Mr Borg Postad 9 Januari, 2003 Rapport Postad 9 Januari, 2003 Jasså, var Patrick S med i den filmen ja..där ser man. Får väl ta och hyra den på DVD då snart. Vad handlar den om? Julen fattar man ju, men är det drama, action, scifi?
Nina Janeway Postad 9 Januari, 2003 Rapport Postad 9 Januari, 2003 Ehh.... let me think of something... Hon som spelar Sherry Palmer i 24, Penny Jerald Johnson, var inte hon med i DS9 Emissary? Jag har för mig det. Sen så är Nana Visitor (Kira Nerys) med i ett avsnitt av MacGyver, ett av de allra första! *yay* gud vad coolt hehe.
Morn Postad 9 Januari, 2003 Rapport Postad 9 Januari, 2003 Ehh.... let me think of something... Hon som spelar Sherry Palmer i 24, Penny Jerald Johnson, var inte hon med i DS9 Emissary? Jag har för mig det. Sen så är Nana Visitor (Kira Nerys) med i ett avsnitt av MacGyver, ett av de allra första! *yay* gud vad coolt hehe. Penny Jerald Johnson är med i DS9 men inte för än i säsong 3 där hon är Kasidy Yates, hon är sen med till slutet. Nana jo hon har varit med i två olika MacGyver. Ett där dom ska släcka en oljebrand. och en där Mac har tappat minnet och hon hjälper honom. Sen så är Hon även med i Dark Angel.
thestargaze Postad 12 Januari, 2003 Rapport Postad 12 Januari, 2003 Hej, jag vet inte om ni har redan skrivit om det. Men här kommer det i alla fall. Scott Bakula som spelar Jonathan Archer i Enterprise är just nu aktuell i "Mr and Mrs Smith" på femman. Den här serien visades i fyran förut för detsom känner igen den. Serien är en spion-serie. Jag tyckte att denna serie var jättebra när jag såg den förra gången. Har någon sett serien? Vad tyckte ni? Vad tyckte ni om Scott i serien? Jag tyckte väl att jag kände igen Scott i Enterprise. Han var superbra i "Mr and Mrs Smith". Det ska bli kul och se honom i Enterprise. Något att se fram emot.
Crayle Postad 12 Januari, 2003 Rapport Postad 12 Januari, 2003 Inte TV - men ändå, Scott Bakula spelar huvudrollen som deckaren Harry d'Amour som sysslar med övernaturliga saker i "Lord of Illusions" lite kul om man vill se honom dricka sprit skjuta folk me pistol o ha tatueringar :P :P
Morn Postad 24 Januari, 2003 Rapport Postad 24 Januari, 2003 (redigerade) Idag är det "the big hit" på Tv 3 (kl 2200) Med Avery Brooks som Paris När man ser den så ser man att Avery (Sisko) är en bra skådis. Redigerad 24 Januari, 2003 av Morn
Me Postad 30 Januari, 2003 Rapport Postad 30 Januari, 2003 Robert Beltran var med i dagens Lois & Clark
Nina Janeway Postad 3 Februari, 2003 Rapport Postad 3 Februari, 2003 Idag är det "the big hit" på Tv 3 (kl 2200) Med Avery Brooks som Paris När man ser den så ser man att Avery (Sisko) är en bra skådis. Han är ju jättebra som rektorn i American History X.
Excelsior Postad 6 Februari, 2003 Rapport Postad 6 Februari, 2003 I den nya bio-filmen "I Spy" medverkar både Famke Jansen (TNG:s Perfect Mate) och Malcolm McDowell (TNG:s Generations). Vet att det inte är TV, men trek-relaterat är det ju...
Aliline Postad 6 Februari, 2003 Rapport Postad 6 Februari, 2003 Brent Spiner (data, tng) är med i det senaste avsnittet av Frasier (Lilth Needs a favor) som visades i amerikansk tv i tisdags. Han är med i två scener på ett flygplan.
