Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Är Boomtown science-fiction? Av det jag sett av trailers på tv att döma skulle jag inte genrebestämma det som sf.

Nej, Boomtown är inte sci-fi, men detta ämne handlar ju om Trek-relaterade saker över huvudtaget... <_<

  • Svar 290
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Det här är väl inte riktigt TV relaterat men jag hyrde en film som hette "Dog Soldiers" och som handlade om ett gäng brittiska soldater som stöter på varulvar under ett träningsuppdrag i skottland. Den var mycket bra förresten om man nu gillar den sortens filmer. Hur som helst så jämförde en av soldaterna deras uppdrag med Kobiashi Maru testet och menade alltså att det inte gick att vinna (de hade inte Kirk med sig). En rolig detalj som man inte skulle lagt märket till om man inte vore trekker. :D

Postad

Hmmm, jag vet inte att det är rätt plats om man skriver ett inlägg (OT) i det här ämnet " Trek-relaterat på tv , del 2.

Det kommer en recensenation om den nya filmen star trek ; Nemesis på tv "filmkrönikan i kväll kl 22.30.

// Netttan som är besviken på att program inte är textad :förbannad: :förbannad:

Postad (redigerade)

Jag satte på kanal fem nyss och såg eftertexterna på I coopers klass och såg Tim Russ namn. Sedan när jag tittade efter på personerna i bakgrunden såg jag att det var Tim, han hade en mustach.

Redigerad av CaJo
Postad
Jag satte på kanal fem nyss och såg eftertexterna på I coopers klass och såg Tim Russ namn. Sedan när jag tittade efter på personerna i bakgrunden såg jag att det var Tim, han hade en mustach.

Såd det avsnittet också...men det är ingen höjdar serie.

Neal McDonough är cool i den serien men även jag gillar Tredje Skiftet mer. Tredje Skiftet är mer spännande än boom town

Postad
:(  Suck, nu kommer nog inte Armin Shimmerman att vara med I Buffy och vampyrerna någe mer. Fast man vet aldrig, det är ovanligt att nån dör på riktigt i den serien.  ;)

Dock bör man tilllägga att han var det bästa med hela avsnittet

Postad

På ZTV nästa torsdag kommer "Con Air" med Colm Meaney i en av huvudrollerna.

Men lustigt nog, när GP recenserade "Con Air", så refererade de till några andra filmer som han varit med i, istället för Star Trek. Det är ju ändå från Star Trek som han är mest känd. <_<

Postad
På ZTV nästa torsdag kommer "Con Air" med Colm Meaney i en av huvudrollerna.

Men lustigt nog, när GP recenserade "Con Air", så refererade de till några andra filmer som han varit med i, istället för Star Trek. Det är ju ändå från Star Trek som han är mest känd.  <_<

Bland trekkers ja och inte bland vanliga dödliga som inte kollar på trek (fy dem).

För dom är han mer känd för sina roller i de massa engelska filmer han varit med i (ex the Van)

Postad

Det är väl typiskt, när det väl är någon star trek skådis på en talkshow eller TV så missar man det, jag satte på tv4 plus kl 17:30, och hörde något om Boston Public på conan O'brians talkshow, då tänkte jag att det var Jeri Ryan och det var det men då var det för sent. Obrian sa tack, Jeri Ryan och så var det slut. Typiskt! Det var nog länge sedan det visades i USA för jag har hört att hon var med i det programmet. Är det någon som vet om det är fler skådisar som är med i den talkshowen??

INLÄGG NUMMER 50!!!!!!!!!!!!!!!!

Postad
Tror jag såg Naomi Wildman-skådisen precis på TV 4's "Martial Law"

Har sett Michael Dorn (Worf i TNG) som elak advokat i Martail Law oxå...

Postad
I C.S.I sa Nick: you fool me once, shame om you. You fool me twice shame on me.

Och det är Trek-relaterat exakt hur...?

Neelix har sagt det nån gång (och Scotty också, tror jag) :blink:

Postad
Har sett Michael Dorn (Worf i TNG) som elak advokat i Martail Law oxå...

Dorn har även gjort rösten till Goliats i Starcraft

:w00t: Nä, är det?! Jag älskar det spelet, och Goliaths är ju trevliga ju!

Postad
Har sett Michael Dorn (Worf i TNG) som elak advokat i Martail Law oxå...

Dorn har även gjort rösten till Goliats i Starcraft

Lätt två av hans tyngre roller

Postad
Colm Meaney dyker upp i en långfilm på TV4 i helgen, men titeln på filmen är så lång att jag inte orkar skriva den.

Filmen heter:

"Engelsmannen som gick upp för en kulle men kom ner från ett berg" och verkar vara en kul film. Colm Meaney är en bra skådespelare och det visar sig säkert även i denna film. Den går på TV4 på lördag kl 22.15.

Postad
Colm Meaney dyker upp i en långfilm på TV4 i helgen, men titeln på filmen är så lång att jag inte orkar skriva den.

Filmen heter:

"Engelsmannen som gick upp för en kulle men kom ner från ett berg" och verkar vara en kul film. Colm Meaney är en bra skådespelare och det visar sig säkert även i denna film.

Ta det från en som sett filmen. Det gör det.

Man kan även titta på DS9 avsnittet Hard Times för att se Colm glänsa

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...