visst är det lite klent med TNG ändå? ;)
Rekommenderade inlägg