T'Pol Posted November 5, 2004 Report Posted November 5, 2004 min helg ser dyster ut.. vet inte alls va ja ska göra.. e inne i en period då allt känns för *******. ursäkta språket. vet inte ens varför det känns så.. eller, jo... en sak kanske påverkar.. Quote
holodoc Posted November 6, 2004 Report Posted November 6, 2004 Ikväll blev det ett avsnitt TOS, därefter spelade jag klart Silent Hill 3 på PS2. Avslutade TV-tittandet med extramaterialet (disc 2) till "Den gode, den onde, den fule"... Quote
Shinzon Posted November 6, 2004 Report Posted November 6, 2004 Min fritid som jag inte har så mycket av ser ut så här, kommer hem från jobb, slösurfar på internet. Quote
Pjotr'k Posted November 6, 2004 Report Posted November 6, 2004 I helgen tänker jag på alla de som gått före till livet efter detta och jag tände också ett ljus i minneslunden och tänkte särskilt på de jag kände och de närmast anhöriga. RIP Quote
Dahlberg Posted November 7, 2004 Report Posted November 7, 2004 I helgen tänker jag på alla de som gått före till livet efter detta och jag tände också ett ljus i minneslunden och tänkte särskilt på de jag kände och de närmast anhöriga. RIP <{POST_SNAPBACK}> Helt rätt... Tyvärr så har det idag (lördag) varit ettt Jubielumsfirande (dåligt planerat) så jag kommer att tänka på mina vänner som gått bort nästa vecka... Spciellet dom som gått bort detta år... Quote
EoNeel Posted November 8, 2004 Report Posted November 8, 2004 Hm, den har helgen kan bli riktigt skön eller helt enkelt en katastrof. Jag skall åka till Hotell Tylösand med mina arbetskamrater. Vi skall bada och gå på olika behandlingar...och sen fram åt kvällen blir det väl disco. Quote
T'Pol Posted November 10, 2004 Report Posted November 10, 2004 denna helgen fyller pappa år. å ja ska laga maten.. kan inte fatta att de låter mig göra det efter som ja e så kass på det.. hoppas inte nån dör i matförgiftning bara.. :sjuk: men det e på söndag.. på fredag ska nog ja å min polare jossan sno hennes bros lägenhet käka massa mat å bli feta.. eller gå ja ut å röjer me tjejerna.:pirat: å på lördag hoppas ja på att få se min lilla älskling.. som snart fyller år.. den 23 nov.. hjälp! va ska man köpa t en som inte gillar ST? :o å han säger bara att han inte vill ha nått.. men nått måste han ju få.. han fyller ju 18... nån som kan hjälpa mig å komma me lite förslag? snälla.. börja få panik.. e så dålig på att komma på sånt.. Quote
EoNeel Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Näst nästa helg åker jag och mitt jobb till Salzburg ( av alla ställen) för att äta julbord och åka skidor. Vi skall bara vara borta i två dygn så man kommer väl vara helt slut när man kommer hem. Jag skall ha en hel dag på stan i alla fall, kanske hittar man något Star Trek relaterat. Quote
captain archer Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 (edited) jag ska spendera min fritid med startrek filmer och popcorn Edited December 4, 2004 by captain archer Quote
Tom_Hell Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Fritid? vad är det för nåt? Helg? En veckodag när affärerna antingen är stängda eller stänger tidigt. Jag tycker helgen borde utökas med minst ett par dagar. Jag har ett jobb som kommer att kräva att jag jobbar helg fram till nyår (skriver på en teaterpjäs), dessutom knäcker jag extra med spelrecensioner (som om man orkar spela på vardagskvällar...), och så ska man hinna att spendera tid med flickvännen. Därtill måste man hinna sova för att orka med allt detta utan att vara alltför grinig. Och så alla småsaker som ska göras där emellan, städning, handlande, Star Trek, skrivande... Hur hinner ni med allt? Är ni lyckligt arbetslösa eller har ni fantastiska arbeten där man kan flexa? Jag blir inte klok på det här... Quote
holodoc Posted December 2, 2004 Report Posted December 2, 2004 Hur hinner ni med allt? Är ni lyckligt arbetslösa eller har ni fantastiska arbeten där man kan flexa? Jag blir inte klok på det här... Jag flexar...har så kallad årsarbetstid...mycket praktiskt.. :P Har länge varit lyckligt arbetslös, men till slut klarade jag mig inte undan.... Gör inte så mycket, eftersom jag har flexibelt arbete, som dessutom mestadels är roligt.... Quote
Me Posted December 4, 2004 Report Posted December 4, 2004 Hur hinner ni med allt? Är ni lyckligt arbetslösa eller har ni fantastiska arbeten där man kan flexa? <{POST_SNAPBACK}> definiera "lyckligt arbetslös" :P helgen blir som alla andra: redigera hemsida, se på star trek/TV, chatta.. ev försöka börja julstäda sitt rum Quote
