OnO Postad 31 Oktober, 2004 Rapport Postad 31 Oktober, 2004 Hej Rymdmonstret Även jag vill hälsa dig välkommen till gemenskap här på forumet. Du skrev att du är en nörd. Vem är inte det, i mångas ögon. Det är inget krav, men det underlättar en hel del. Livet blir lite roligare då... ;) Välkommen! Citera
Rymdmonstret Postad 1 November, 2004 Rapport Postad 1 November, 2004 Hej Rymdmonstret Även jag vill hälsa dig välkommen till gemenskap här på forumet. Du skrev att du är en nörd. Vem är inte det, i mångas ögon. Det är inget krav, men det underlättar en hel del. Livet blir lite roligare då... ;) Välkommen! <{POST_SNAPBACK}> Jag tycker det är jättetrevligt hur många svar man får på sin presentation... och här trodde jag att man mer kunde smyga in obemärkt! Citera
Legendia Postad 1 November, 2004 Rapport Postad 1 November, 2004 Ääää..okej..presentera mej asså Heter ju Jessica igentligen..min bror (som e medlem här) lockade mej hit, han var den som typ drog in Star Trek i familjen å jag blev fast! Gillar nog nya Enterprise bäst..jaja..d var d.. Ha det gott! ~Time is the fire in which we burn* Citera
holodoc Postad 1 November, 2004 Rapport Postad 1 November, 2004 Welcome to Paradise, Legendia! Citera
Pjotr'k Postad 1 November, 2004 Rapport Postad 1 November, 2004 Välkommen hit! Vem är din bror... Citera
OnO Postad 1 November, 2004 Rapport Postad 1 November, 2004 Välkommen hit Legendia! Hoppas att du kommer att trivas här. Vilket jag tror att du kommer att göra. Själv så trivs jag som fisken i vattnet här bland alla goa trekkers. Och även jag undrar: Vem är din bror? Citera
EoNeel Postad 1 November, 2004 Rapport Postad 1 November, 2004 Hjärtligt välkommen till Forumet för oss som lever, andas, drömmer, känner, och vill uppleva mer av STAR TREK! Citera
ypolt Postad 7 December, 2004 Rapport Postad 7 December, 2004 Jag passar på att hälsa lite jag också då Jag är ett nyfrälst fan som heter Joel och kommer från Bollnäs. Jag fick nyligen för mig att ge Star Trek en chans efter att ha ratat det i flera år.. och nu är jag totalt fast och vill bara ha mer och mer Fördelen jag har framför många av er är dock att jag har _MÅNGA_ härliga timmar med Star Trek framför mig Citera
OnO Postad 7 December, 2004 Rapport Postad 7 December, 2004 Jag passar på att hälsa lite jag också då Jag är ett nyfrälst fan som heter Joel och kommer från Bollnäs. Jag fick nyligen för mig att ge Star Trek en chans efter att ha ratat det i flera år.. och nu är jag totalt fast och vill bara ha mer och mer Fördelen jag har framför många av er är dock att jag har _MÅNGA_ härliga timmar med Star Trek framför mig <{POST_SNAPBACK}> Trevligt att ha dig här Joel! Jo, du har många härliga timmar framför dig. Det är inte utan att jag avundas lite grand... ;) Citera
holodoc Postad 7 December, 2004 Rapport Postad 7 December, 2004 att jag har _MÅNGA_ härliga timmar med Star Trek framför mig Hrm...jo, tråkigare kan man ha.... Välkommen! Citera
EoNeel Postad 7 December, 2004 Rapport Postad 7 December, 2004 Jag passar på att hälsa lite jag också då Jag är ett nyfrälst fan som heter Joel och kommer från Bollnäs. Jag fick nyligen för mig att ge Star Trek en chans efter att ha ratat det i flera år.. och nu är jag totalt fast och vill bara ha mer och mer Fördelen jag har framför många av er är dock att jag har _MÅNGA_ härliga timmar med Star Trek framför mig <{POST_SNAPBACK}> JAG BLIR SÅ AVUNDSJUK!!! Tänk vad mycket härlig du har att läsa och se. Star Trek kosmos är på många sätt det mest spännande och framför allt det mest outömliga man kan hitta. Jag hälsar dig välkommen! EoNeel/ också en novis i ämnet Star Trek sen 70-talet. Citera
captain archer Postad 9 December, 2004 Rapport Postad 9 December, 2004 välkommen till forumet Joel Citera
Worf Postad 18 December, 2004 Rapport Postad 18 December, 2004 Hej jag är också ny här... bara så ni vet . Mitt namn är micke och är 18 år fårn STHLM...nått mer ni vill veta? Citera
crazy_voyager Postad 20 December, 2004 Rapport Postad 20 December, 2004 Inte nu, välkommen alla (jag har ju inte hunnit säga hej innan) Citera
