Daniels Postad 31 Oktober, 2001 Rapport Postad 31 Oktober, 2001 Nån som vet vad Mannen från UNCLE avsnittet där William Shatner och Spock (kommer inte ihåg vad han heter egentiligen heter....pinsamt) heter?
Pjotr'k Postad 31 Oktober, 2001 Författare Rapport Postad 31 Oktober, 2001 Quote from Daniels, posted on Okt. 30 2001,21:13Nån som vet vad Mannen från UNCLE avsnittet där William Shatner och Spock (kommer inte ihåg vad han heter egentiligen heter....pinsamt) heter? Det hette "the Project Strigas Affair" (ep. #1.9) och kom första gången den 24/11 1964. (Källa: IMDB)
Janson Postad 1 November, 2001 Rapport Postad 1 November, 2001 Quote from Daniels, posted on Okt. 30 2001,21:13Nån som vet vad Mannen från UNCLE avsnittet där William Shatner och Spock (kommer inte ihåg vad han heter egentiligen heter....pinsamt) heter? Han heter Leonard Nimoy, om du vill veta.
commander jennie Postad 3 November, 2001 Rapport Postad 3 November, 2001 Tja, jag har sett Robert Picardo i en Skruv lös på TV 4. Jag kommer dessvärre inte ihåg vad rollfiguren hette.;)
Lis@ Postad 3 November, 2001 Rapport Postad 3 November, 2001 Kate Mulgrew är med i filmen "Släng morsan av tåget", den gick på femman förra året.
Daniels Postad 4 November, 2001 Rapport Postad 4 November, 2001 William Shatner är med i "Miss secret agent".
Phlox Postad 10 November, 2001 Rapport Postad 10 November, 2001 Citat från Quiet, skickad Juni 24 2001,15:28Asså:<p>Enterprise:Robert April, Cristohper Pike och James T. Kirk i TOS Enterprise-A: James T. Kirk i ST:The Motion Picture //Lollo Nja det stämmer inte riktigt. Det är samma Enterprise som i TOS i TMP TWOK och TSFS. Det har bara genomgått en refit. Det är därför det ser lite annorlunda ut. Enterprise förstörs i trean TSFS. I slutet på fyran får de ett nytt skepp dvs Enterprise A
Quiet Postad 11 November, 2001 Rapport Postad 11 November, 2001 Om du läser vidare i andra ämnen där vi behandlar samma fråga så ser du att jag lärt mig mer efter att jag skrev det inlägget.
Phlox Postad 12 November, 2001 Rapport Postad 12 November, 2001 Det var inte menat som ett angrepp om du tog det så. Om du tog det så så ber jag om ursäkt. Jag ville bara att fakta skulle stämma.
Wrogie Postad 14 November, 2001 Rapport Postad 14 November, 2001 Min lillasyster har sett filem "Små soldater" Jag har ochså "råkat" se den. Robert Picardo (doktorn i Voy) spelar (de säger inte namnet) "en-mjukvare-testare-på-leksaker". Han är med ca 40 sekunder under den tiden hinner han nysa (prosit) rätt rejält. Proton
Quiet Postad 15 November, 2001 Rapport Postad 15 November, 2001 Svar på en fråga ställd för typ jättelänge sedan: (sidan ett i detta ämne) Nu ska vi se: Voyager hamnade i Deltakvadranten 2371, och Generations utspelar sig samma år! p.s. Har ni inte kollat in Doc. i First Contact, så gör det nu! d.s.
mumle Postad 20 November, 2001 Rapport Postad 20 November, 2001 I filmen som visades på 5:an igår kväll hade lille Wil Weaton (Wesley Crusher) huvudrollen. Filmen gjordes precis innan dom började spela in TNG. Jag såg den inte själv, men om nån annan gjorde det; va den bra?
Quiet Postad 20 November, 2001 Rapport Postad 20 November, 2001 Den gick på Ztv, inte Femman. Annars brukar den gå på Femman, för den har tv-vistats många, många gånger innan. Och ja, den är bra. riktigt bra. På väg mot måste se-klassen. Wil är inte alls pjålig. Egentligen förstår jag inte hur han har blivit så impopulär inom ST. Antagligen för att Picard inte gillde barn.
Janson Postad 20 November, 2001 Rapport Postad 20 November, 2001 Jag har sett filmen två-tre gånger. "Stand by me" heter den. Den är ju en klassiker, har du inte sett den?
mumle Postad 21 November, 2001 Rapport Postad 21 November, 2001 Nepp, tror inte jag har sett den, iaf inte som jag kommer ihåg ???
Pjotr'k Postad 29 November, 2001 Författare Rapport Postad 29 November, 2001 Fick detta på TSS-listan och vidarebefordrar: Missa inte kvällens avsnitt av 3:e klotet från solen, TV4 23:30 Kvällens avsnitt: The Big Giant Head Returns (Big Giant Head = William Shatner) TV4 / Officiell episodsida
Phlox Postad 29 November, 2001 Rapport Postad 29 November, 2001 Bra att han ska vara med igen, han var ju jättekul förra gången han var med.
Phlox Postad 29 November, 2001 Rapport Postad 29 November, 2001 South Park har ofta med nåt Star Trek relaterat, bland annat ett mirroruniverse avsnitt där onda Kyle och Stan har skägg som mirror Spock i avsnittet Mirror, mirror. Jag har hört att South Park ska börja igen på tv4 nån gång nästa år. Futurama har haft några stycken också, Simpsons också för den delen.
ulric Postad 23 December, 2001 Rapport Postad 23 December, 2001 Scott Bakula (kapten Archer i Enterprise) var med i serien Netforce som just avslutades på TV4. Med i Netforce var även Brian Dennehy vars dotter Elizabeth spelade besserwissern Shelby i "Best of both worlds" (TNG)
nx01 Postad 24 December, 2001 Rapport Postad 24 December, 2001 serien Netforce Där skurken för övrigt påminner grymt mycket om Bill Gates
Rickard Postad 12 Januari, 2002 Rapport Postad 12 Januari, 2002 Livechat på Startrek.com med Kate Mulgrew (Janeway) Torsdag 6:00 p.m. ET
Mikael Postad 12 Januari, 2002 Rapport Postad 12 Januari, 2002 Tom Clansy ville nog att skurken i Netforce skulle va lik honom, Netforce är förövrigt en film också. Samma som serien fsat kortare precis som de gjort med Vendetta och senaste Hamilton filmen + många många mer filmer
Lis@ Postad 13 Januari, 2002 Rapport Postad 13 Januari, 2002 Livechat på Startrek.com med Kate Mulgrew (Janeway) Torsdag 6:00 p.m. ET Vad kul! Men blir inte det rätt sent på kvällen? (har ännu inte lyckats lära mig att omvandla amerikansk tid till svensk...)
Rekommenderade inlägg