Excelsior Postad 7 Februari, 2003 Rapport Postad 7 Februari, 2003 I gårdagens avsnitt av Simpssons (TV4) var det återigen Star Trek-parodi. Faktiskt riktigt träffande.
sweetycow Postad 7 Februari, 2003 Rapport Postad 7 Februari, 2003 John de Lancie (Q) var med i filmen "You Lucky Dog" som visades på ZTV den 4/2.
Aliline Postad 8 Februari, 2003 Rapport Postad 8 Februari, 2003 Micheal Ensign (TNG, DS9, VOY, ENT) var med i måndagens avsnitt av CSI på kanal 5.
James Godthardt Postad 8 Februari, 2003 Rapport Postad 8 Februari, 2003 Sen så är det ett skepp som är förvånansvärt likt Enterprise i sluttexterna på "Vintergatan 5B"...
Karl Postad 9 Februari, 2003 Rapport Postad 9 Februari, 2003 Sen så är det ett skepp som är förvånansvärt likt Enterprise i sluttexterna på "Vintergatan 5B"... WOW! Har du också märkt det? Jag trodde jag var den enda som hade gjort det!
James Godthardt Postad 9 Februari, 2003 Rapport Postad 9 Februari, 2003 Det var ju hur uppenbart som helst... :lol:
Nina Janeway Postad 11 Februari, 2003 Rapport Postad 11 Februari, 2003 Det började en ny serie på TV3 i förrgår, Everwood, som är regisserad av Robert Duncan McNeill och det vet vi ju alla vem det är. Och inatt kollade jag på TNG-avsnittet Conspiracy, där Henry Darrow är med! Han spelar ju Manolito i western-serien High Chaparall Sedan så finns det ett avsnitt av Familjen Macahan (How the west was won) där William Shatner spelar en blind enstöring ute i vildmarken... Och inte för att det är direkt Trek-relaterat, men Harris Yulin som spelar den elake mr Peasley, spelar ju Roger Stanton i den nya säsongen av 24 där också Penny Jerald Johnson är med. (hon spelar ju Sherry) Och Penny är visst med i 3:e säsongen av DS9, som Morn sa...
Me Postad 13 Februari, 2003 Rapport Postad 13 Februari, 2003 Denise Crosby (Tasha Yar, TNG) var med i Lois & Clark igen Verkar som man får se henne ett par gånger till..
ickamicka Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 nu finns det en reklam på tv för WCT-jackor på JC. det måste ju klassas som Trek-relaterat på tv... :lol: :P
ickamicka Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 Leonard Nimoy var med i dagens avsnitt av Simpsons, Monorail.
Aliline Postad 15 Februari, 2003 Rapport Postad 15 Februari, 2003 Idag på ZTV 18:10 går Popular och där spelar Anthony Montgomery(ENT), George Austin.
*voyboy* Postad 15 Februari, 2003 Rapport Postad 15 Februari, 2003 Såg en film för ett tag sen, med Ethan Phillips (Neelix). Som för den delen fyllde år den 8:e feb. Doktorn i VOY är med i små soldater. han spelar en sur forskare
Aliline Postad 16 Februari, 2003 Rapport Postad 16 Februari, 2003 (redigerade) Måndagen den 24 februari börjar Boston Public på fyran 21.00 igen och då finns Jeri Ryan med och blir en utav lärarna. I vårens omgång av Boston Public tillkommer tre nya karaktärer, lärarna Ronnie Cooke (Jeri Ryan, Star Trek: Voyager), Danny Hanson (Michael Rapaport, Vänner) och doktor Benjamin Harris (Leslie Jordan, Ally McBeal) från tv 4 hemsida. Redigerad 17 Februari, 2003 av CaJo
Quiet Postad 16 Februari, 2003 Rapport Postad 16 Februari, 2003 Ja! Äntligen! Inte för att jag har kollat på Boston Public tidigare, men Jeri har fått riktigt fin kritik för sin roll i serien. Tack för tipset CaJo
Aliline Postad 17 Februari, 2003 Rapport Postad 17 Februari, 2003 (redigerade) Du får se Jeri Ryan i Boston Public trailern som tv4 visar för att annonsera serien. Jag såg den igår kväll. Redigerad 17 Februari, 2003 av CaJo
Rekommenderade inlägg