EoNeel Postad 21 December, 2004 Rapport Postad 21 December, 2004 Hej jag är också ny här... bara så ni vet . Mitt namn är micke och är 18 år fårn STHLM...nått mer ni vill veta? <{POST_SNAPBACK}> Välkommen Worf! Jag är själv från sthlm, men bor numera i Gtb sen en hel del år tillbaka. Men det är alltid skönt med en klingonsk stockholmare på Forumet. ;) Citera
Shinzon Postad 21 December, 2004 Rapport Postad 21 December, 2004 Välkomen alla nya roliga folk. Citera
Tom_Hell Postad 22 December, 2004 Rapport Postad 22 December, 2004 Hmm, har varit runt här på forumet ett bra tag sedan jag snubblade över det i jakt på... ett forum. Har dock missat att presentera mig vilken kan vara på sin plats. Bättre sent än aldrig! Är 28år och bosatt i Örebro. Har gillat ST sedan 13-årsåldern då en kompis envisades med att pausa vårt spelande på hans Amiga för att se TOS när det gick på femman på kvällarna. Det var mycket irriterande i början men jag "tvingades" ju att se det då han absolut skulle titta. Idag är jag en långt större Star Trek-fan än vad han är, ironiskt nog. B) Jag tycker till skillnad från många andra att all ST är bra (bortsett från de sista säsongerna av VOY, vilket också verkar vara tvärtemot alla andra). Utanför Star Trek-intresset jobbar jag just nu med att skriva teater. Skriver även spelrecensioner för några tidningar och en webbplats (www.reclandet.nu). Jag är också stor Kiss-fan vilket gör att mitt samlande av ST-saker får konkurrens. Kan också passa på att skicka ut en trevare och se om de som bor i Örebro med omnejd är intresserade av att starta upp en liten ST-förening. Har försökt för några år sedan men fått för lite intresse. Citera
MrsRiker Postad 23 December, 2004 Rapport Postad 23 December, 2004 Kan också passa på att skicka ut en trevare och se om de som bor i Örebro med omnejd är intresserade av att starta upp en liten ST-förening. Har försökt för några år sedan men fått för lite intresse. <{POST_SNAPBACK}> Jag bor i Karlskoga och jag är intresserad Citera
Centerwall Postad 27 December, 2004 Rapport Postad 27 December, 2004 (redigerade) Bättre sent än aldrig kan man kanske säga... Några här på forumet känner mig nog redan, och några vet antagligen vem jag är genom WCT där jag är styrelseordförande (om än avgående sådan). Göteborgare, som dock inte hela tiden bott i Göteborg - intresset för Star Trek väcktes till exempel när jag bodde i Lund och medverkade i en uppsättning av "Hamlet - The restored klingon version" (om någon undrar så spelade jag Gertrud). Intresset för Science Fiction är dock gammalt och jag är även mycket intresserad av fantasy. Även film och litteratur som inte tillhör dessa genrer konsumeras mycket och ofta. Har varit aktiv i WCT sedan 1998 och är ordförande sedan tre år tillbaka. Det är kul att det finns så många möjligheter att träffa och diskutera med andra trekkers och det är verkligen på tiden att jag registerar mig här! Redigerad 27 December, 2004 av Centerwall Citera
Great Bird Postad 27 December, 2004 Rapport Postad 27 December, 2004 Välkommen Centerwall, jag känner dig inte sen tidigare så det ska bli ett nöje att stifta bekantskap Vänta bara till forumet är riktigt aktivt igen efter lovet. Citera
OnO Postad 27 December, 2004 Rapport Postad 27 December, 2004 Även jag vill ta tillfället i akt och hälsa dig, Centerwall, välkommen till detta forum, denna gemenskap. Som tGBotG säger, vänta till efter lovet... (Konstigt att forumets medlemar legat lågt under julen, jag trodde att religösa högtider var avskaffade inom stjärnflottan...) ;) Citera
captain archer Postad 27 December, 2004 Rapport Postad 27 December, 2004 välkommen hit Centerwall Citera
Freelancer Postad 27 December, 2004 Rapport Postad 27 December, 2004 Hej alla trekkers. Jag heter Kim och är 16 år. Jag går på John Bauergymnasiet i Kalmar, IT-linjen. Min favoritserie är TNG, som jag började se för ca 3 veckor sedan (har redan sett 1½ säsong). Voyager var dock den första jag såg, så den kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Jag är väldigt intresserad av datorer, frilansar lite som datatekniker. Det var nog allt.. Citera
OnO Postad 28 December, 2004 Rapport Postad 28 December, 2004 Välkommen till gemenskap här på forumet, Freelancer! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.