nx01 Postad 13 Januari, 2002 Rapport Postad 13 Januari, 2002 Netforce är förövrigt en film också. Samma som serien fsat kortare precis som de gjort med Vendetta och senaste Hamilton filmen + många många mer filmer Egentligen är det en TV-serie släppt som film och inte tvärtom (som Vendetta) har jag för mig. Filmen är väl lika lång som Serien dessutom, eller?
Janson Postad 15 Januari, 2002 Rapport Postad 15 Januari, 2002 Livechat på Startrek.com med Kate Mulgrew (Janeway) Torsdag 6<!--emo&:00 p.m. ET Vad kul! Men blir inte det rätt sent på kvällen? (har ännu inte lyckats lära mig att omvandla amerikansk tid till svensk...) Jag antar att det ska vara 6.00 pm EST, vilket blir 24.00 CET (Central European Time).
Lis@ Postad 20 Januari, 2002 Rapport Postad 20 Januari, 2002 Så...vad det någon som var där och chattade? Inte jag tyvärr.
ENEMiX Postad 22 Januari, 2002 Rapport Postad 22 Januari, 2002 Så...vad det någon som var där och chattade? Inte jag tyvärr. jag råkade faktiskt snubbla in på st.com just när det pågick... men jag kom inte in på chatten... servern var la redan tillräckligt överbelastad eller nåt sånt...
commander jennie Postad 22 Januari, 2002 Rapport Postad 22 Januari, 2002 Ja, du är inte ensam!! Internet gick i paj som vanligt! :-@ Det tycker jag är mycket störigt! Är det någon därute som har en dålig dator???
Lis@ Postad 30 Januari, 2002 Rapport Postad 30 Januari, 2002 Jag var tveksamt till var jag skulle sätta mitt inlägg, men det här verkade vara den bästa platsen. Programmen "P.S" på SVT ska ha ett inslag om Startrek och WCT. Visserligen ska där inte vara med några ST-skådespelare, men du kan ju alltid vara med! ;) Så här stod det i mejlet som jag fick: "Hej! SVT:s ungdomsprogram P.S. vill göra ett inslag om en ung trekker i åldern 13 - 17 år, gärna i samband med något arrangemang - exempelvis en treff eller vårt kommande besök på Star Trek utställningen på Tekniska museet. Är du kanske intresserad av att vara med? Hör då snarast av dig till mig! Skriv gärna några rader och berätta om dig. E-post: bones@trekkers.se Telefon: 0708 - 466 185 Visst skulle det vara kul att vara med i TV och berätta om Star Trek och WCT? :-) Live long and prosper! /Patrik Centerwall PS. Vill du veta mer om programmet P.S. kan du ta en titt på deras webbplats: http://www.svt.se/ps/ DS" Antaglien har fler fått ett sådant mejl, tänkte bara skriva det ifall nån hade missat det. Själv vill jag absolut inte vara med, men det kanske finns nån som vill....?
Lieutenet Lind Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 Jag skulle inte heller villa vara med i tv för jag kan inte enns pratta inför 30 persorner sällan i tv....
mumle Postad 3 Februari, 2002 Rapport Postad 3 Februari, 2002 Ikväll går miniserien "Netforce" där Scott Bakula (capt. Archer i Star Trek Enterprise) spelar en stor roll.
Lis@ Postad 5 Februari, 2002 Rapport Postad 5 Februari, 2002 Ikväll går miniserien "Netforce" där Scott Bakula (capt. Archer i Star Trek Enterprise) spelar en stor roll. Vilken kanal?
Pjotr'k Postad 5 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 5 Februari, 2002 Netforce: TV4 natten till måndagar kl 00.
Rickard Postad 15 Februari, 2002 Rapport Postad 15 Februari, 2002 Kapten Ransom från Equinox återfinns i "Dark Angel" TV4 Måndagar. Och talangfulla Jeri "Seven" Ryan gör en grymt läcker (bi)roll i videoaktuella filmen"Dracula 2001" (sevärd, vampyrer är farliga men ack så sexiga)
Ella Postad 17 Februari, 2002 Rapport Postad 17 Februari, 2002 Och det tog lite tid innan jag kom på var jag hade sett Ransom förut... Eller innan jag kopplade att John Savage var Lydecker... Eller att Lydecker och Ransom var samma person...
