Jump to content
Sign in to follow this  
Mister Borg

Ny här på forumet

Recommended Posts

Tjena!

Jag skall försöka med en kort presentation av mig själv: 27-årig kille som bor i Örebro med min sambo och som verkligen älskar allt som har med Star Trek och hemmabio att göra.

:ferengi:

Tjena!

Jag skall försöka med en kort presentation av mig själv: 27-årig kille som bor i Örebro med min sambo och som verkligen älskar allt som har med Star Trek och hemmabio att göra.

:ferengi:

<{POST_SNAPBACK}>

Välkommen Quark!

Men glöm inte bort att jag håller ögonen på dig!

/ Odo ..... ehhh jag menar OnO ;)

Välkommen Quark!

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar!

Men glöm inte bort att jag håller ögonen på dig!

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har inte gjort något...ännu :rolleyes:

Edited by Quark

Då var det dags att presentera mig: 30-årig student (ursprungligen från Göteborg), för närvarande i Uppsala. Trekker och medlem i nuvarande Swedish Trekkers sen 1995 (har närvarat vid en hel del av Star Treff-ar, desvärre också missat en hel del pga studier).

Vad ska man säga mer, jo, hoppas man kommer att få hit (Norden) mer Star Trek skådespelare i framtiden.

mvh

Ville bara presentera mig här...allra första inlägget...

Har inte växt ifrån Star Trek, trots 37 år...älskar förresten nästan all SF och annat som är weird...inte minst Lexx och Farscape...

Däremot älskar jag inte Ferengis...   :ferengi:

<{POST_SNAPBACK}>

Jag är 42, och jag tycker bara att det blir värre med åren. Man kommer väl ha hela pensionärshemmet fullt av ST-filmer,prylar och böcker. :D

Edited by EoNeel

Det är alltid kul att folk kommer med den inställningen!!! Därför är du varmt välkommen! (Nja, du skulle ha varit välkommen i alla fall... :) )

Ville bara presentera mig här...allra första inlägget...

Har inte växt ifrån Star Trek, trots 37 år...älskar förresten nästan all SF och annat som är weird...inte minst Lexx och Farscape...

Däremot älskar jag inte Ferengis...  :ferengi:

<{POST_SNAPBACK}>

Jag är 42, och jag tycker bara att det blir värre med åren. Man kommer väl ha hela pensionärshemmet fullt av ST-filmer,prylar och böcker. :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har faktiskt funderat på hur tokigt det kommer att se ut med en rullatorn motivlackad med Enterprise!! :D

Hej!

Tänkte ta och pressentera mej. Jag är en kille på 15 år (jag var iallafall det när detta skrevs) som bor söder om Stockholm. Jag är på gränsen till sjukligt intresserad av Star trek. Det ända problemet är att jag inte känner någon som äns är en ppm-del så intresserad av Star Trek som jag är så jag har ingen att prata Star Trek med. Men nu när jag har hittat detta forum kan få utlopp för mina prat-behov.

Hej!

Jag heter Deanna. Ja, kanske inte riktigt, men här heter jag det i alla fall.:) Ni känner nog min syster Tonica som är medlem här. Hon och jag har knåpat ihop en fanfiction och fanart-sida som ni hittar i våra profiler. Hon är den som skrivit de flesta berättelserna och jag har gjort grafiken. Gå gärna in och titta och skriv i gästboken...

Jag är säker på att jag ska trivas här. Om jag skriver på fel ställe eller är osäker på några "oskrivna regler" i forumet så hoppas jag att ni hjälper mig tillrätta. Det ska bli kul att vara medlem här.

Deanna

Kul att även du kommer hit, Deanna. Vi har ytterligare minst en Deanna Troi här, vid namn "MrsRiker" - ni får väl slåss om Will Rikers gunst! :D

Kul att även du kommer hit, Deanna. Vi har ytterligare minst en Deanna Troi här, vid namn "MrsRiker" - ni får väl slåss om Will Rikers gunst! :D

<{POST_SNAPBACK}>

Tack:) Det är ingen fara. Låt MrsRiker behålla honom. De verkar ju redan gifta. LOL. Min Riker heter Tom.

Deanna

välkommen tjejen!

<{POST_SNAPBACK}>

Tack:) Kul att det finns några andra tjejer här också. Jag gillar T'Pol förresten. Hon är cool.

Deanna

Välkommen till gemenskapen  :borg1:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej! Jag gillar Worf också. Men vänta, det är ju därför jag är här. Jag gillar Star Trek.:)

Deanna

Du skall känna dig hjärtligt välkommen till gemenskap här på forumet. Här kan du verkligen få utlopp för dina star trek funderingar. Verkligen rätt forum för att "prata av sig"

Återigen, hjärtligt välkommen! :)