Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
det är synd att det var säsongens sista avsnitt igår.. :angry:

oj var de sista avsnittet för säsongen....nu har jag nog missat nått...trodde då att de var nå avsnitt kvar.... ???

• Svar 246
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
det är synd att det var säsongens sista avsnitt igår.. :angry:

argh...visste inte det. Varför kan inte TV4 köra hela säsonger istället för att dela dom på hälften. Viva la SVT

Postad
jag tror det var det sista iaf..  tyckte att dom sa det innan det började.. :angry:

jo...det är tydligen inget nästa vecka iaf...gillar inte tv4.

Postad

Det sista avsnittet slutade ju dock i en "avslutningsanda". Med det menar jag att varje säsongsavslutning brukar sluta i stor ovisshet. Detta avsnitt måste kvalificera sig för att kallas "ovisshetsslut", så man nu inte vet när fienden skall slå till. Första gången som man ser Max rädd, allvarligt rädd.

Postad
Det sista avsnittet slutade ju dock i en "avslutningsanda". Med det menar jag att varje säsongsavslutning brukar sluta i stor ovisshet. Detta avsnitt måste kvalificera sig för att kallas "ovisshetsslut", så man nu inte vet när fienden skall slå till. Första gången som man ser Max rädd, allvarligt rädd.

Avslutningsanda och avslutningsanda. Jag fattade inte att det var uppehåll förräns nån sa det här.

Postad
Sen är ju han som spelar Logan den absolut snyggaste som går att se på tv *dreglar mycket* Bara det är en anledning att inte gå och lägga sig tidigt på måndagar :)

:P Ja du Ella, nu har vi samma smak igen. Logan är väldigt snygg. Hoppas de får ihop det, han och Max. Men det är väl som i alla andra serier det blir väl inte som jag vill.

Kram

Postad
Jag undrar om jag nån gång har fått som jag velat när det gäller tvkaraktärer som får varandra... Tror inte det...

Nej inte är det ofta. Men en gång har jag fått som jag velat. I Sunset Beach. Meg och Ben. Men det hör ju inte hemma här!

Postad
Jag undrar om jag nån gång har fått som jag velat när det gäller tvkaraktärer som får varandra... Tror inte det...

Nej inte är det ofta. Men en gång har jag fått som jag velat. I Sunset Beach. Meg och Ben. Men det hör ju inte hemma här!

Jag är ett stortfan till Sunset Beach har sett från början till slutet synd att det var sista avsnittet av båda serierna den här veckan..

Det var ju egentligen sista avsnittet av halva säsongen av Dark Angel...

Jag tycker att Zack var snygg... undra vad som hände med honom..

Postad
vem var zack nu igen?? ???  jag kommer inte ihåg..

Det var ju en kille som var som Max en person gjort på DNA väg... eller??? Han var som Max men jag är osäker om det andra..

Zack var väl han som var 'ledaren' för hela den grupp som rymde...

Postad

Japp, det stämmer, han var deras inofiiciella ledare, det var han som kom på idéen om att ryma därifrån och han tog på dig ansavret för rymlingars säkerhet också.

Postad

Jag är ett stortfan till Sunset Beach har sett från början till slutet synd att det var sista avsnittet av båda serierna den här veckan..

Det var ju egentligen sista avsnittet av halva säsongen av Dark Angel...

Jag tycker att Zack var snygg... undra vad som hände med honom..

Jag gillar också SB men har inte sett hela serien. Men nu får jag ju chansen när det börjar om från allra första avsnittet. Jag har inte sett dom. Inte i mitten heller. Kram   :)

Postad
Vad handlar Dark angel om??

Dark Angel handlar om en tjej som rymt från ett träningsläger kan man väl kallade..Hon å 11 till rymde, dom är skapade med genteknik så dom har fått olika djurs betende,typ kattens vig å snabbhet tex.

Så de var juh lite iaf ;)

• 2 veckor senare...
Postad
Vad handlar Dark angel om??

Dark Angel handlar om en tjej som rymt från ett träningsläger kan man väl kallade..Hon å 11 till rymde, dom är skapade med genteknik så dom har fått olika djurs betende,typ kattens vig å snabbhet tex.

Så de var juh lite iaf ;)

Tänk att ha en kattsvighet man skulle slipa att nån säger att man är ovig...

Vet nån när serien fortsätter????

Postad
jag undrar också när serien fortsätter.

Jag har ingen aning...men jag tror inte den kommer än för nu går juh Arkiv X på den sändnings tiden...kanske efter arkiv x slutat igen för säsongen så kommer dark angel tebax :cool:

Postad
jag undrar också när serien fortsätter.

Jag har ingen aning...men jag tror inte den kommer än för nu går juh Arkiv X på den sändnings tiden...kanske efter arkiv x slutat igen för säsongen så kommer dark angel tebax :cool:

Hur många avsnitt kommer dom att sända av Arkiv x då??

Postad
Hur många avsnitt kommer dom att sända av Arkiv x då??

Allt. De har köpt visningsrättigheter till allt. Men de sänder inte allt på en gång, antagligen blir det väl denna säsongen ut. Eller om de är elaka nog att bara sända fram till sommaren som de gjorde förra året. Isåfall får vi kanske se Dark Angel igen till sommaren.

Men det hör inte till diskussionen, så vi lämnar Filerna utanför detta.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...