MrsRiker Postad 5 Oktober, 2005 Rapport Postad 5 Oktober, 2005 brass (trumpeter och tromboner) <{POST_SNAPBACK}> CSI (Brass ->Jim Brass )
EoNeel Postad 5 Oktober, 2005 Rapport Postad 5 Oktober, 2005 spock <{POST_SNAPBACK}> ÖGONBRYN :vulcan:
Supreme Commander JAF Postad 5 Oktober, 2005 Rapport Postad 5 Oktober, 2005 kes- ung (9 år) <{POST_SNAPBACK}> Kes var väl inte 9? Snarare tror jag att deras ras inte blev mer än sex år. J. (parantes)
Supreme Commander JAF Postad 5 Oktober, 2005 Rapport Postad 5 Oktober, 2005 kes- ung (9 år) <{POST_SNAPBACK}> UNG = WES J.
Bromma_Herman Postad 6 Oktober, 2005 Rapport Postad 6 Oktober, 2005 Resenären <{POST_SNAPBACK}> EMH i avsnittet "Message in a bottle"
EoNeel Postad 6 Oktober, 2005 Rapport Postad 6 Oktober, 2005 Resenären <{POST_SNAPBACK}> EMH i avsnittet "Message in a bottle" <{POST_SNAPBACK}> THE POLICE (bandet alltså)
Kai Dukat Postad 6 Oktober, 2005 Rapport Postad 6 Oktober, 2005 Oj det självklara ordet blir då pretantiös
Centerwall Postad 6 Oktober, 2005 Rapport Postad 6 Oktober, 2005 Då kommer jag att tänka på Fawlty Towers (pga en vits som Sybil skrattar åt).
B'Elanna Postad 6 Oktober, 2005 Rapport Postad 6 Oktober, 2005 Då tänker jag på Tourquay i södra England eftersom serien spelades in där.
OnO Postad 6 Oktober, 2005 Rapport Postad 6 Oktober, 2005 Då tänker jag på Tourquay i södra England eftersom serien spelades in där. <{POST_SNAPBACK}> Hmm, Tourquay, hmm jag tänker då inte på mycket när jag läser det... Så jag kör på södra england istället STYLE (Dover - Calais ni vet, melodifestivalen)
orville Postad 7 Oktober, 2005 Rapport Postad 7 Oktober, 2005 Hår, som i frisyr (inte skäg även om det skulle kunna vart det med tanke på hur många gånger jag assicierat till skägg här, nej, nu ska jag sluta tjata. Du kan väl skriva något)
EoNeel Postad 7 Oktober, 2005 Rapport Postad 7 Oktober, 2005 Hår, som i frisyr (inte skäg även om det skulle kunna vart det med tanke på hur många gånger jag assicierat till skägg här, nej, nu ska jag sluta tjata. Du kan väl skriva något) <{POST_SNAPBACK}> Hår = får mig att tänka på JOBBIGT! ( jag har lite svårt för hår, jag hatar hår i ansiktet och på andra ställen, huvudet är ok, men övrigt...UUUUUh :o )
B'Elanna Postad 7 Oktober, 2005 Rapport Postad 7 Oktober, 2005 Jobbigt får mig att tänka på flytt eftersom jag precis har flyttat till Ängelholm. Det är mycket med att packa upp just nu.
Trolsk Postad 7 Oktober, 2005 Rapport Postad 7 Oktober, 2005 Flytt --> Flyttfåglar Men att packa upp och göra i ordning ett nytt hem är ganska roligt också :P
EoNeel Postad 7 Oktober, 2005 Rapport Postad 7 Oktober, 2005 Flytt --> Flyttfåglar Men att packa upp och göra i ordning ett nytt hem är ganska roligt också :P <{POST_SNAPBACK}> VARMA LÄNDER! B)
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu