ickamicka Postad 3 Juli, 2003 Rapport Postad 3 Juli, 2003 Jag har för mig att T'pol var med i ett avsnitt av kultserien LOVE BOAT .. är det någon som kan bekräfta detta?-.. Jepp, det stämmer. Hon var med i detta avsnitt "Prom Queen" (episode # 2.18)
Essray Postad 4 Juli, 2003 Rapport Postad 4 Juli, 2003 Love Boat? det måste alltså vara den serien jag såg lite av 4an för ett tag sen. Jag minns att kaptenens son gillade Star Trek och bar en tröja med en combadge på, i ngt avsnitt.
Karl Postad 4 Juli, 2003 Rapport Postad 4 Juli, 2003 (redigerade) Jag såg på en reprise av David Letterman Show (från ZTV) då hade han en gäst nämligen Miss Blalock (felstavat?). Då började Letterman prata om att hon vikit ut sig...har alla ST brudar gjort det eller? Redigerad 4 Juli, 2003 av Lt. Karl
Karl Postad 4 Juli, 2003 Rapport Postad 4 Juli, 2003 Har inte Jeri ryan gjort det också? Och sen var det nån mer som min kompis hade hört gjort det med...skall försöka få fram ett namn
*voyboy* Postad 5 Juli, 2003 Rapport Postad 5 Juli, 2003 Idag på cinema var dt en film där en sa att någon skulle använda en Vulcan Mind meld på nån.
Aliline Postad 6 Juli, 2003 Rapport Postad 6 Juli, 2003 Igår såg jag american psyco 2 på tv 1000 cinema, där var william shatner med som professor Starkman. Idag såg jag honom på VH1 och presenterade musikvideor gamla diskolåtar.
Quiet Postad 6 Juli, 2003 Rapport Postad 6 Juli, 2003 American Psycho e ganska rolig, såg den med Mr Borg, för att Shatner var med. Det är väl en av hans större filmroller på senare år, och jag tycker faktiskt att han spelade ganska bra. Inte så uselt som han spelade många gånger i TOS.
Quiet Postad 6 Juli, 2003 Rapport Postad 6 Juli, 2003 Jag såg på en reprise av David Letterman Show (från ZTV) då hade han en gäst nämligen Miss Blalock (felstavat?). Då började Letterman prata om att hon vikit ut sig...har alla ST brudar gjort det eller? Jodå, Blalock har vikt ut sig. Ganska nyligen faktiskt. Nåt år sen. Jeri Ryan har väl inte vikt ut sig i ordets värsta mening, det är mest lite sådär halv-avklätt. Utmanande kläder osv osv. Mig veterligen är det ganska gynnsamt för karriären att vika ut sig i USA, speciellt om man är skådis eller jobbar i musikbranchen .. sen kan man ju gissa att de vill jobba med annat än Star Trek i framtiden .. inte så mycket status att säga att man är ST-skådis kan jag tänka. Men nu var ämnet "Trek-relaterat på TV", inget annat. :rodna:
Essray Postad 7 Juli, 2003 Rapport Postad 7 Juli, 2003 Då började Letterman prata om att hon vikit ut sig...har alla ST brudar gjort det eller? Så vitt jag vet har även Jeri Ryan, Gastes McFadden och Marina Sirtis gjort det.
Emher Postad 7 Juli, 2003 Rapport Postad 7 Juli, 2003 Som hyfsat ny Niner känner jag mig tvingad att nämna att även Terry Farrell, allas vår Jadzia Dax, har vikt ut sig. Detta är dock rätt förståeligt eftersom hon började sin karriär som fotomodell.
*voyboy* Postad 8 Juli, 2003 Rapport Postad 8 Juli, 2003 I går på Jay Leno, hade han en kille som tog hand om djur som gäst. Han hade med ett pungdjur som han visade. Då skulle han demonstrera deras långa fingrars greppförmåga, så han la i en mask i Lenos öra. Då sa Leno: "Det här har ja sett dem göra i Star Trek".
