Pjotr'k Postad 7 Oktober, 2002 Rapport Postad 7 Oktober, 2002 Jag öppnar en ny diskussion i detta ämne och stänger den gamla. Titta gärna där, för att se aktuella TV-serier där Star Trek-skådespelare finns med. [Gamla diskussionen] Mark Rolston spelar en mindre roll som Herman Colberg i kvällens avsnitt av Dark Angel på TV4 (kl 2230). Han har tidigare varit med som lt Walter Pierce i TNG 7.18 "Eye of the Beholder". Om två veckor, i det avsnittet av Dark Angel, finns James R Bayliss. med som städare på Manticore. Han designade bakgrunder, etc ("Set Designer") i filmen Star Trek IV: The Voyage Home från 1986. Något att verkligen se fram emot i det sist nämnda avsnittet är Nana Visitor (Kira Nerys i DS9) som spelar Dr. Elizabeth Renfro och Madame X. Hon kommer sedan att vara med i flera avsnitt säsongen ut och lite in på 2:a säsongen.
Me Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Scott Bakula dök upp i filmen Värsta Gänget 3 idag. Där han spelade en baseball-spelare.
Quiet Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Scott Bakula dök upp i filmen Värsta Gänget 3 idag. Där han spelade en baseball-spelare. Han var väl t.o.m. tränare? (Hade verkligen jättetråkigt ..)
Me Postad 12 Oktober, 2002 Rapport Postad 12 Oktober, 2002 det vet jag inte, såg bara de 5 första minuterna eller nåt.. hann inte uppfatta nåt
sweetycow Postad 12 Oktober, 2002 Rapport Postad 12 Oktober, 2002 Scott Bakula dök upp i filmen Värsta Gänget 3 idag. Där han spelade en baseball-spelare. Han var väl t.o.m. tränare? (Hade verkligen jättetråkigt ..) Japp. Han var tränaren för laget BUZZ.
Mr Borg Postad 21 Oktober, 2002 Rapport Postad 21 Oktober, 2002 Såg Time Trax idag. Gissa vem som dök upp där........om inte skådespelaren som spelade Q i TNG!!! Elak som vanlig....
Essray Postad 22 Oktober, 2002 Rapport Postad 22 Oktober, 2002 Såg att Robert Picardo var med i ngt program i förrgår. Tror att det var "Ally McBeal".
Pjotr'k Postad 22 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 22 Oktober, 2002 Såg att Robert Picardo var med i ngt program i förrgår. Tror att det var "Ally McBeal". Det var inte Ally McBeal. Han var däremot med i ett avsnitt där på andra säsongen (det är nu säsong 5).
1stJemHadar Postad 22 Oktober, 2002 Rapport Postad 22 Oktober, 2002 I kväll (22/10-2002) kl.20:00 på kanal ZTV visas "Masterminds". I rollistan finner vi ingen mindre en självaste Patrick Stewart (Jean-Luc Picard)!! //1st :jemhadar:
Excelsior Postad 23 Oktober, 2002 Rapport Postad 23 Oktober, 2002 Såg att Robert Picardo var med i ngt program i förrgår. Tror att det var "Ally McBeal". Det var inte Ally McBeal. Han var däremot med i ett avsnitt där på andra säsongen (det är nu säsong 5). Det var visst Ally McBeal. TV4 kör ju repriser från -99 av serien.
Mr Borg Postad 23 Oktober, 2002 Rapport Postad 23 Oktober, 2002 Patrick Stewart var elak skurk i action/sciFi filemn Masterminds igår....
1stJemHadar Postad 23 Oktober, 2002 Rapport Postad 23 Oktober, 2002 Patrick Stewart var elak skurk i action/sciFi filemn Masterminds igår.... Han spelade bra, väldigt bra!! Filmen var ganska bra den också, jag spelade in den och tänker spara den tills vidare. Det var riktigt roligt att se Patrick Stewart i en annan roll än Picard. Rollen han hade i denna filmen var dessutom så annorlunda från Picard. Sannerligen, han spelade enormt bra //1st :jemhadar:
Morn Postad 24 Oktober, 2002 Rapport Postad 24 Oktober, 2002 Om ni vill se Stewart som annat än picard så kan jag säga att filmen Safe House är mycket bra. Med Patric då
Me Postad 27 Oktober, 2002 Rapport Postad 27 Oktober, 2002 Jennifer Lien var ju med i American History X.
Sotunk Postad 27 Oktober, 2002 Rapport Postad 27 Oktober, 2002 Jennifer Lien var ju med i American History X. Och även Avery Brooks som spelar Sisko.
mumle Postad 28 Oktober, 2002 Rapport Postad 28 Oktober, 2002 Patrick Stewart var elak skurk i action/sciFi filemn Masterminds igår.... Han spelade bra, väldigt bra!! Filmen var ganska bra den också, jag spelade in den och tänker spara den tills vidare. Det var riktigt roligt att se Patrick Stewart i en annan roll än Picard. Rollen han hade i denna filmen var dessutom så annorlunda från Picard. Sannerligen, han spelade enormt bra //1st :jemhadar: Jag vet inte alls om jag tyckte det va roligt att se. Filmen är ju faktiskt totalt urusel. Det enda roliga va när han sliter av sig skjortan o skriker "United! United!" med händerna i vädret! Då är det lite trevligare att se Avery Brooks i American History X, en film som är helt ok och hans insatser är faktiskt lite över förväntan för en Star Trek-skådis.
Pjotr'k Postad 29 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 29 Oktober, 2002 I kommande avsnittet av Cityakuten / ER, som går på TV3 på måndagskvällar, finns följande Trek-skådis med: Michelle Bonilla (Bu'kaH i ENT 1.15 "Sleeping Dogs") som EMT Harms - spännande med lite klingons i akuten! Denna skådespelerska har dock varit med tidigare i Cityakuten i samma roll - har jag alltså missat henne? <_<
Crayle Postad 1 November, 2002 Rapport Postad 1 November, 2002 Tror jag såg Naomi Wildman-skådisen precis på TV 4's "Martial Law"
Expendable Ensign Postad 1 November, 2002 Rapport Postad 1 November, 2002 spännande med lite klingons i akuten Klingons brukar annars vara orsaken till att folk hamnar på akuten.
Essray Postad 6 November, 2002 Rapport Postad 6 November, 2002 På 1:an visas just nu "Ärans väg (Paths of Glory)" I rollerna: Överste Dax - Kirk Douglas, Korpral Paris - Ralph Meeker
Excelsior Postad 7 November, 2002 Rapport Postad 7 November, 2002 På måndag kommer "A Clocksworth Orange" med Malcolm McDowell (Soran, ST Generations) på tvåan. Härliga tider! :lol:
Essray Postad 7 November, 2002 Rapport Postad 7 November, 2002 På måndag kommer "A Clocksworth Orange" med Malcolm McDowell (Soran, ST Generations) på tvåan. Härliga tider! :lol: Är du säker på att det inte är "A clock work orange"?
Morn Postad 8 November, 2002 Rapport Postad 8 November, 2002 Ja Ja Ja Ikväll är det dax tv3 visar filmen Safe House med våran hjälte Patrick Stewart Se den den är bra kl 0255 så det är ara att ladda videon om man inte orkar vara uppe
Excelsior Postad 8 November, 2002 Rapport Postad 8 November, 2002 Har inte TV3, vilket gör mig deprimerad, med tanke på vad jag missar.
Rekommenderade inlägg