Warbird 0 Report post Posted July 27, 2002 Har väldigt svårt att välja. I slustriden (heh, lustigt uttryckt) så står det mellan Khan, Chang och Borgdrottningen för min del. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Suskiv 0 Report post Posted July 27, 2002 Jag tycker faktiskt Khan är en riktigt bra skurk. Även om de andra också är bra. Hade inte Borgena blivit mesiga i Voyager hade nog ändå Borgdrottningen fått rösten. Nu blev det dock Khan Quote Share this post Link to post Share on other sites
nx01 0 Report post Posted July 27, 2002 Dukat. Han skulle kunna alliera sig med vem som helst bara för att j*vlas(förlåt) med Sisko and Crew. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crayle 0 Report post Posted July 27, 2002 Vem är Chang? Meanaste skurken är ju Gul Dukat, eller Founders Leader, dom slår ju ihjäl miljontals med folk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nx01 0 Report post Posted July 27, 2002 Vem är Chang? Meanaste skurken är ju Gul Dukat, eller Founders Leader, dom slår ju ihjäl miljontals med folk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mikael 0 Report post Posted July 27, 2002 Jag tycker Dukat är riktigt häftig och Founders ledaren är nog inte så "elak", håller med Gul Tahel att Borgerna blev väldigt mesiga i Voyager med sina mini-kuber. Hade de varit som i First Contact så hade de varit mycket häftigare. Nåväl, jag röstade på de två Klingon tjejerna som ville bryta med Federationen och joina Romolurna. Angående det så skulle det nog inte lyckas så bra, för klingorna tycker väll att Romolurna är värre än pesten? Hur stavas Romulurna? jag misslyckas det hela tiden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ella 0 Report post Posted July 27, 2002 Tja, det var ju inte så svårt. Borgdrottningen är iskall och häftig, och tycker att det hon gör är rätt. Så perfekt. Så bäst. Så ond. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mister Borg 0 Report post Posted July 27, 2002 Tja, det var ju inte så svårt. Borgdrottningen är iskall och häftig, och tycker att det hon gör är rätt. Så perfekt. Så bäst. Så ond. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sweetycow 0 Report post Posted July 27, 2002 Gul Dukat är helt klart grymmast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Warbird 0 Report post Posted July 28, 2002 Jag har inte röstat än, men det står klart mellan Khan och Chang. Det stavas Romulan. Ja Lursa och B´Tor var ena riktiga luringar som villa joina romulanerna... Det skulle inga andra klingoner gilla... "Varanda romulan skulle skjutas som hundar!" har det varit en klingon som lär ha sagt (eller kommer att säga, vet inte riktigt.) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crayle 0 Report post Posted July 28, 2002 ja usch romulaner ska man se upp för dom e lömmmsssska Quote Share this post Link to post Share on other sites
Warbird 0 Report post Posted July 28, 2002 Ja, precis... *Ser sig själv i en spegel* HJÄLP! EN FUL ROMULAN ÄR I BYGGNADEN!!!! *Kommer sen på att det var en spegelbild och tystnar... :P* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crayle 0 Report post Posted July 29, 2002 Undrar vilken elaking som har högst body count? Jag skulle nog gissa på Borg Queen men det verkar ju komma lite nya sånna då och då... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stoffe 0 Report post Posted July 29, 2002 Jag tycker Q är rätt ond, men det är jag kanske ensam om.... Han skiljer sig från dom andra.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nx01 0 Report post Posted July 29, 2002 Jag tycker Q är rätt ond, men det är jag kanske ensam om.... Han skiljer sig från dom andra.... Q är ju inte ond...Han var väl tänkt som det i början av TNG, men numera tycker jag inte man kan betrakta han som det. Han hjälpte ju Picard att rädda Galaxen. Helt enkelt en hyvens kille Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crayle 0 Report post Posted July 30, 2002 Q är en busunge, en liten spjuver helt enkelt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Suskiv 0 Report post Posted August 1, 2002 Jag tycker Q är rätt ond, men det är jag kanske ensam om.... Han skiljer sig från dom andra.... Jag vet inet om jag skulle kalla honom ond. Ser honom mest som ett bortskämt barn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stoffe 0 Report post Posted August 1, 2002 Okey, jag ger mig lite på Q, han är väll mer som ett bortskämt barn då, så som "Gul Tahel" beskrev honom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alex_V 0 Report post Posted August 1, 2002 Khan är såklart den elakaste skurken. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vulcan_Tuvok 0 Report post Posted August 3, 2002 Det är helt klart Borgdrottningen som är elakast. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Warbird 0 Report post Posted August 9, 2002 Khan och Chang borde slå sig ihop. Dom skulle helt klart bli dom värsta skurkarna i hela star trek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bromma_Herman 0 Report post Posted August 13, 2002 Hmmmm....Man kanske kan ta sig en titt på Khan ikväll på kanal 5, det e Star Trek Khans Vrede den tiden. Men Khan är väl en Klingon om jag inte tror fel. Klingon och Federationen var ju inte allierade då.... www.tv.nu Klicka här för att kolla dagens TV Quote Share this post Link to post Share on other sites
sweetycow 0 Report post Posted August 13, 2002 Men Khan är väl en Klingon om jag inte tror fel. Klingon och Federationen var ju inte allierade då.... Khan är inte en klingon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Morn 0 Report post Posted August 13, 2002 Kang är klingon Chang är klingon men kahn är människa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emher 0 Report post Posted September 10, 2002 Jag säger som Kirk: "KHAAAAN!!!!" Quote Share this post Link to post Share on other sites