Emher Postad 19 Mars, 2003 Rapport Postad 19 Mars, 2003 Är Boomtown science-fiction? Av det jag sett av trailers på tv att döma skulle jag inte genrebestämma det som sf. Nej, Boomtown är inte sci-fi, men detta ämne handlar ju om Trek-relaterade saker över huvudtaget... <_<
Expendable Ensign Postad 20 Mars, 2003 Rapport Postad 20 Mars, 2003 Det här är väl inte riktigt TV relaterat men jag hyrde en film som hette "Dog Soldiers" och som handlade om ett gäng brittiska soldater som stöter på varulvar under ett träningsuppdrag i skottland. Den var mycket bra förresten om man nu gillar den sortens filmer. Hur som helst så jämförde en av soldaterna deras uppdrag med Kobiashi Maru testet och menade alltså att det inte gick att vinna (de hade inte Kirk med sig). En rolig detalj som man inte skulle lagt märket till om man inte vore trekker.
Nettan Postad 20 Mars, 2003 Rapport Postad 20 Mars, 2003 Hmmm, jag vet inte att det är rätt plats om man skriver ett inlägg (OT) i det här ämnet " Trek-relaterat på tv , del 2. Det kommer en recensenation om den nya filmen star trek ; Nemesis på tv "filmkrönikan i kväll kl 22.30. // Netttan som är besviken på att program inte är textad :förbannad: :förbannad:
Excelsior Postad 21 Mars, 2003 Rapport Postad 21 Mars, 2003 Armin Shimmerman dök upp som galen gisslantagare i Martial Law på TV4 igår natt.
Aliline Postad 22 Mars, 2003 Rapport Postad 22 Mars, 2003 (redigerade) Jag satte på kanal fem nyss och såg eftertexterna på I coopers klass och såg Tim Russ namn. Sedan när jag tittade efter på personerna i bakgrunden såg jag att det var Tim, han hade en mustach. Redigerad 22 Mars, 2003 av CaJo
Karl Postad 22 Mars, 2003 Rapport Postad 22 Mars, 2003 Jag satte på kanal fem nyss och såg eftertexterna på I coopers klass och såg Tim Russ namn. Sedan när jag tittade efter på personerna i bakgrunden såg jag att det var Tim, han hade en mustach. Såd det avsnittet också...men det är ingen höjdar serie. Neal McDonough är cool i den serien men även jag gillar Tredje Skiftet mer. Tredje Skiftet är mer spännande än boom town
Excelsior Postad 24 Mars, 2003 Rapport Postad 24 Mars, 2003 La märke till att allas vår Jerry Goldsmith hade gjort filmmusiken till Air Force One på TV4 igår.
Excelsior Postad 25 Mars, 2003 Rapport Postad 25 Mars, 2003 Suck, nu kommer nog inte Armin Shimmerman att vara med I Buffy och vampyrerna någe mer. Fast man vet aldrig, det är ovanligt att nån dör på riktigt i den serien. ;)
Morn Postad 25 Mars, 2003 Rapport Postad 25 Mars, 2003 Suck, nu kommer nog inte Armin Shimmerman att vara med I Buffy och vampyrerna någe mer. Fast man vet aldrig, det är ovanligt att nån dör på riktigt i den serien. ;) Dock bör man tilllägga att han var det bästa med hela avsnittet
Excelsior Postad 27 Mars, 2003 Rapport Postad 27 Mars, 2003 På ZTV nästa torsdag kommer "Con Air" med Colm Meaney i en av huvudrollerna. Men lustigt nog, när GP recenserade "Con Air", så refererade de till några andra filmer som han varit med i, istället för Star Trek. Det är ju ändå från Star Trek som han är mest känd. <_<
Morn Postad 27 Mars, 2003 Rapport Postad 27 Mars, 2003 På ZTV nästa torsdag kommer "Con Air" med Colm Meaney i en av huvudrollerna. Men lustigt nog, när GP recenserade "Con Air", så refererade de till några andra filmer som han varit med i, istället för Star Trek. Det är ju ändå från Star Trek som han är mest känd. <_< Bland trekkers ja och inte bland vanliga dödliga som inte kollar på trek (fy dem). För dom är han mer känd för sina roller i de massa engelska filmer han varit med i (ex the Van)
Aliline Postad 31 Mars, 2003 Rapport Postad 31 Mars, 2003 Det är väl typiskt, när det väl är någon star trek skådis på en talkshow eller TV så missar man det, jag satte på tv4 plus kl 17:30, och hörde något om Boston Public på conan O'brians talkshow, då tänkte jag att det var Jeri Ryan och det var det men då var det för sent. Obrian sa tack, Jeri Ryan och så var det slut. Typiskt! Det var nog länge sedan det visades i USA för jag har hört att hon var med i det programmet. Är det någon som vet om det är fler skådisar som är med i den talkshowen?? INLÄGG NUMMER 50!!!!!!!!!!!!!!!!