nx01 Postad 17 Februari, 2002 Rapport Postad 17 Februari, 2002 Jag vet i tusan om det här sagts innan, men jag och en kompis satt och kollade på "Dude, where's my car" och upptäckte att Brent Spiner(Data i TNG) hade en grymt rolig roll som en galen fransman. Nån som sett det? skrattade sönder mig. Skule bara säga det
Jello Postad 1 Mars, 2002 Rapport Postad 1 Mars, 2002 Råkade kolla på en riktig b-komedi på fyran som går just nu, den heter "Djungel till djungel" och han som spelar Malcolm Reed i Enterprise har en biroll som modefotograf med slingor i håret. Om ni skyndar er kanske ni får en skymt av honom. Kul att se honom i en inte-så-iskall roll.
Lis@ Postad 2 Mars, 2002 Rapport Postad 2 Mars, 2002 Lyckades häromdagen få syn på Chakotay (Robert Beltran) på kanal 5. Serien heter "Models inc." och är enligt mig ett skitprogram, men det var ju kul att han var med... Beltran spelar en fotomodelsföretagare.
Wrogie Postad 2 Mars, 2002 Rapport Postad 2 Mars, 2002 fuskit....jag är 12 år *snyft* Fast undrar vad chansen är att man kommer med ( hoppas den är minst på 1/100 000 så slipper man klandra sig själv föra tt man inte växer snabbare.... Proton
Wrogie Postad 2 Mars, 2002 Rapport Postad 2 Mars, 2002 jo föressten, säg till när det kommer om någon vet... Proton
Ella Postad 2 Mars, 2002 Rapport Postad 2 Mars, 2002 Lyckades häromdagen få syn på Chakotay (Robert Beltran) på kanal 5. Serien heter "Models inc." och är enligt mig ett skitprogram, men det var ju kul att han var med... Beltran spelar en fotomodelsföretagare. Var han inte nån form av polis? Har inte femman, men jag såg det förra gången det gick. Han är snyggare med tatuering
Lis@ Postad 3 Mars, 2002 Rapport Postad 3 Mars, 2002 Lyckades häromdagen få syn på Chakotay (Robert Beltran) på kanal 5. Serien heter "Models inc." och är enligt mig ett skitprogram, men det var ju kul att han var med... Beltran spelar en fotomodelsföretagare. Var han inte nån form av polis? Har inte femman, men jag såg det förra gången det gick. Han är snyggare med tatuering Ojdå, skrev jag nåt annat..? Det gjorde jag visst. Jag menade att programmet handlade om ett fotomodelsföretag. Så vitt jag vet spelar han en polis.
commander jennie Postad 3 Mars, 2002 Rapport Postad 3 Mars, 2002 Va?? e han?? det visste inte jag!! va orättvist!! Och att han var chef för ett modell företag visste jag inte heller. men jag har sett Robert på Fyran inte för så länge sedan men jag vet inte vad det var för serie. Det kan ha varit en "skruv lös" men jag vet inte har så dåligt minne!! ;)
mumle Postad 4 Mars, 2002 Rapport Postad 4 Mars, 2002 I filmen K-PAX (som går/gick på bio nu/nyss) spelar ingen mindre än Alfre Woodard mot Kevin Spacey. Alfre Woodard är alltså kvinnan som spelar Lily i First Contact. Hennes roll är väl inte jättestor, men några repliker har hon allt! Nu är visserligen filmen ganska dålig, men hon va ju med iallafall! ;)
Me Postad 6 Mars, 2002 Rapport Postad 6 Mars, 2002 Jeri Ryan ska vara med i nästa säsong av Boston Public som går på 4:an.. det är ett par 2 avsnitt kvar innan nästa säsong börjar... men jag inte om de har säsongsuppehåll...
commander jennie Postad 9 Mars, 2002 Rapport Postad 9 Mars, 2002 Coolt!! det måste jag se så tack för tipset!! ;)
Callandor Postad 9 Mars, 2002 Rapport Postad 9 Mars, 2002 Jeri Ryan ska vara med i nästa säsong av Boston Public som går på 4:an.. det är ett par 2 avsnitt kvar innan nästa säsong börjar... men jag inte om de har säsongsuppehåll... Måste man komma ihåg å titta på...en tacker för tipset
Rekommenderade inlägg