Durator Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Trätoffler då tänker jag på LANDET. För jag har ett par träskor där. Citera
EoNeel Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Insekter---> STARSHIP TROOPERS!!!!!! Citera
orville Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Starship troopers Knäpp reklam alltså reklam Citera
MrsRiker Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Reklam gör mig oerhört irriterad, så då tänker jag på IRRITATION Citera
MrsRiker Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Åh nej, han är ju jättesöt Så SÖT är det jag tänker på då.... Citera
Pjotr'k Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Aj, där tänkte jag på GODIS igen... ;) Citera
crazy_voyager Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Då tänker jag på en kontrabaslärare vi hade som alltid gick i träskor/tofflor. Citera
B'Elanna Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Då tänker jag på en kontrabaslärare vi hade som alltid gick i träskor/tofflor. <{POST_SNAPBACK}> Kontrabas då tänker jag på musik för det är ett musikinstrument. Jag måste dock erkänna att jag inte riktigt vet hur en kontrabas ser ut. Du kanske kan förklara! :rodna: Citera
OnO Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Musik = GLÄDJE (En kontrabas ser ut som en jättfiol. Den kalls ju också basfiol och kan både knäppas och stråkas) Citera
orville Postad 8 September, 2005 Rapport Postad 8 September, 2005 Skratt (väldigt rolig lek det här) Citera
Kai Dukat Postad 9 September, 2005 Rapport Postad 9 September, 2005 Men oj vad tråkig du är Orville Arbetsläger på Dukat??? Dukat står ju för passion, humor, ledarskap och värme. Typiskt att du ska ha gått på den Bajoranska nidkampanjen ÅÅÅ du veka människa våga stå upp på egnaben och se saningen ;) ;) ;) Men okej då Arbetsläger ->grått Citera
B'Elanna Postad 9 September, 2005 Rapport Postad 9 September, 2005 Vin då tänker jag på SÅNG för jag får alltid lust att sjunga när jag druckit vin. :P Citera
Pjotr'k Postad 9 September, 2005 Rapport Postad 9 September, 2005 Sång - då tänker jag på GUD, för jag gillar att sjunga till Hans ära. Citera
Kai Dukat Postad 9 September, 2005 Rapport Postad 9 September, 2005 Kai Winns desperata sökande efter Gudar och svar ledde bara till... Ensamhet Citera
OnO Postad 9 September, 2005 Rapport Postad 9 September, 2005 Ensamhet, hmm. Jag kommer att tänka på individer som Odo, Worf, Spock och DATA. Citera
B'Elanna Postad 9 September, 2005 Rapport Postad 9 September, 2005 Ensamhet... Vilken dyster association. Nåväl sjuälv tänker jag på HAVET för det är härligt att jogga ensam längst med stranden och bara titta ut över havet och drömma sig bort. Oj Ono. Du hann före mig :rodna: Du postade ditt svar när jag skrev mitt. Nåväl det gör inget. Data mycket roligare att associera till. För då tänker jag på HUMOR särkilt när han knuffade Beverly i vattnet i Generations. :lol: :lol: Detta är enligt min mening en av de roligaste scenerna i Star Trek. Värme och humor när Star Trek är som bäst. Det är så kul när hon blir så sur också gillar jag när Geordi försöker förklara för data. :lol: :lol: Citera
MrsRiker Postad 9 September, 2005 Rapport Postad 9 September, 2005 Humor -> då tänker jag på Silly Walks, alltså JOHN CLEESE och hans långa ben Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.