OnO Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 Även jag. OnO, vill välkomna dig till gemenskap i Star Trek's namn. Välkommen Deanna! Hoppas att vi får ha många uppfriskande och roliga diskussioner! Citera
thestargaze Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 (redigerade) Välkommen till forumet! Snygg bild, var har du fått den ifrån? :ferengi: Redigerad 25 Oktober, 2004 av Kathryn Archer Citera
EoNeel Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 (redigerade) Välkommen! Är du själv som gjort din avatar, precis som Tonicas? De är väldigt snygga. Vad jag förstår så kommer ni båda från en riktigt sci-fi-familj, kul! Redigerad 25 Oktober, 2004 av EoNeel Citera
Deanna Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 Välkommen... Hoppas hela släkten är lika intresserade av Star Trek! Då kan ni ju ha egna träffar, där ni klär ut er... <{POST_SNAPBACK}> Hej! :blink: Vi är tyvärr inte så många att det skulle bli några kul tillställningar i så fall. Förresten misstänker jag att jag inte skulle trivas så bra i StarTrek-uniform. Möjligtvis någon av Deannas coola klänningar. Även jag. OnO, vill välkomna dig till gemenskap i Star Trek's namn. Välkommen Deanna! Hoppas att vi får ha många uppfriskande och roliga diskussioner! <{POST_SNAPBACK}> Tack:) Hoppas också på många kul diskussioner. Deanna Citera
MrsRiker Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 (redigerade) Kul att även du kommer hit, Deanna. Vi har ytterligare minst en Deanna Troi här, vid namn "MrsRiker" - ni får väl slåss om Will Rikers gunst! <{POST_SNAPBACK}> Tack:) Det är ingen fara. Låt MrsRiker behålla honom. De verkar ju redan gifta. LOL. Min Riker heter Tom. Deanna Tack så vänligt. Det skulle ju vara tråkigt om det utvecklades en catfight här om Will ;) Välkommen hit! Du kommer säkert att trivas - tihi, det blev mitt hundrade inlägg och jag har nu blivit befordrad - Redigerad 25 Oktober, 2004 av MrsRiker Citera
Deanna Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 Välkommen till forumet! Snygg bild, var har du fått den ifrån? :ferengi: <{POST_SNAPBACK}> Hej och tack:) Gjorde avataren själv. Jag gillar att fixa med grafik och bilder. Välkommen! Är du själv som gjort din avatar, precis som Tonicas? De är väldigt snygga. Vad jag förstår så kommer ni båda från en riktigt sci-fi-familj, kul! <{POST_SNAPBACK}> Jo, det är jag som gjort avataren. Den är gjord i ett program som heter Poser. Jag tror t o m att man kan ladda ner StarTrek-uniformer och klä sina figurer i. :lol: Har inte testat detta ännu. Deanna Citera
Deanna Postad 25 Oktober, 2004 Rapport Postad 25 Oktober, 2004 Tack så vänligt. Det skulle ju vara tråkigt om det utvecklades en catfight här om Will ;) Välkommen hit! Du kommer säkert att trivas - tihi, det blev mitt hundrade inlägg och jag har nu blivit befordrad - <{POST_SNAPBACK}> Tack så mycket:) :trollkarl: Grattis till befordran!!! Citera
OnO Postad 26 Oktober, 2004 Rapport Postad 26 Oktober, 2004 Upptäckte precis att jag varit oartig och inte hälsat välkommen. Så jag gör det nu, bättre sent än aldrig. Välkomen till Star Trek gemenskap Quinn Citera
OnO Postad 26 Oktober, 2004 Rapport Postad 26 Oktober, 2004 Jaha här är jag, 34 årig donna med stort Star Trek Intresse. Jag gillar alla serier utom Enterprise som jag har enormt svårt att komma in i (ni kanske kan hjälpa mig) Förutom Star Trek gnäller jag inte när jag får se på Lexx, farscape eller Babylon 5 heller. Jag hittade hit när jag sökte på Ds9 på Google jag var nyfiken på om bruden Jadzia kysste i ett avsnitt var samma dam som spelade borgdrottningen i Voyager. Nu kommer jag glatt att slänga mig in i alla era intressanta diskussioner, ha det gott så länge! <{POST_SNAPBACK}> Hej, och välkommen Hyndan. Angående din fråga (om det nu var en fråga, du kanske hittade svaret själv), så var det samma kvinna som Jadzia kysste i avsnittet "Rejoined" som spelade Borg Queen i Voyager. :borgdrottning: Skådespelaren som spelade borg queen i voyager och Dr. Lenara Kahn i DS9 heter Susanna Thompson och hade även ett par småroller i The Next Generation. ("Varel" i episoden: "The Next Phase" och "Inmate Jaya" i episoden: "Frame of Mind") Citera
Pjotr'k Postad 26 Oktober, 2004 Rapport Postad 26 Oktober, 2004 Jag slog nu samman alla tidigare presentationsämnen till ett och samma. Eftersom många av dem var gamla så kunde ju alternativet varit att rensat bort dessa, men jag tyckte det kunde vara kul att ha dem kvar ändå. Citera
