Pjotr'k Postad 4 Februari, 2005 Rapport Postad 4 Februari, 2005 Välkommen alla nya!!! Och glöm inte diskussionen Var finns ni alla? Citera
EoNeel Postad 4 Februari, 2005 Rapport Postad 4 Februari, 2005 Hälsar glatt eutopion välkommen till forumet! Jag tycker precis som du att att detta forumet är super och riktar också ett ödmjukt tack till dess skapare. De har gjort mitt liv mycket rikare. Hoppas du kommer att trivas och finna dig ett "hem" här precis som jag har gjort. Citera
captain archer Postad 4 Februari, 2005 Rapport Postad 4 Februari, 2005 välkommen i gänget eutopion hoppas du kommer trivas här Citera
Job Postad 5 Februari, 2005 Rapport Postad 5 Februari, 2005 (redigerade) Hej, heter Per, är 18 år, pluggar på komvux, och jag är relativt ny när det gäller Star Trek. Såg för några år sedan ett par säsonger av Voyager, vilken jag fattade tycke för, nu har jag börjat bli mer intresserad igen efter att ha sett lite av TOS och NG. Vill också tillägga att jag är väldigt imponerad av denna sida, som jag tycker verkar innehålla en hel massa intressanta fakta för nybörjare som jag. Redigerad 5 Februari, 2005 av Job Citera
holodoc Postad 5 Februari, 2005 Rapport Postad 5 Februari, 2005 Välkommen och lycka till med "forskningen"! Citera
Job Postad 5 Februari, 2005 Rapport Postad 5 Februari, 2005 Välkommen och lycka till med "forskningen"! <{POST_SNAPBACK}> hoho, man tackar Citera
captain archer Postad 5 Februari, 2005 Rapport Postad 5 Februari, 2005 välkommen hit Job till foratet hoppas att du ska trivas här Citera
Job Postad 5 Februari, 2005 Rapport Postad 5 Februari, 2005 välkommen hit Job till foratet hoppas att du ska trivas här <{POST_SNAPBACK}> Tack, det hoppas och tror jag också Citera
EoNeel Postad 7 Februari, 2005 Rapport Postad 7 Februari, 2005 Hej, heter Per, är 18 år, pluggar på komvux, och jag är relativt ny när det gäller Star Trek. Såg för några år sedan ett par säsonger av Voyager, vilken jag fattade tycke för, nu har jag börjat bli mer intresserad igen efter att ha sett lite av TOS och NG. Vill också tillägga att jag är väldigt imponerad av denna sida, som jag tycker verkar innehålla en hel massa intressanta fakta för nybörjare som jag. <{POST_SNAPBACK}> Hjärtligt välkommen!!! Citera
Job Postad 7 Februari, 2005 Rapport Postad 7 Februari, 2005 Hej, heter Per, är 18 år, pluggar på komvux, och jag är relativt ny när det gäller Star Trek. Såg för några år sedan ett par säsonger av Voyager, vilken jag fattade tycke för, nu har jag börjat bli mer intresserad igen efter att ha sett lite av TOS och NG. Vill också tillägga att jag är väldigt imponerad av denna sida, som jag tycker verkar innehålla en hel massa intressanta fakta för nybörjare som jag. <{POST_SNAPBACK}> Hjärtligt välkommen!!! <{POST_SNAPBACK}> Tacktack Citera
orville Postad 18 Februari, 2005 Rapport Postad 18 Februari, 2005 Välkommna alla nya (har inte vart här särskilt länge själv heller). Hoppas ni får det lika roligt här som jag har Citera
Electrobody Postad 19 Februari, 2005 Rapport Postad 19 Februari, 2005 Hejsan alla, Jag är också "ny" på forumet, har dock lurkat av och till i kanske ett halvårs tid och börjat skriva inlägg först nyligen. Jag är 25 år gammal och har sett på Star Trek relativt länge, cirka 10 år skulel jag tro. Favoriten är (just nu) DS9. Mest för att jag för tillfället betar mig igenom hela serien, för tillfället är jag i slutet på säsong 6. Var med i WCT för en knippe år sedan, slutade gå på treffar iom flytt från Gbg, vilket innebar att jag inte fick tid att gå på treffarna. Citera
ElfQueen Postad 19 Februari, 2005 Rapport Postad 19 Februari, 2005 (redigerade) Då måste jag säga att jag e nygammal... :visslar: Ny.... tja som ni ser så gick jag med för nästa ett år sedan... :oskyldig: Men jag har inte (tid) att skriva här...måste ju glo på ST hela tiden, jag glor på allt som har med ST att göra, inklusive allt som gjort av skådespelare från filmerna o biografier o annat... Nä nu ska jag nog glo på DvD nr: One-7 av DS9.... B) Redigerad 19 Februari, 2005 av ElfQueen Citera
EoNeel Postad 19 Februari, 2005 Rapport Postad 19 Februari, 2005 Välkomna till er "nygammlisar"!!!! Det är kul att se att det är DS9 som gäller för er just nu. I LÖÖÖV DS9 :djävul: Citera
K'Ehleyr Postad 20 Februari, 2005 Rapport Postad 20 Februari, 2005 Hejsan alla glada! Jag heter Sandra och är 12 år. Jag älskar Star Trek (mest TNG och Voyager). Jag har växt upp med Star Trek sen jag var en liten pyssling. Jag gillar också djur, skriva, teater. De som jag gillar mest i Star Trek (om det är något) är Androider och Klingons. :klingon: Jag hatar borger de är så äckliga :borg2: Jag är också förtjust i Sagan om Ringen. Kramar Citera
captain archer Postad 20 Februari, 2005 Rapport Postad 20 Februari, 2005 välkommen till foratet hoppas att du kommer att trivas här Citera
Job Postad 20 Februari, 2005 Rapport Postad 20 Februari, 2005 Välkommen! men.. men.. Borgerna är väl inte äckliga :o :arg: Citera
captain archer Postad 20 Februari, 2005 Rapport Postad 20 Februari, 2005 det hör inte till ämnet vi ska ju tala om var vi kommer i från Citera
Jadax Postad 20 Februari, 2005 Rapport Postad 20 Februari, 2005 Hejsan. Jag är ny här. Jag är 10 år och bor i Karlskoga. Medlemmen MrsRiker är min mamma. Jag kan inte sådär jättemycket om Star Trek men jag tycker det är roligt och jag har kollat på det sen jag var liten. Mina favoriter i Star Trek är Jadzia Dax, Spock. Sen tycker jag med att Nog är söt :ferengi: Rymdhälsningar från Jadax Citera
captain archer Postad 20 Februari, 2005 Rapport Postad 20 Februari, 2005 välkommen till foratet Jadax hoppas du kommer trivas här Citera
Shinzon Postad 20 Februari, 2005 Rapport Postad 20 Februari, 2005 Välkommen hoppas du kommer trivas här... Citera
Jadax Postad 21 Februari, 2005 Rapport Postad 21 Februari, 2005 välkommen till foratet Jadax hoppas du kommer trivas här <{POST_SNAPBACK}> Tackar Jag kommer säkert att trivas här. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.