Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Hälsar glatt eutopion välkommen till forumet!

Jag tycker precis som du att att detta forumet är super och riktar också ett ödmjukt tack till dess skapare. De har gjort mitt liv mycket rikare.

Hoppas du kommer att trivas och finna dig ett "hem" här precis som jag har gjort.

Postad (redigerade)

Hej, heter Per, är 18 år, pluggar på komvux, och jag är relativt ny när det gäller Star Trek. Såg för några år sedan ett par säsonger av Voyager, vilken jag fattade tycke för, nu har jag börjat bli mer intresserad igen efter att ha sett lite av TOS och NG.

Vill också tillägga att jag är väldigt imponerad av denna sida, som jag tycker verkar innehålla en hel massa intressanta fakta för nybörjare som jag.

Redigerad av Job
Postad
Hej, heter Per, är 18 år, pluggar på komvux, och jag är relativt ny när det gäller Star Trek. Såg för några år sedan ett par säsonger av Voyager, vilken jag fattade tycke för, nu har jag börjat bli mer intresserad igen efter att ha sett lite av TOS och NG.

Vill också tillägga att jag är väldigt imponerad av denna sida, som jag tycker verkar innehålla en hel massa intressanta fakta för nybörjare som jag.

<{POST_SNAPBACK}>

Hjärtligt välkommen!!! :D

Postad

<{POST_SNAPBACK}>

Hjärtligt välkommen!!! :D

<{POST_SNAPBACK}>

Tacktack :)

Postad

Hejsan alla,

Jag är också "ny" på forumet, har dock lurkat av och till i kanske ett halvårs tid och börjat skriva inlägg först nyligen.

Jag är 25 år gammal och har sett på Star Trek relativt länge, cirka 10 år skulel jag tro. Favoriten är (just nu) DS9. Mest för att jag för tillfället betar mig igenom hela serien, för tillfället är jag i slutet på säsong 6.

Var med i WCT för en knippe år sedan, slutade gå på treffar iom flytt från Gbg, vilket innebar att jag inte fick tid att gå på treffarna.

Postad (redigerade)

:w00t:

Då måste jag säga att jag e nygammal... :visslar:

Ny.... tja som ni ser så gick jag med för nästa ett år sedan... :oskyldig:

Men jag har inte (tid) att skriva här...måste ju glo på ST hela tiden, jag glor på allt som har med ST att göra, inklusive allt som gjort av skådespelare från filmerna o biografier o annat... :wub:

Nä nu ska jag nog glo på DvD nr: One-7 av DS9.... B)

Redigerad av ElfQueen
Postad

Hejsan alla glada!

Jag heter Sandra och är 12 år. Jag älskar Star Trek (mest TNG och Voyager). Jag har växt upp med Star Trek sen jag var en liten pyssling. :D

Jag gillar också djur, skriva, teater. De som jag gillar mest i Star Trek (om det är något) är Androider och Klingons. :klingon: Jag hatar borger de är så äckliga :borg2: :borg1:

Jag är också förtjust i Sagan om Ringen.

Kramar

Postad

Hejsan.

Jag är ny här.

Jag är 10 år och bor i Karlskoga.

Medlemmen MrsRiker är min mamma.

Jag kan inte sådär jättemycket om Star Trek men jag tycker det är roligt och jag har kollat på det sen jag var liten.

Mina favoriter i Star Trek är Jadzia Dax, Spock.

Sen tycker jag med att Nog är söt :ferengi:

Rymdhälsningar från Jadax :katt:

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...