Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Jag öppnar en ny diskussion i detta ämne och stänger den gamla. Titta gärna där, för att se aktuella TV-serier där Star Trek-skådespelare finns med. [Gamla diskussionen]

Mark Rolston spelar en mindre roll som Herman Colberg i kvällens avsnitt av Dark Angel på TV4 (kl 2230). Han har tidigare varit med som lt Walter Pierce i TNG 7.18 "Eye of the Beholder".

Om två veckor, i det avsnittet av Dark Angel, finns James R Bayliss. med som städare på Manticore. Han designade bakgrunder, etc ("Set Designer") i filmen Star Trek IV: The Voyage Home från 1986.

Något att verkligen se fram emot i det sist nämnda avsnittet är Nana Visitor (Kira Nerys i DS9) som spelar Dr. Elizabeth Renfro och Madame X. Hon kommer sedan att vara med i flera avsnitt säsongen ut och lite in på 2:a säsongen.

  • Svar 290
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Scott Bakula dök upp i filmen Värsta Gänget 3 idag.

Där han spelade en baseball-spelare.

Han var väl t.o.m. tränare? (Hade verkligen jättetråkigt ..)

Postad
Scott Bakula dök upp i filmen Värsta Gänget 3 idag.

Där han spelade en baseball-spelare.

Han var väl t.o.m. tränare? (Hade verkligen jättetråkigt ..)

Japp. Han var tränaren för laget BUZZ.

  • 2 veckor senare...
Postad
Såg att Robert Picardo var med i ngt program i förrgår. Tror att det var "Ally McBeal".

Det var inte Ally McBeal. Han var däremot med i ett avsnitt där på andra säsongen (det är nu säsong 5).

Postad
Såg att Robert Picardo var med i ngt program i förrgår. Tror att det var "Ally McBeal".

Det var inte Ally McBeal. Han var däremot med i ett avsnitt där på andra säsongen (det är nu säsong 5).

Det var visst Ally McBeal. TV4 kör ju repriser från -99 av serien.

Postad
Patrick Stewart var elak skurk i action/sciFi filemn Masterminds igår....

Han spelade bra, väldigt bra!!

Filmen var ganska bra den också, jag spelade in den och tänker spara den tills vidare.

Det var riktigt roligt att se Patrick Stewart i en annan roll än Picard. Rollen han hade i denna filmen var dessutom så annorlunda från Picard. Sannerligen, han spelade enormt bra :)

//1st :jemhadar:

Postad
Patrick Stewart var elak skurk i action/sciFi filemn Masterminds igår....

Han spelade bra, väldigt bra!!

Filmen var ganska bra den också, jag spelade in den och tänker spara den tills vidare.

Det var riktigt roligt att se Patrick Stewart i en annan roll än Picard. Rollen han hade i denna filmen var dessutom så annorlunda från Picard. Sannerligen, han spelade enormt bra :)

//1st :jemhadar:

Jag vet inte alls om jag tyckte det va roligt att se. Filmen är ju faktiskt totalt urusel. Det enda roliga va när han sliter av sig skjortan o skriker "United! United!" med händerna i vädret! :)

Då är det lite trevligare att se Avery Brooks i American History X, en film som är helt ok och hans insatser är faktiskt lite över förväntan för en Star Trek-skådis.

Postad

I kommande avsnittet av Cityakuten / ER, som går på TV3 på måndagskvällar, finns följande Trek-skådis med:

Michelle Bonilla (Bu'kaH i ENT 1.15 "Sleeping Dogs") som EMT Harms - spännande med lite klingons i akuten! :D Denna skådespelerska har dock varit med tidigare i Cityakuten i samma roll - har jag alltså missat henne? <_<

Postad
På måndag kommer "A Clocksworth Orange" med Malcolm McDowell (Soran, ST Generations) på tvåan. Härliga tider! :lol:

Är du säker på att det inte är "A clock work orange"? :unsure:

Postad

Ja Ja Ja

Ikväll är det dax tv3 visar filmen Safe House med våran hjälte Patrick Stewart

Se den den är bra

kl 0255 så det är ara att ladda videon om man inte orkar vara uppe

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...