jimmie6 Postad 27 April, 2002 Rapport Postad 27 April, 2002 seven of nine är med i den nya filmen dracula 2001
Quiet Postad 27 April, 2002 Rapport Postad 27 April, 2002 seven of nine är med i den nya filmen dracula 2001 Jopps, dock en riktig kalkonrulle enligt kritikerna. Den gick direkt till video här i Sverige.
Morn Postad 27 April, 2002 Rapport Postad 27 April, 2002 seven of nine är med i den nya filmen dracula 2001 Jag hoppas att du menar jeri ryan 7 of 9 är ju en karaktär i en tv serie Viste ni att den igentligen heter drakula 2000 men det släpptes försent så dom bytte nam på den
Crayle Postad 27 April, 2002 Rapport Postad 27 April, 2002 Japp den borde ju heta Dracula 2002 i Sverige men men... den kan inte heta Dracula 2000 i USA 2001 i England o 2002 i Sverige då blir de ju knas... Skulle vilja se nya filmen The Dark Prince istället. F.ö. är Dracula 200(0/1/2) en skitfilm. Jeri är med ca fem minuter.
sweetycow Postad 4 Maj, 2002 Rapport Postad 4 Maj, 2002 Jonathan Frakes är med i Nord och Syd - efter kriget som går på SVT. Det är ingen stor roll, men ändå.
jimmie6 Postad 4 Maj, 2002 Rapport Postad 4 Maj, 2002 Jag hoppas att du menar jeri ryan 7 of 9 är ju en karaktär i en tv serie Ja jag menar Jeri Ryan. Jag kom bara inte ihåg hur man stavade hennes namn så jag skrev 7 of 9 ;)
Alex_V Postad 4 Maj, 2002 Rapport Postad 4 Maj, 2002 Jag hoppas att du menar jeri ryan 7 of 9 är ju en karaktär i en tv serie Ja jag menar Jeri Ryan. Jag kom bara inte ihåg hur man stavade hennes namn så jag skrev 7 of 9 ;) Du skrev det längst upp (rättstavat) och inte vet hur man stavar det på andra raden. Man kan ju kolla hur man stavat på den förra raden. Sen stavar du rätt på tredje raden. Very illogical :vulcan:
Jello Postad 5 Maj, 2002 Rapport Postad 5 Maj, 2002 Råkade se på programmet "Jorden är platt" idag. Programmet handlade om "Utomjordingar och inomjordingar. Var började livet? Svaret kan vara s k stenätare i jordens inre, andra anser att våra liv har sitt urspung i ett svunnet liv på Mars. " och det intressanta var att de var på star trek-utställningen på tekniska och intervjuvade en trekker om star trek och liv i rymden. Programmet går i repris den 7/5, missa inte!
ickamicka Postad 5 Maj, 2002 Rapport Postad 5 Maj, 2002 Råkade se på programmet "Jorden är platt" idag. Programmet handlade om "Utomjordingar och inomjordingar. Var började livet? Svaret kan vara s k stenätare i jordens inre, andra anser att våra liv har sitt urspung i ett svunnet liv på Mars. " och det intressanta var att de var på star trek-utställningen på tekniska och intervjuvade en trekker om star trek och liv i rymden. Programmet går i repris den 7/5, missa inte! vilken kanal kommer det på??
Jello Postad 6 Maj, 2002 Rapport Postad 6 Maj, 2002 Det är ett UR-program, tror det sänds på både SVT 1 & 2 imorgon
Pjotr'k Postad 6 Maj, 2002 Författare Rapport Postad 6 Maj, 2002 Enligt UR:s sida sänds programmet i repris: Tisdag 7 maj 2002 10:00-10:30 SVT1 Onsdag 8 maj 2002 01:15-01:45 SVT2
Quiet Postad 6 Maj, 2002 Rapport Postad 6 Maj, 2002 Kollade precis på arkiv X, och vem dök upp som akut-läkare om inte Denise Crosby, Lt. Tasha Yar i Star Trek the Next Generation. Kul att de att hon fortfarande sysslar med skådespeleri.
sweetycow Postad 11 Maj, 2002 Rapport Postad 11 Maj, 2002 Scott Bakula (Archer i ENT) är med i Mr and Mrs Smith som visas på lördagar på kanal 5 om ni nu har råkat missa det.
