Pjotr'k Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Jag har en fråga om SF-serien som går på TV4 på måndagskvällar - hur slutade gårdagens avsnitt? Är det någon som såg det, så svara - videon lade av precis när skurken gick upp i planet och sade att detta var sista sändningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Det slutade med att hon tjejen och killen i rullstol käkade pasta tricolore och sa "världen är sönder imorgon också". Men jag hade inte sett mer än just slutet, så jag fattade liksom inte så mycket. *haha* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phlox Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Max sprang ifatt planet och stoppade det i tid innan de lyfte. Hon kastade ut killen som hade hand om allt och befriade flickorna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 5, 2002 Author Report Share Posted March 5, 2002 Tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Är det bara jag eller är Dark Angel oväntat bra. Trodde serien skulle suga riktigt mycket och hade sett piloten innan...men de flesta avsnitt jag sett sen TV4 började sända har vart riktigt bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Dark Angel var oväntat bra, lite syns att det hela tiden brännern sina broar vad som hände Max när hon var yngre, jag menar, hon tog snabbt reda på vem det var som räddade henne, och varför, personen som forskade om hennes bakgrund dog, polisen som de muatade slutade osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Dark Angel är jättebra, än så länge iaf! Sen är ju han som spelar Logan den absolut snyggaste som går att se på tv *dreglar mycket* Bara det är en anledning att inte gå och lägga sig tidigt på måndagar Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Jag har inte sett så mycket av Dark Angel, men jag känner att jag måste citera en kompis som bor i min korridor. "Ahh, det är Dark Angel va? Nice-ass-tjejjen...". Som sagt, jag har inte sett så mycket, dock får man (eller jag iaf) vissa fördommar när en extremt snygg tjej spelar huvudrollen, allt börjar liksom kännas som BarbWire... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Jag missade det första , så det var int så lycket, men såg avsnitt nr 2 och 3 men glömde det sakta, sakta av...dels för att det går på måndagar (sent) och att programmera videon är inte min hobby...IAF efter att har sett avsnitt 2,3 så tycte jag det var en hyfsad serie..vad tycker ni? kan man bara hoppa in i seriern igen (man behöver väl inte ha sett allt?) Och en grej till....vad står [OT] (non Startrek subject?) Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 "Ahh, det är Dark Angel va? Nice-ass-tjejjen..."Håller med mumle, tjejen har ju bara ett ansiktsuttryck. Hon skulle blivit stuntman istället, eller nåt. Men hon är för snygg. Syyyyynd. ;) Och en grej till....vad står [OT] (non Startrek subject?) [OT] står för Off Topic. (~utanför ämnet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Hon skulle blivit stuntman istället, eller nåt. Men hon är för snygg. Syyyyynd. ;) lol Ligger ju nåt i det, nu skulle jag visserligen inte tro att hon gör stuntsen själv. Men nu när alla pratar så gott om det får jag väl börja titta igen. Såg faktiskt lite av förra avsnittet, sådär 20 första minuterna. Jag tyckte kvaliteten låg nånstans mellan Models Inc. och Walker Texas Ranger (dåligt) och First Wave (halvbra). Inte Roy Andersson direkt! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jello Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 I i princip alla serier (star trek t.ex.) är huvudrollsinnehavarna jättesnygga eller medelsnygga. I dark angel kommer man runt det på ett bra sätt när det gäller max, men Logan, original Cindy och alla andra är ju också skitsnygga. T.o.m. Normal som "ska" se ful ut i serien ser hyfsat bra ut egentligen. Skumt. Evolution? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Inte Roy Andersson direkt! ;) As if?! ;) Nä, men det är lite irriterande att alla är så jähkla snygga hela tiden, men faktum är att man kan gör underverk med lite färg. Så alla i Dark Angel är inte übersnygga, men make-up artisten är antagligen väldigt skicklig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Sen kanske det inte bara ha att göra med hennes utseende. Ett litet exempel är ju avsnittet där hon hade extremt hög sexdrift. Visserligen ett ganska kul avsnitt, men man får va en extremt duktig regisör för att kunna få en sån story att kännas lite seriös! (Fast det va nog inte meningen att vara speciellt seriöst...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Ett litet exempel är ju avsnittet där hon hade extremt hög sexdrift. Jo, jag tror att det var andra avsnittet. Det va ju så pinsamt att man fick sitta och hålla för ögonen. Och sedan den där patetiska killen hon hittade. Bara valet av honom var ju pinsamt. Om hon nu verkligen var i behov av någon, varför välja så? Det va ju bara för att pointera hur överlägsen hon var. Det är ju diskriminering! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie Posted March 7, 2002 Report Share Posted March 7, 2002 Jessica Alba (Max) är mycket riktigt GRYMT snygg, men måndagens avsnitt (4/3) fick hon en dum blondin nästan att verka smart, jag syftar på spagetti vattnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted March 7, 2002 Report Share Posted March 7, 2002 [OT] står för Off Topic. (~utanför ämnet) a, det visste jag inte. Tack för hjälpen Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEMiX Posted March 8, 2002 Report Share Posted March 8, 2002 jag gillar den serien faktiskt... det e en bra blandning av action, sci-fi, snygga människor och humor som man sällan hittar i så många andra serier... min personliga favorit i serien är Herbal... han e ju helskön... och det där när Max löpte var ju en bieffekt av katt-generna som hon fick för att hon skulle kunna hoppa högt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 9, 2002 Report Share Posted March 9, 2002 Ja, det är en rolig serie och den är också spännnade och inta alldeles för förutbetämsam (svårt ord). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callandor Posted March 9, 2002 Report Share Posted March 9, 2002 Jag tycker att de är en mycket spännande serie Gillar de´n heltskarpt....... De händer alltid nå roligt i nåt avsnitt, fast de ändå finns en arvalig ton i de hela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted March 11, 2002 Report Share Posted March 11, 2002 Jag tycker att serien är bra hoppas det blir nått mellan dom två??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callandor Posted March 11, 2002 Report Share Posted March 11, 2002 Någon som såg kvällens avsnit av Dark Angel?? Faktiskt ett av dom bättre avsnitten. Gillar skarpt att hon kör MC.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted March 12, 2002 Report Share Posted March 12, 2002 Jo. Det var riktigt bra. Synd bara att Bruno blev skjuten han hade vart en rolig "reaccuring character". Känner mig lite barnslig men jag blir alltid grymt imponerad av såna fighting scener som dom hade igår, det är sannerligen inget man ser på Star Trek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callandor Posted March 12, 2002 Report Share Posted March 12, 2002 Jo de var juh lite synd att han gick å blev skjuten...men jag tror att max hade fixa han annars... Hehehehe är nog lite barnslig jag oxå....gillar oxå slaggis senerna...dom har faktiskt lyckats me dom.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted March 12, 2002 Report Share Posted March 12, 2002 det är synd att det var säsongens sista avsnitt igår.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts