Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

ELler så slår vi ihop denna mindre diskussion med den stora presentationstråden. Det är nämligen så vi brukar göra efter ett tag. Jag kan lika gärna göra det direkt.

Postad

Hej alla ST-fans

Jag heter Jonni och är ett nyfrälst ST-fan och är en kille på 28 år och bor i Linköping, men flyttar snart till London.

Vanligtvis brukar jag inte kasta bort min tid på inproduktiva sysslor som att titta på TV. Men efter att ha sett alla avsnitt av min favoritserie A-Team så var jag tvungen att hitta något annat att titta på. Och Dwight Schultz, aka Murdock i A-Team är en gamaltrotjänare när det sändes på TV3 1991/1992. Därför blev det ngn serie med Dwight och givetvis ST Voyager helt enkelt. Som bekannt är Dwight känd i StarTrek som Lt Barclay.

På den vägen är det och nu är det många Voyager-avsnitt som avverkas. Det vore kul och snacka med andra fans. Ont om ST fans i Lkpg i min ålder iaf...

Ha det bra!

Postad

Jag tror aldrig jag har presenterat mig trotts att jag varit medlem ett tag. Har inte varit så aktiv direkt. Jag heter i alla fall Joakim Hörnberg och kommer från en liten kommun som heter Vindeln. Det ligger cirka 6mil ovanför Umeå. Mina intressen är Star Trek, Tv/Dator-Spel, Serietidningar, film osv.

Hänger mycket ute på Xbox Live och spelar då jag är medlem i en klan som heter OT eller Offtopic. Det är en liten klan som började på forumet Xbox-se . Numera håller vi till i vårat egna forum och ni är välkommna dit och snacka om allt möjligt mellan himmel och jord :-) Offtopic Forumet

:vulcan:

• 2 veckor senare...
Postad

Jag har älskat Star Trek sedan 1999 när jag inte hade något bättre för mig en sommar när min familj och jag just flyttat utomlands och jag inte kände någon där. Då upptäckte jag DS9 och blev förälskad. Innan dess hade jag sett några avsnitt här och där när det gått på tv men aldrig riktigt följt det.

Till min stora sorg har jag inga vänner som delar detta intresse, så det vore kul med nya vänner som man faktiskt kan diskutera Star Trek med utan att få djupa suckar och himlande ögon som svar.

Jag är 22 och bor i Stockholm. Pluggar historia på universitetet.

Väl mött!

/Sandra :rodna:

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...