Mr Borg Postad 11 Juli, 2003 Rapport Postad 11 Juli, 2003 ojOJ!! Patrick Stewart som gäströst i Simpsons. Gjorde röst åt ordföranden i stnhuggarsällskapet! Bra avsnitt!
Emher Postad 12 Juli, 2003 Rapport Postad 12 Juli, 2003 ojOJ!! Patrick Stewart som gäströst i Simpsons. Gjorde röst åt ordföranden i stnhuggarsällskapet! Bra avsnitt! Det roligaste är ju att hans karktär heter Number One :lol:
StarTrekin Postad 13 Juli, 2003 Rapport Postad 13 Juli, 2003 Inatt visar TV3 "A cristmas carol" (Julfilm mitt i sommaren? ;) ) med Patrick Stewart i huvudrollen. Men man orkar nog inte se den efter som den visas någon gång runt fyra-tiden
Aliline Postad 20 Juli, 2003 Rapport Postad 20 Juli, 2003 Tv 3 idag kl 23.15 visas filmen Stuart saves his family med massor av skådespelare som varit gäster i star trek. inom parantes, namn i filmen DS9 Harris Yulin (Pappa Smalley) Robert Curtis-Brown (Andy) + voyager Michelle Horn (ung Jodie) Jeremy Roberts (Brad Skoog) + Star Trek VI +voyager Camille Saviola (Roz Weinstock) TNG Erik Cord (Smalley farbror) Michael G. Hagerty (polis) Voyager Richard Riehle (dommare) + tng Patrick Kerr (Makeover artist) Aaron Lustig (Fred) + enterprise Dakin Matthews (Intervention counselor)
Excelsior Postad 22 Juli, 2003 Rapport Postad 22 Juli, 2003 Tony Todd var med i Boston Public på TV4 igår.
Aliline Postad 22 Juli, 2003 Rapport Postad 22 Juli, 2003 Ray Walston som spelade Boothby(vaktmästaren på starfleet academy) i tng och voyager, är idag med i filmen häftigt drag i plugget på tv3 kl 22:45. Han spelar Mr. Arnold Hand. När mörkret faller (trigger effect) tv3 kl 21:00 Rick Worthy (Johnny) Insurrection (1998) .... Elloran Officer #1, Noah Lessing i Equinox 1,2 (voy), Automated Personnel Unit 3947/Gravic Commander 122 Prototype(voy).
Excelsior Postad 25 Juli, 2003 Rapport Postad 25 Juli, 2003 Whoopi Goldberg är med i långfilmen på TV4 ikväll.
Excelsior Postad 1 Augusti, 2003 Rapport Postad 1 Augusti, 2003 Klipp ur TNG förekom i Rapport i veckan då det berättades om antimateria. (wow, tänk att antimateria FINNS) Cristopher Plummer (General Chang, TUC) var med i Nürnbergprocessen i tisdag.
Aliline Postad 1 Augusti, 2003 Rapport Postad 1 Augusti, 2003 Jag såg William Shatner i trailern till serien Familjen Macahan på tv3.
Aliline Postad 2 Augusti, 2003 Rapport Postad 2 Augusti, 2003 (redigerade) Canal + visar The Motion Picture och First Contact hela augusti månad med början nästa vecka. Redigerad 2 Augusti, 2003 av CaJo
Excelsior Postad 2 Augusti, 2003 Rapport Postad 2 Augusti, 2003 Jag såg William Shatner i trailern till serien Familjen Macahan på tv3. En annan trekkig sak med familjen Macahan är Fionula Flannagan. Hon har varit med i både DS9's "Dax" och ENT's "Fallen Hero".
imzadi Postad 2 Augusti, 2003 Rapport Postad 2 Augusti, 2003 Och Fionnula Flanagan var även med i avsnittet "Inheritance" (TNG) som Dr. Julianna O'Donnell.
Aliline Postad 5 Augusti, 2003 Rapport Postad 5 Augusti, 2003 Robert Picardo var med i gremlings 2 som gick på tv3 i går natt. Det tog ett tag innan jag vande mig vid att han hade hår.
Rekommenderade inlägg