OnO Posted December 4, 2004 Report Posted December 4, 2004 Idag, lördag så ska jag träffa mina "gamla" kamrater från moped och körkortsåldern. Vi brukar träffas någon gång per år och hitta på något. Bowling blev det sist. Idag blir det nog en stilla sittning bara, med ett visst inmundigande av syntehol och grillbitar. Kan inte fatta att det är över 20 år sedan alla vi umgicks. När man träffas så känns det som om det var igår... Quote
T'Pol Posted December 4, 2004 Report Posted December 4, 2004 ja ska jobba denna helgen. precis som ja ska göra alla andra helger denna månaden. de bara kör me oss timvikarier. å ja kan inte säga nej... men ja vill tacka Anisa som tog min kl 7-16 tur idag å gav mig sig 16-21. mycke bättre. hatar att stiga upp tidigt. Quote
holodoc Posted December 4, 2004 Report Posted December 4, 2004 Har tittat på "Frankensteins Brud" nu....en inte alltför modern film från 1935... Härliga gamla skräckisar, de där 30-talarna.... Sedan blir det nog fotboll igen...och kanske någon 50-tals-kalkon-SF... Quote
Lieutenet Lind Posted December 19, 2004 Report Posted December 19, 2004 Vad ska alla göra nu under julen? En sak tror jag nog alla ska göra och det är fira jul. Men annars då? själv ska jag nog sätta mig framför tv:en och glo igenom alla DS9 säsonger, eller åtminstone börja. Har ju bara sett runt 4 avsnitt av DS9 så har ju mycket att se framemot. Tråkigt nog är det inte dvd boxarna men fortfarande dvd skivor Quote
Talar Posted December 20, 2004 Report Posted December 20, 2004 Äntligen jullov Har suttit och programmerat java så gott som dygnet runt senaste veckan för att bli klar med en kursuppgift. Kanske är dags att börja med julklappshandlandet snart. Har inte riktigt hunnit med såna småsaker än. Quote
EoNeel Posted December 21, 2004 Report Posted December 21, 2004 Jobbar till torsdag, sen bär det av till sthlm för att fira Jul med släkten. Jag har inte köpt några julklappar än, men har väl tänkt att göra det idag. Jag gillar Julen men har väldigt svårt för julhysterin. Överfulla affärer...suck. Jag har mig själv att skylla, hade jag varit ute i god tid... Quote
T'Pol Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 ja jobbar i jul å nyår. så man få se till att gamlingarna får en så bra jul som möjligt. va lite extra snäll å trevlig. å så ska ja äta chocklad, för vi ha fått en massa chocklad askar av våra vådtagare. fast de ryker snabbt som bara den när alla ska slåss om dom.. om man ha tur få man 3 bitar. Quote
EoNeel Posted January 14, 2005 Report Posted January 14, 2005 Imorgon skall det åkas till Ullared och handlas för många kronor. Vi är flera som skall åka så vi kommer väl vara där hela dagen...suck. Quote
OnO Posted January 14, 2005 Report Posted January 14, 2005 Imorgon skall det åkas till Ullared och handlas för många kronor. Vi är flera som skall åka så vi kommer väl vara där hela dagen...suck. <{POST_SNAPBACK}> Bevare mig väl. Jag har också varit på vippen att behöva följa med till detta ohyggliga, men jag har alltid lyckats slingra mig ur. Så än finns ju hoppet f??r dig med. Men om du inte lyckas så ska du veta att jag tänker på dig... :P Jag har föresten hört att de har en nyöppnad star trek hörna på Ullared..... ..... jag bara skojade... ;) Quote
Talar Posted January 14, 2005 Report Posted January 14, 2005 Undrar hur många som hann läsa till sista raden innan dom kastade sig ut genom dörren för att åka till Ullared. Du kanske precis har lyckats skapa det första stora IRL-mötet för forummedlemmar Quote
Peter Posted January 14, 2005 Report Posted January 14, 2005 Låt oss säga min helg är långtråkig och händelselös. Vad skulle man inte göra för att få lite krydda på tillvaron... Quote
Freelancer Posted January 14, 2005 Report Posted January 14, 2005 Imorgon skall det åkas till Ullared och handlas för många kronor. Vi är flera som skall åka så vi kommer väl vara där hela dagen...suck. <{POST_SNAPBACK}> Bevare mig väl. Jag har också varit på vippen att behöva följa med till detta ohyggliga, men jag har alltid lyckats slingra mig ur. Så än finns ju hoppet för dig med. Men om du inte lyckas så ska du veta att jag tänker på dig... :P Jag har föresten hört att de har en nyöppnad star trek hörna på Ullared..... ..... jag bara skojade... ;) <{POST_SNAPBACK}> Jag hörde bara "star trek hörna". Hej då! Quote
MrsRiker Posted January 15, 2005 Report Posted January 15, 2005 Jag har föresten hört att de har en nyöppnad star trek hörna på Ullared..... ..... jag bara skojade... ;) <{POST_SNAPBACK}> Där alla boxar kostar 200 kronor styck. Köp tre betala för två *suckar drömmande* Quote
Recommended Posts