Rymdmonstret Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 :P Här är jag! Jag heter Helene Öhman, är 24 år och bor i Luleå.(denna vackra norrländska frostbitna stad!). Jag jobbar på komvux som kurator, och på invandrarservice med flyktingmottagning och trivs mycket bra med mina båda halvtidsjobb. På fritiden är jag för närvarande mycket inne på startrek tittande, och håller på att ta mig igenom star trek ds9 avsnitt för avsnitt (förut hade man ju bara sett det blandat på tv).. förra året var det star trek tng som gällde för hela slanten. I övrigt tycker jag om att se film mycket på fritiden, och att läsa och surfa "nätet" ... Jag vill förövrigt tipsa om en sida jag hittade när jag tänkte beställa star trek prylar: http://www.startrekexp.com som hade mycket olika saker, även om det var delvis dyrt, under "Star Trek Store" ett tips för att hitta igen alla saker man letar efter är att börja och klicka på nått item som ligger på första sidan för försäljning då får man upp helt nya menyer till vänster som visar prylar under de olika serierna, inte bara basutbudet. I övrigt hade de en 5000$ Borg Queen i naturlig storlek... vem har råd med sånt? Helt galet! nån kanske borde lägga upp den här länken under "Länkar"? jag tycker den är mycket bra iaf. Fråga gärna på om ni vill veta nått om mig, jag vet aldrig vad jag ska skriva... Jag tyckte mycket om rollspel och sånt, men nu sedan jag flyttade till Luleå ett år sedan har det legat lågt på den fronten. Jag är en nörd! //Rymdmonstret ~ Signing OFF Citera
captain archer Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 välkommen hit till forumet Rymdmonstret Citera
Rymdmonstret Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 välkommen hit till forumet Rymdmonstret <{POST_SNAPBACK}> Tackar tackar! "I come in peace" Citera
captain archer Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 jag hoppas att du kommer att trivas här på forumet Citera
Rymdmonstret Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 jag hoppas att du kommer att trivas här på forumet <{POST_SNAPBACK}> Det tror jag nog, jag har surfat in här och bara läst inlägg några dagar innan jag registrerade mig.. man måste ju veta vad man ger sig in i.. och vad jag tycker så verkar stämningen här på forumet vara väldigt bra, jag har inte lagt märke till några "flamewars" eller dylikt bara för att någon skulle haft en avvikande åsikt. Citera
captain archer Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 när jag gick in på denna sida för första gången var jag väldigt nervös jag visste först inte vad jag gick in på men nu har jag lärt mej massvis om startrek på denna sida det finns många att vända sig till om man behöver hjälp jag kan lägga till dej i min kompis lista på min profil så kan vi lära känna varandra Citera
EoNeel Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 Hej och hjärtligt välkommen! Jag håller med om att detta är ett mycket bra forum. Jag tycker framförallt att forumledare gör ett syveränt jobb att hålla efter oss. Jag är själv en sci-fi-nörd och är helt skruvad på StarTrek och framför allt på DS9, som jag bara älskar. Det började en gång i tiden med TOS och sen TNG, men det var med DS9 som jag verkligen förstod att jag var en "trekkie". Hoppas du kommer att trivas. mvh EoNeel Citera
holodoc Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 Välkommen! Att det trots allt finns så många Star Trek tjejer!? Det trodde jag inte innan jag upptäckte detta forum... Citera
Pjotr'k Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 De flesta brukar tro att Star Trek bara skulle vara för killar, men när jag har gått på olika Star Trek-träffar så märker jag att det ofta är mer tjejer än killar, eller att det i varje fall är jämnbördigt. Varmt välkommen hit, Luleåtjej! Kurator, säger du? Själv är jag socionom på socialkontor. Citera
captain archer Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 när jag gick med i detta forum så fanns det nästan inga startrek tjejer men nu är det många av dem Citera
Rymdmonstret Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 när jag gick med i detta forum så fanns det nästan inga startrek tjejer men nu är det många av dem <{POST_SNAPBACK}> oj vad mycket svar jag får, och klockan är ju bara 16.06, vad gör ni människor har ni inga jobb ni? Pjotr´ kul att det fanns mer socionomer med tvivelaktiga intressen, jag började undra om alla som arbetar inom den yrkeskategorin var hopplöst allvarliga utan en känsla för drömmar/fantasier och att leva sig in i andra världar.. ;) Citera
Deanna Postad 28 Oktober, 2004 Rapport Postad 28 Oktober, 2004 :P Här är jag! //Rymdmonstret ~ Signing OFF <{POST_SNAPBACK}> Hej och välkommen hit. Jag är också ny här. Håller med om att det verkar vara ett kul forum med trevlig stämning och människor. Deanna Citera
Durator Postad 30 Oktober, 2004 Rapport Postad 30 Oktober, 2004 när jag gick med i detta forum så fanns det nästan inga startrek tjejer men nu är det många av dem <{POST_SNAPBACK}> oj vad mycket svar jag får, och klockan är ju bara 16.06, vad gör ni människor har ni inga jobb ni? <{POST_SNAPBACK}> Jobbet får alltid stå tillbaka för intressanta inlägg ;) Välkommen bland oss andra nördar B) Citera
T'Pol Postad 30 Oktober, 2004 Rapport Postad 30 Oktober, 2004 välkommen!! roligt me lite tjejer här me, man känner sig så ensam i det vanliga livet som tjej å trekkie... om det nu e va man e.. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.