Me Postad 27 Maj, 2002 Rapport Postad 27 Maj, 2002 såg Willam Shatner i ett avsnitt av Fresh Prince i Bel-Air.. (tycker han är överallt nu.. ) han spelade sig.. själv.. såg inte så mycket mer...
Nettan Postad 28 Maj, 2002 Rapport Postad 28 Maj, 2002 Såg Gate McFadden (som spelade Dr Crusher i TNG-serie) , en gästskådespelare i en tv-serie "Galen i dig" (Mad About You) på tv3 i dag.
Me Postad 10 Juni, 2002 Rapport Postad 10 Juni, 2002 Såg John DaLencie (DeLancie?.. kommer aldirg ihåg hans stavning av namn..) i filmen 'stulna barn'.
Aliline Postad 10 Juni, 2002 Rapport Postad 10 Juni, 2002 Kanal 5 på onsdag natt visar de "He-Man universums härskare" med Robert Duncan McNeill (tom paris) som Kevin Corrigan från 1983. Han är med igenom hela filmen. Klockan 02:30 He-Man - universums härskare.
Pjotr'k Postad 11 Juni, 2002 Författare Rapport Postad 11 Juni, 2002 Ni kanske missade gårdagens film på TV3, Stulna barn, där vi såg Q som högste onde vederbörande. Trevligt att se honom igen - han är mycket bra!
Quiet Postad 11 Juni, 2002 Rapport Postad 11 Juni, 2002 Kanal 5 på onsdag natt visar de "He-Man universums härskare" med Robert Duncan McNeill (tom paris) som Kevin Corrigan från 1983. Han är med igenom hela filmen. Klockan 02:30 He-Man - universums härskare. <klippklipp> He-Man - universums härskare Amerikansk action från 1987 med Courteney Cox i en tidig roll och svenske Dolph Lundgren. Handling: Den maktgalne Skeletor har en nyckel som öppnar universums alla portar. He-Man måste komma över nyckeln, som i en strid hamnar på en kyrkogård i Kalifornien. Staden blir skådeplatsen för den slutliga, våldsamma kampen mellan det onda och goda. I rollerna: Dolph Lundgren, Frank Langella, Meg Foster, Courteney Cox. Regi: Gary Goddard. Originaltitel: Masters of the Universe. Rek fr 11 år. Onsdag 12 juni nattfilm </klippklipp> Utdrag från http://www.kanal5.se
Ella Postad 11 Juni, 2002 Rapport Postad 11 Juni, 2002 Originaltitel: Masters of the Universe. Rek fr 11 år. Onsdag 12 juni nattfilm Tack! *8472 kramar till Quiet* Jag hade inte kopplat ihop dom titlarna om du inte hade sagt det!! Har letat efter "Masters of the Universe" hur länge som helst, men tyckte att "He-man - universums härskare" lät som en jättedålig film, och att den inte var värd att se.... Nu ska jag leta reda på någon som kan spela in åt mig Tack igen! *glad idag*
Quiet Postad 11 Juni, 2002 Rapport Postad 11 Juni, 2002 Tack! *8472 kramar till Quiet* Jag hade inte kopplat ihop dom titlarna om du inte hade sagt det!! *1138 kramar tillbaka till Ella* Visst, He-man har jag läst en del serier med, men den här filmen låter inte vidare kul. Visserligen hade jag nog bandat den även om inte McNeill hade varit med. Är man sci-fi-fantast så är man.
Lis@ Postad 13 Juni, 2002 Rapport Postad 13 Juni, 2002 Kanal 5 tänker sända 6 av startrek-filmerna. Ingen aning om vilka filmer det gäller, dom är inte heller tablålagda. Men det är väl dom 6 första kanske?
Warbird Postad 13 Juni, 2002 Rapport Postad 13 Juni, 2002 Det MÅSTE VARA DE!! ;) The Motion Picture The Wrath of Khan The Search for Spock The Voyage Home The Final Frontier The Undiscovered country Kirk gave Enterprise fame. Picard gave it shame.
Ella Postad 13 Juni, 2002 Rapport Postad 13 Juni, 2002 Kanal 5 tänker sända 6 av startrek-filmerna. Ingen aning om vilka filmer det gäller, dom är inte heller tablålagda. Men det är väl dom 6 första kanske? Det här kan jag bara inte missa! Säg gärna till här någon dag innan en film visas så jag vet. Eftersom jag inte har femman hemma ´(och alltså inte har nån koll på tablån) så måste jag boka in mig hos nån kompis Tackar på förhand
Rekommenderade inlägg