sweetycow Postad 1 April, 2003 Rapport Postad 1 April, 2003 Armin Shimerman spelade en trolkarl i Förhäxad på TV3 igår
*voyboy* Postad 2 April, 2003 Rapport Postad 2 April, 2003 I C.S.I sa Nick: you fool me once, shame om you. You fool me twice shame on me.
Jon Postad 2 April, 2003 Rapport Postad 2 April, 2003 Tror jag såg Naomi Wildman-skådisen precis på TV 4's "Martial Law" Har sett Michael Dorn (Worf i TNG) som elak advokat i Martail Law oxå...
Emher Postad 2 April, 2003 Rapport Postad 2 April, 2003 I C.S.I sa Nick: you fool me once, shame om you. You fool me twice shame on me. Och det är Trek-relaterat exakt hur...?
StarTrekin Postad 2 April, 2003 Rapport Postad 2 April, 2003 I C.S.I sa Nick: you fool me once, shame om you. You fool me twice shame on me. Och det är Trek-relaterat exakt hur...? Neelix har sagt det nån gång (och Scotty också, tror jag) :blink:
Morn Postad 2 April, 2003 Rapport Postad 2 April, 2003 Har sett Michael Dorn (Worf i TNG) som elak advokat i Martail Law oxå... Dorn har även gjort rösten till Goliats i Starcraft
Emher Postad 2 April, 2003 Rapport Postad 2 April, 2003 Har sett Michael Dorn (Worf i TNG) som elak advokat i Martail Law oxå... Dorn har även gjort rösten till Goliats i Starcraft Nä, är det?! Jag älskar det spelet, och Goliaths är ju trevliga ju!
nx01 Postad 3 April, 2003 Rapport Postad 3 April, 2003 Har sett Michael Dorn (Worf i TNG) som elak advokat i Martail Law oxå... Dorn har även gjort rösten till Goliats i Starcraft Lätt två av hans tyngre roller
Aliline Postad 7 April, 2003 Rapport Postad 7 April, 2003 Imorgon(tisdag, 8) på tv 3 visas Sju Dagar kl 01:25 med Roxann Dawson i en av gästrollerna.
Excelsior Postad 7 April, 2003 Rapport Postad 7 April, 2003 Colm Meaney dyker upp i en långfilm på TV4 i helgen, men titeln på filmen är så lång att jag inte orkar skriva den.
Morn Postad 7 April, 2003 Rapport Postad 7 April, 2003 I smallville (som går på både trean och ZTV) ser vi John Glover som var med i det fjärde avsnittet av säsong 2 av DS9
Pjotr'k Postad 8 April, 2003 Författare Rapport Postad 8 April, 2003 Colm Meaney dyker upp i en långfilm på TV4 i helgen, men titeln på filmen är så lång att jag inte orkar skriva den. Filmen heter: "Engelsmannen som gick upp för en kulle men kom ner från ett berg" och verkar vara en kul film. Colm Meaney är en bra skådespelare och det visar sig säkert även i denna film. Den går på TV4 på lördag kl 22.15.
Morn Postad 8 April, 2003 Rapport Postad 8 April, 2003 Colm Meaney dyker upp i en långfilm på TV4 i helgen, men titeln på filmen är så lång att jag inte orkar skriva den. Filmen heter: "Engelsmannen som gick upp för en kulle men kom ner från ett berg" och verkar vara en kul film. Colm Meaney är en bra skådespelare och det visar sig säkert även i denna film. Ta det från en som sett filmen. Det gör det. Man kan även titta på DS9 avsnittet Hard Times för att se Colm glänsa
Rekommenderade inlägg