Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Jasså, var Patrick S med i den filmen ja..där ser man. Får väl ta och hyra den på DVD då snart.

Vad handlar den om? Julen fattar man ju, men är det drama, action, scifi?

• Svar 290
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Ehh.... let me think of something... Hon som spelar Sherry Palmer i 24, Penny Jerald Johnson, var inte hon med i DS9 Emissary? Jag har för mig det. Sen så är Nana Visitor (Kira Nerys) med i ett avsnitt av MacGyver, ett av de allra första! *yay* gud vad coolt hehe.

Postad
Ehh.... let me think of something... Hon som spelar Sherry Palmer i 24, Penny Jerald Johnson, var inte hon med i DS9 Emissary? Jag har för mig det. Sen så är Nana Visitor (Kira Nerys) med i ett avsnitt av MacGyver, ett av de allra första! *yay* gud vad coolt hehe.

Penny Jerald Johnson är med i DS9 men inte för än i säsong 3 där hon är Kasidy Yates, hon är sen med till slutet.

Nana jo hon har varit med i två olika MacGyver. Ett där dom ska släcka en oljebrand. och en där Mac har tappat minnet och hon hjälper honom.

Sen så är Hon även med i Dark Angel.

Postad

Hej, jag vet inte om ni har redan skrivit om det. Men här kommer det i alla fall. Scott Bakula som spelar Jonathan Archer i Enterprise är just nu aktuell i "Mr and Mrs Smith" på femman.

Den här serien visades i fyran förut för detsom känner igen den. Serien är en spion-serie. Jag tyckte att denna serie var jättebra när jag såg den förra gången.

Har någon sett serien? Vad tyckte ni? Vad tyckte ni om Scott i serien?

Jag tyckte väl att jag kände igen Scott i Enterprise. Han var superbra :) i "Mr and Mrs Smith". Det ska bli kul och se honom i Enterprise. Något att se fram emot.

Postad

Inte TV - men ändå, Scott Bakula spelar huvudrollen som deckaren Harry d'Amour som sysslar med övernaturliga saker i "Lord of Illusions" lite kul om man vill se honom dricka sprit skjuta folk me pistol o ha tatueringar :P :P

• 2 veckor senare...
Postad (redigerade)

Idag är det "the big hit" på Tv 3 (kl 2200)

Med Avery Brooks som Paris

När man ser den så ser man att Avery (Sisko) är en bra skådis.

Redigerad av Morn
Postad

Brent Spiner (data, tng) är med i det senaste avsnittet av Frasier (Lilth Needs a favor) som visades i amerikansk tv i tisdags. Han är med i två scener på ett flygplan.

Postad
Sen så är det ett skepp som är förvånansvärt likt Enterprise i sluttexterna på

"Vintergatan 5B"...

WOW! Har du också märkt det? Jag trodde jag var den enda som hade gjort det!

Postad

Det började en ny serie på TV3 i förrgår, Everwood, som är regisserad av Robert Duncan McNeill :D och det vet vi ju alla vem det är.

Och inatt kollade jag på TNG-avsnittet Conspiracy, där Henry Darrow är med! Han spelar ju Manolito i western-serien High Chaparall :D Sedan så finns det ett avsnitt av Familjen Macahan (How the west was won) där William Shatner spelar en blind enstöring ute i vildmarken... Och inte för att det är direkt Trek-relaterat, men Harris Yulin som spelar den elake mr Peasley, spelar ju Roger Stanton i den nya säsongen av 24 där också Penny Jerald Johnson är med. (hon spelar ju Sherry) Och Penny är visst med i 3:e säsongen av DS9, som Morn sa...

Postad (redigerade)

Måndagen den 24 februari börjar Boston Public på fyran 21.00 igen och då finns Jeri Ryan med och blir en utav lärarna.

I vårens omgång av Boston Public tillkommer tre nya karaktärer, lärarna Ronnie Cooke (Jeri Ryan, Star Trek: Voyager), Danny Hanson (Michael Rapaport, Vänner) och doktor Benjamin Harris (Leslie Jordan, Ally McBeal) från tv 4 hemsida.
Redigerad av CaJo
Postad

Ja! Äntligen! Inte för att jag har kollat på Boston Public tidigare, men Jeri har fått riktigt fin kritik för sin roll i serien.

Tack för tipset CaJo :)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...