EoNeel Postad 21 Februari, 2005 Rapport Postad 21 Februari, 2005 välkommen till foratet Jadax hoppas du kommer trivas här <{POST_SNAPBACK}> Tackar Jag kommer säkert att trivas här. <{POST_SNAPBACK}> Hej och välkommen! Vad kul att ha sin mamma som vet så mycket om Star Trek och att hon är med här på forumet. Man kan inte ha det bättre! Citera
captain archer Postad 21 Februari, 2005 Rapport Postad 21 Februari, 2005 välkommna både alla nya och gamla Citera
crazy_voyager Postad 21 Februari, 2005 Rapport Postad 21 Februari, 2005 Det kan man nog debattera länge, för dom är ju inte direkt trevliga heller. Välkommen hit Citera
captain archer Postad 21 Februari, 2005 Rapport Postad 21 Februari, 2005 borger är alldrig trevliga välkommna alla nya Citera
shadow Postad 7 Mars, 2005 Rapport Postad 7 Mars, 2005 ja, man får väll ta och säga hej jag heter fredrik tank är och beroende av star trek. ;) är 18 och bor nere i skåne, så akta så jag inte börjar skriva på skånska. har letat efter ett ST forum och det ser ut som jag har hittat det Citera
Pjotr'k Postad 7 Mars, 2005 Rapport Postad 7 Mars, 2005 Välkommen hit, Fredrik! Får jag också tipsa dig om TSS, som är en Star Trek-förening i Skåne/Småland/Blekinge, om du nu inte redan kände till den! Liten och mycket trevlig förening, vet jag av erfarenhet! Citera
RöGleX Postad 8 Mars, 2005 Rapport Postad 8 Mars, 2005 Ja så skulle man presentera sig me ja! Heter Jimmy och är 16 år. Bor i Broby som ligger i norra Skåne. Har facktiskt inte sett så mycket ut av serierna men filmerna därimot, de älskar jag. Favoritras: Klingon så klart! :klingon: Citera
captain archer Postad 8 Mars, 2005 Rapport Postad 8 Mars, 2005 Välkommen röGleX och shadow till forumet Citera
Sandra Postad 8 Mars, 2005 Rapport Postad 8 Mars, 2005 Välkommen Fredrik, du har hittat helt rätt Välkommen Jimmy, bravo, ännu en som håller på de fantastiska klingons! Citera
captain archer Postad 9 Mars, 2005 Rapport Postad 9 Mars, 2005 välkomman alla nya hoppas att ni kommer att trivas Citera
Lenski Postad 9 Mars, 2005 Rapport Postad 9 Mars, 2005 Ja oj man ska kanske presentera sig lite snabbt åxå. =) Bor på Göteborgs egna Manhattan (Hisingen) och har diggat Star Trek ända sen jag såg det på Sky Channel första gången hos farsan för typ 20 år sen. Jag gillar iofs en massa skumma TV-serier såsom Lost in Space (orginalet), V, Flash Gordon och lite annat skoj. Lyssnar på d&b (nej, inte r&B), reggae, trip-hop etc. Anser fortfarande att Amiga är det schysstaste man kan köra i datorväg, helst nu när man kan få dom med G4 i. =) Citera
captain archer Postad 10 Mars, 2005 Rapport Postad 10 Mars, 2005 välkommen till foratet Lenski Citera
RöGleX Postad 10 Mars, 2005 Rapport Postad 10 Mars, 2005 Välkomen Lenski! Du har så rätt, Amiga är det bästa man kan få. Citera
Lenski Postad 10 Mars, 2005 Rapport Postad 10 Mars, 2005 Tackar tackar allihopa. Grymt ball forum är det, trivs redan hur bra som helst. =) Citera
starblaze Postad 11 Mars, 2005 Rapport Postad 11 Mars, 2005 Hej, Hittade precis till denna sida och registrerade mig i forumet såklart. Heter egentligen Seymour men kallar mig Fredde. Började se Star Trek Voyager när det gick på TV, och följde det en eller två säsonger. För ett år sedan följde jag även Next generation från säsong 3 och framåt och nu är vi inne på voyager där jag väntar på den nya DVD-boxen. :cardassian: Citera
EoNeel Postad 11 Mars, 2005 Rapport Postad 11 Mars, 2005 Hej starblaze! Jag vet att du kommer att gilla detta forum. Citera
captain archer Postad 11 Mars, 2005 Rapport Postad 11 Mars, 2005 välkommen hit starblaze jag hoppas att du kommer att trivas här Citera
Sandra Postad 12 Mars, 2005 Rapport Postad 12 Mars, 2005 Hejsan och välkommen Starblaze Hoppas och tror att du kommer trivas här! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.