Quark Postad 7 Oktober, 2004 Rapport Postad 7 Oktober, 2004 Tjena! Jag skall försöka med en kort presentation av mig själv: 27-årig kille som bor i Örebro med min sambo och som verkligen älskar allt som har med Star Trek och hemmabio att göra. :ferengi: Citera
OnO Postad 7 Oktober, 2004 Rapport Postad 7 Oktober, 2004 Tjena! Jag skall försöka med en kort presentation av mig själv: 27-årig kille som bor i Örebro med min sambo och som verkligen älskar allt som har med Star Trek och hemmabio att göra. :ferengi: <{POST_SNAPBACK}> Välkommen Quark! Men glöm inte bort att jag håller ögonen på dig! / Odo ..... ehhh jag menar OnO ;) Citera
Quark Postad 7 Oktober, 2004 Rapport Postad 7 Oktober, 2004 (redigerade) Välkommen Quark! <{POST_SNAPBACK}> Tackar! Men glöm inte bort att jag håller ögonen på dig! <{POST_SNAPBACK}> Jag har inte gjort något...ännu Redigerad 7 Oktober, 2004 av Quark Citera
holodoc Postad 7 Oktober, 2004 Rapport Postad 7 Oktober, 2004 Plötsligt känns forumet väldigt osäkert.... :P Citera
Quark Postad 17 Oktober, 2004 Rapport Postad 17 Oktober, 2004 Plötsligt känns forumet väldigt osäkert.... :P <{POST_SNAPBACK}> Jag lovar att sköt mig... Citera
Quinn Postad 19 Oktober, 2004 Rapport Postad 19 Oktober, 2004 Då var det dags att presentera mig: 30-årig student (ursprungligen från Göteborg), för närvarande i Uppsala. Trekker och medlem i nuvarande Swedish Trekkers sen 1995 (har närvarat vid en hel del av Star Treff-ar, desvärre också missat en hel del pga studier). Vad ska man säga mer, jo, hoppas man kommer att få hit (Norden) mer Star Trek skådespelare i framtiden. mvh Citera
EoNeel Postad 19 Oktober, 2004 Rapport Postad 19 Oktober, 2004 (redigerade) Ville bara presentera mig här...allra första inlägget... Har inte växt ifrån Star Trek, trots 37 år...älskar förresten nästan all SF och annat som är weird...inte minst Lexx och Farscape... Däremot älskar jag inte Ferengis... :ferengi: <{POST_SNAPBACK}> Jag är 42, och jag tycker bara att det blir värre med åren. Man kommer väl ha hela pensionärshemmet fullt av ST-filmer,prylar och böcker. Redigerad 19 Oktober, 2004 av EoNeel Citera
holodoc Postad 19 Oktober, 2004 Rapport Postad 19 Oktober, 2004 Tur att det finns fler dårar än jag! Citera
holodoc Postad 19 Oktober, 2004 Rapport Postad 19 Oktober, 2004 (redigerade) En rutinerad nykomling...välkommen! Redigerad 19 Oktober, 2004 av holodoc Citera
björne Postad 20 Oktober, 2004 Rapport Postad 20 Oktober, 2004 jaaaa äntligen ett vettigt forum!!! hej på er alla!! Citera
Pjotr'k Postad 20 Oktober, 2004 Rapport Postad 20 Oktober, 2004 Det är alltid kul att folk kommer med den inställningen!!! Därför är du varmt välkommen! (Nja, du skulle ha varit välkommen i alla fall... ) Citera
björne Postad 20 Oktober, 2004 Rapport Postad 20 Oktober, 2004 jo man e ju fast i star trek träsket o man längtar som en galning varje gång ett avsnitt släpps borta i det stora filmlandet usa Citera
EoNeel Postad 21 Oktober, 2004 Rapport Postad 21 Oktober, 2004 Hallå och välkommen till STAR TREKdjungel! Citera
Durator Postad 21 Oktober, 2004 Rapport Postad 21 Oktober, 2004 Ville bara presentera mig här...allra första inlägget... Har inte växt ifrån Star Trek, trots 37 år...älskar förresten nästan all SF och annat som är weird...inte minst Lexx och Farscape... Däremot älskar jag inte Ferengis... :ferengi: <{POST_SNAPBACK}> Jag är 42, och jag tycker bara att det blir värre med åren. Man kommer väl ha hela pensionärshemmet fullt av ST-filmer,prylar och böcker. <{POST_SNAPBACK}> Jag har faktiskt funderat på hur tokigt det kommer att se ut med en rullatorn motivlackad med Enterprise!! Citera
Mr Vulcan Postad 22 Oktober, 2004 Rapport Postad 22 Oktober, 2004 Hej! Tänkte ta och pressentera mej. Jag är en kille på 15 år (jag var iallafall det när detta skrevs) som bor söder om Stockholm. Jag är på gränsen till sjukligt intresserad av Star trek. Det ända problemet är att jag inte känner någon som äns är en ppm-del så intresserad av Star Trek som jag är så jag har ingen att prata Star Trek med. Men nu när jag har hittat detta forum kan få utlopp för mina prat-behov. Citera
Deanna Postad 23 Oktober, 2004 Rapport Postad 23 Oktober, 2004 Hej! Jag heter Deanna. Ja, kanske inte riktigt, men här heter jag det i alla fall. Ni känner nog min syster Tonica som är medlem här. Hon och jag har knåpat ihop en fanfiction och fanart-sida som ni hittar i våra profiler. Hon är den som skrivit de flesta berättelserna och jag har gjort grafiken. Gå gärna in och titta och skriv i gästboken... Jag är säker på att jag ska trivas här. Om jag skriver på fel ställe eller är osäker på några "oskrivna regler" i forumet så hoppas jag att ni hjälper mig tillrätta. Det ska bli kul att vara medlem här. Deanna Citera
Pjotr'k Postad 24 Oktober, 2004 Rapport Postad 24 Oktober, 2004 Kul att även du kommer hit, Deanna. Vi har ytterligare minst en Deanna Troi här, vid namn "MrsRiker" - ni får väl slåss om Will Rikers gunst! Citera
Deanna Postad 24 Oktober, 2004 Rapport Postad 24 Oktober, 2004 Kul att även du kommer hit, Deanna. Vi har ytterligare minst en Deanna Troi här, vid namn "MrsRiker" - ni får väl slåss om Will Rikers gunst! <{POST_SNAPBACK}> Tack:) Det är ingen fara. Låt MrsRiker behålla honom. De verkar ju redan gifta. LOL. Min Riker heter Tom. Deanna välkommen tjejen! <{POST_SNAPBACK}> Tack:) Kul att det finns några andra tjejer här också. Jag gillar T'Pol förresten. Hon är cool. Deanna Välkommen till gemenskapen <{POST_SNAPBACK}> Hej! Jag gillar Worf också. Men vänta, det är ju därför jag är här. Jag gillar Star Trek. Deanna Citera
OnO Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 Du skall känna dig hjärtligt välkommen till gemenskap här på forumet. Här kan du verkligen få utlopp för dina star trek funderingar. Verkligen rätt forum för att "prata av sig" Återigen, hjärtligt välkommen! Citera
holodoc Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 This is the place for you, mate! Välkommen! Citera
holodoc Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 Välkommen... Hoppas hela släkten är lika intresserade av Star Trek! Då kan ni ju ha egna träffar, där ni klär ut er... Citera
EoNeel Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 Jag hälsar dig välkommen till "kliniken" för kroniskt Star Trek-sjuka! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.