Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 191
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Skulle bara  säga att detverkar som om jag ska till Göteborg den 16/2. Fick med mig två kompisar, mer eller mindre Trek-intresserade :)

Vilka mer kommer?

Postad

Ni som var i Stockholm igår, hur tyckte ni det var? Det var ganska skön stämning där, och var bde flesta avsnitten var bra. Det var synd att det slutade lite tidigt för jag fick vänta på tåget i två och en halv timme.

Postad
Ni som var i Stockholm igår, hur tyckte ni det var? Det var ganska skön stämning där, och var bde flesta avsnitten var bra. Det var synd att det slutade lite tidigt för jag fick vänta på tåget i två och en halv timme.

jo det var grymmt.

Postad

Jag har startat en ny förening som har säte i stockholm denna förening kommer att hantera trek, sci-fi i alla des formen med rollspel, dataspel, brädspel mm. och sen självklart film. så bor du i stockholm så kan jag rekomendera att du tittar på KTN

mvh morn :cardassian:

Postad

Lund? Låter perfekt för mig... Är det på en helg? I så fall kostar det säkert en 30-40 kr att åka buss dit. Om det är på en vardag åker jag gratis (skolan betalar).

Postad
Lund? Låter perfekt för mig... Är det på en helg? I så fall kostar det säkert en 30-40 kr att åka buss dit. Om det är på en vardag åker jag gratis (skolan betalar).

23/2 är en lördag.

• 2 veckor senare...
Postad

Hej (igen)

Nu är den nya föreningen klar den heter nu Space Bugs och finns i stockholm.

se Bugs

Vi är lite för få medlemmar och behöver dig så om du bor i stockholm och gillar sci.fi så är denna klubb ett måste.

Postad
det låter perfekt för mig också!! Lund är jättenära med tåget!! :)

Noteras kanske ska att TSS har sitt årsmöte samtidigt, dvs. det är bara en halvdagstreff. Fast det är ju mycket mer än ingen treff alls! ;)

Postad
Finns det speciela treffar när star trek fans träffas??=) ???

Japp, det är så kallade "Star Treff:s". Man träffas och tittar på Star Trek på stor duk. Bor du i närheten av Göteborg (eller är lika galen som jag) så kan du ju åka till Draken o kolla själv! ;) För att komma in måste man vara medlem i någon utav de fanklubbar som finns i Sverige (West Coast Trekkers, Trekkers i Södra Sverige eller Stockholm Trekkers).

Postad

Japp, det är så kallade "Star Treff:s". Man träffas och tittar på Star Trek på stor duk. Bor du i närheten av Göteborg (eller är lika galen som jag) så kan du ju åka till Draken o kolla själv! ;) För att komma in måste man vara medlem i någon utav de fanklubbar som finns i Sverige (West Coast Trekkers, Trekkers i Södra Sverige eller Stockholm Trekkers).

Tyvärr bor jag i Kalix i Norrbotten det är inte direkt nära till göteborg..... ???

så jag kan inte direky fara ditt....¤snyft¤

Postad

Det är även träffar i Dalarna (tror jag att det var - kolla på länken "Star Trek:s Universum" under mina inlägg), i Stockholm och i Skåne/Blekinge/Småland.

Postad

Tyvärr bor jag i Kalix i Norrbotten det är inte direkt nära till göteborg..... ???

Ok, den närmaste föreningen för dig är isåfall DQT (Delta Quadrant Trekkers) som håller till nånstans i Jämtland. Det är ju iaf inte riktigt lika långt! ;)

Jag har ingen aning om hur aktiv föreningen är, men dom ska iaf anordna en treff i februari. Kolla in här.

Postad

Ok, den närmaste föreningen för dig är isåfall DQT (Delta Quadrant Trekkers) som håller till nånstans i Jämtland. Det är ju iaf inte riktigt lika långt! ;)

Jag har ingen aning om hur aktiv föreningen är, men dom ska iaf anordna en treff i februari. Kolla in här.

jå det låg ju närmare men det ligger nog inte nog nära för att jag ska kunna fara på såna.... ???

Postad

Annars är det upplagt för en toppen-treff i Göteborg 16/2 !!!

KOlla bara in det här:

Star Treff XXII: Barclay and Voyager

Lördag 2002-02-16

Biografen Draken, Järntorget, Göteborg

10.00 första avsnittet.

Enterprise

Enterprise

Enterprise

Enterprise

30 min paus

TNG 3.21 "Hollow Pursuits"

TNG 4.19 "Nth Degree, The"

TNG 6.02 "Realm of Fear"

TNG 7.19 "Genesis"

60 min paus

VGR 2.03 "Projections"

VGR 6.10 "Pathfinder"

VGR 6.24 "Life Line"

VGR 7.06 "Inside Man"

30 min paus

VGR 7.20 "Author, Author"

VGR 7.23 "Homestead"

VGR 7.25 "Endgame"

VGR 7.26 "Endgame, Part II"

Slut ca 01.00

Gah!! Ett måste!! *jättetaggad*

Postad
Japp, antagligen de fyra efter "Fortunate Son".

Det är ju lite tråkigt, för det hinner faktiskt komma ut 6 avsnitt som WCT inte haft på sina treffar innan den 16:de. Det innebär att dom inte kommer att visa Shadows Of P'Jem, som verkar va ett ganska bra avsnitt.

Visst är det lite klent med TNG ändå? ;)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...