orville Postad 16 Juni, 2005 Rapport Postad 16 Juni, 2005 Klart du passar in Välkommen hit!!! Hoppas att du ska trivas. Kolla göärna in rollspelstråden i Quarks Citera
OnO Postad 16 Juni, 2005 Rapport Postad 16 Juni, 2005 Välkommen lajf-o! Hoppas du skall trivas bland oss. Citera
Jean-Luc Picard Postad 17 Juni, 2005 Rapport Postad 17 Juni, 2005 Stäng denna tråden så får folk skaffa sig en egen istället :P Citera
Pjotr'k Postad 17 Juni, 2005 Rapport Postad 17 Juni, 2005 ELler så slår vi ihop denna mindre diskussion med den stora presentationstråden. Det är nämligen så vi brukar göra efter ett tag. Jag kan lika gärna göra det direkt. Citera
Jean-Luc Picard Postad 17 Juni, 2005 Rapport Postad 17 Juni, 2005 ELler så slår vi ihop denna mindre diskussion med den stora presentationstråden. Det är nämligen så vi brukar göra efter ett tag. Jag kan lika gärna göra det direkt. <{POST_SNAPBACK}> Jaha, ja det går ju oxå bra *Tack* Citera
captain archer Postad 17 Juni, 2005 Rapport Postad 17 Juni, 2005 (redigerade) Välkommnen Lajf-o och Supreme Commander JAF Till Forumet Hoppas Ni Kommer Trivas Här Redigerad 17 Juni, 2005 av captain archer Citera
QiwiBorg Postad 19 Juni, 2005 Rapport Postad 19 Juni, 2005 Hej alla ST-fans Jag heter Jonni och är ett nyfrälst ST-fan och är en kille på 28 år och bor i Linköping, men flyttar snart till London. Vanligtvis brukar jag inte kasta bort min tid på inproduktiva sysslor som att titta på TV. Men efter att ha sett alla avsnitt av min favoritserie A-Team så var jag tvungen att hitta något annat att titta på. Och Dwight Schultz, aka Murdock i A-Team är en gamaltrotjänare när det sändes på TV3 1991/1992. Därför blev det ngn serie med Dwight och givetvis ST Voyager helt enkelt. Som bekannt är Dwight känd i StarTrek som Lt Barclay. På den vägen är det och nu är det många Voyager-avsnitt som avverkas. Det vore kul och snacka med andra fans. Ont om ST fans i Lkpg i min ålder iaf... Ha det bra! Citera
captain archer Postad 19 Juni, 2005 Rapport Postad 19 Juni, 2005 välkommen Jonni till foratet hoppas verkligen att du ska trivas här Citera
orville Postad 19 Juni, 2005 Rapport Postad 19 Juni, 2005 Välkommen Jonni ¨ Kul att du hittat hit. Ta en titt i databasen på Lt Barclay.. det finns några härliga barclay avsnitt i star trek the next generation också Citera
orville Postad 27 Juni, 2005 Rapport Postad 27 Juni, 2005 Välkommen Juanchito Hoppas du ska trivas här!!!!!!!! Citera
playmore82 Postad 29 Juni, 2005 Rapport Postad 29 Juni, 2005 Jag tror aldrig jag har presenterat mig trotts att jag varit medlem ett tag. Har inte varit så aktiv direkt. Jag heter i alla fall Joakim Hörnberg och kommer från en liten kommun som heter Vindeln. Det ligger cirka 6mil ovanför Umeå. Mina intressen är Star Trek, Tv/Dator-Spel, Serietidningar, film osv. Hänger mycket ute på Xbox Live och spelar då jag är medlem i en klan som heter OT eller Offtopic. Det är en liten klan som började på forumet Xbox-se . Numera håller vi till i vårat egna forum och ni är välkommna dit och snacka om allt möjligt mellan himmel och jord :-) Offtopic Forumet :vulcan: Citera
captain archer Postad 3 Juli, 2005 Rapport Postad 3 Juli, 2005 välkommen till foratet playmore82 Citera
Durator Postad 4 Juli, 2005 Rapport Postad 4 Juli, 2005 Välkomna till forumet Juanchito och playmore82 Ni kommer säkert att trivas här Citera
Trolsk Postad 18 Juli, 2005 Rapport Postad 18 Juli, 2005 Jag har älskat Star Trek sedan 1999 när jag inte hade något bättre för mig en sommar när min familj och jag just flyttat utomlands och jag inte kände någon där. Då upptäckte jag DS9 och blev förälskad. Innan dess hade jag sett några avsnitt här och där när det gått på tv men aldrig riktigt följt det. Till min stora sorg har jag inga vänner som delar detta intresse, så det vore kul med nya vänner som man faktiskt kan diskutera Star Trek med utan att få djupa suckar och himlande ögon som svar. Jag är 22 och bor i Stockholm. Pluggar historia på universitetet. Väl mött! /Sandra :rodna: Citera
Rick Hunter Postad 18 Juli, 2005 Rapport Postad 18 Juli, 2005 Välkommen till forumet Sandra! Alltid lika trevligt med fler likasinnande! Citera
captain archer Postad 19 Juli, 2005 Rapport Postad 19 Juli, 2005 välkommen till forumet Sandra hoppas att du kommer att trivas här Citera
Supertreck Postad 19 Juli, 2005 Rapport Postad 19 Juli, 2005 Välkommen Sandra du får högsta rang direkt enligt min bedömning. Citera
OnO Postad 20 Juli, 2005 Rapport Postad 20 Juli, 2005 Hjärtligt välkommen till oss, Sandra Trolsk! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.